• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Nick, gewoon om te weten wat hij doet en ineens zie ik iets opbranden. Snel kijk ik de andere kant op als hij zijn hand ervoor doet. Hij zegt iets vaags en gaat dan de kamer uit. Even aarzel ik, maar dan kom ik ook overeind. Ik voel dat Nick weg is, maar ik heb geen idee waarheen. Wacht. Mijn gave! Ik probeer me te concentreren met gesloten ogen en dan voel ik hoe ik mezelf ineens wegflits. Als ik mij ogen weer open, zie ik Nick een paar meter voor me. Waar ben ik?

    Leslie Sadler
    Jake kijkt me streng aan en even voel ik me gewoon bang. Door al het bloed wat er mijn mond binnenkomt en zijn blik die me strak aankijkt. Wanneer hij me eindelijk loslaat, hap ik naar lucht en begin te hoesten. Wanneer ik klaar ben met hoesten, kijk ik Jake aan. "Dat had je nooit mogen doen," zeg ik en kijk hem gekwetst aan. Dan haal ik met een vlakke hand uit naar zijn gezicht.

    Brandon Sadler
    Veilig zou zijn? "Wat is er dan aan de hand met mijn moeder?" vraag ik aan hem, lichtelijk verward, "er is toch niets mis met haar?" Hij zegt dat hij niet de beste demon was, "demonen zijn sowieso niet goed..?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    (...)

    Tyler Sadler
    Ik glimlach en kijk haar aan.
    Ik druk een kus op haar kruin, dan ga ik gewoon liggen.


    Katherine Garcia
    hij drukt een kus op mijn kruin en gaat dan gewoon liggen, 'ben je moe?' Vraag ik hem ik wacht even en begin hem dan in beide zijden te kietelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Nick, gewoon om te weten wat hij doet en ineens zie ik iets opbranden. Snel kijk ik de andere kant op als hij zijn hand ervoor doet. Hij zegt iets vaags en gaat dan de kamer uit. Even aarzel ik, maar dan kom ik ook overeind. Ik voel dat Nick weg is, maar ik heb geen idee waarheen. Wacht. Mijn gave! Ik probeer me te concentreren met gesloten ogen en dan voel ik hoe ik mezelf ineens wegflits. Als ik mij ogen weer open, zie ik Nick een paar meter voor me. Waar ben ik?

    Leslie Sadler
    Jake kijkt me streng aan en even voel ik me gewoon bang. Door al het bloed wat er mijn mond binnenkomt en zijn blik die me strak aankijkt. Wanneer hij me eindelijk loslaat, hap ik naar lucht en begin te hoesten. Wanneer ik klaar ben met hoesten, kijk ik Jake aan. "Dat had je nooit mogen doen," zeg ik en kijk hem gekwetst aan. Dan haal ik met een vlakke hand uit naar zijn gezicht.

    Brandon Sadler
    Veilig zou zijn? "Wat is er dan aan de hand met mijn moeder?" vraag ik aan hem, lichtelijk verward, "er is toch niets mis met haar?" Hij zegt dat hij niet de beste demon was, "demonen zijn sowieso niet goed..?"


    Jake Sadler
    Ik pak haar hand vast voor die mijn gezicht raakt.
    'Durf me te slaan omdat jij te koppig ben.' zeg ik nog steeds streng.

    Nate Sadler
    Ik zucht. 'Oke ik ga je een verhaal vertellen maar weet dat ik niet meer zo ben als 17 jaar geleden.' En ik vertel alles van Elena, pooier zijn, Leslie die ik ontvoerde,... maar vertel niets over de geheime relatie van ik en haar.

    Tyler Parker
    Ik lach 'Neeheeee niet doen Kath, niet doehoeen.'
    Ik druk kusjes op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake doet heel streng tegen me en bijna begin ik me er onderdanig aan te voelen en wil ik mijn hand terugtrekken om sorry te zeggen, maar dan realiseer ik me dat hij zojuist degene was die me gedwongen had. "Oké," zeg ik uitdagend op wat hij zegt en ik haal uit met mijn andere hand naar zijn gezicht.

    Brandon Sadler
    Ik knik op wat hij zegt en ik krijg dan een heel verhaal voor mijn kiezen. Op sommige momenten ben ik gewoon echt geschrokken geraken door wat hij vertelde. "H-hoe komt het dat je veranderd bent?" want hij ziet er inderdaad gewoon uit als een goede jongen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel me woedend worden. 'Uit. Mijn. Huis.' bries ik en duw haar naar achteren voor ik haar, Katherine en Tyler uit het huis flits. Kath en Tyler naar hun kamer op school en Leslie gewoon op de weg naar school.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Je moeder.' en voel me verplicht dat terug uit te maken.
    'Gewoon door haar... zelf te zijn en me dus te irriteren zorgde ze er onbedoeld voor dat ik van haar begon te houden...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake wordt kwaad op me en ik wil net tegen hem gaan schreeuwen, als hij zegt dat ik het huis uit moet, me naar achteren duwt waardoor ik val en hij flitst me weg. "Het is net zo goed mijn huis!" zeg ik kwaad tegen de leegte. Ik sta langs een weg en ik herken het als de weg naar school. "Eikel," schreeuw ik kwaad, terwijl niemand me kan horen. Ik krabbel overeind van de grond en flits mezelf naar school. Kwaad loop ik de gang over.

    Brandon Sadler
    Door mama? Nate legt uit waarom en ik knik. "Mama heeft zo haar eigen manieren," zeg ik met een glimlachje, "iedereen houdt van haar." "Je vader anders niet," hoor ik ineens een boze, maar vooral verdrietige stem. Het is mama die met snelle passen voorbij loopt. Ik wil haar tegenhouden, maar ze loopt door zonder nog iets te zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Nick, gewoon om te weten wat hij doet en ineens zie ik iets opbranden. Snel kijk ik de andere kant op als hij zijn hand ervoor doet. Hij zegt iets vaags en gaat dan de kamer uit. Even aarzel ik, maar dan kom ik ook overeind. Ik voel dat Nick weg is, maar ik heb geen idee waarheen. Wacht. Mijn gave! Ik probeer me te concentreren met gesloten ogen en dan voel ik hoe ik mezelf ineens wegflits. Als ik mij ogen weer open, zie ik Nick e


    Nick Garcia
    Ik loop naar de aantal jongens dr even verderop staan, vrienden van mij. 'Hey Nick' zegt een van hun, 'wat is er aan de hand?' Vraag ik aan hun, 'een paar e-' hij breekt zij zin af. 'Volgensmij is er een engeltje verdwaalt' zegt hij met een grijns en ik draai me om, Hayden. Ik zucht en zie niet dat twee van de jongens als naar haar toe lopen, wanneer ik het wel zie verschijn ik voor hun, 'ik zorg er wel voor, ga naar binnen' zeg ik en een van hun wil nogsteeds doorlopen. 'Dat was geen vraag' zeg ik en gooi een vuurbal naar zijn voeten waardoor hij terugdeinst en wegflitst. Ik loop naar Hayden, 'wat doe je hier? Je zorgt er nog voor dat je vermoord word'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik zucht. 'Jake,wat heb je nu weergedaan.' mompel ik in mezelf.
    'Ga jij je moeder achterna of ik?'glimlach ik naar hem. 'Ik denk dat ze nu wel iemand kan gebruiken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brandon Sadler
    Nate vraagt wie haar achterna gaat. "Ik wil geen kant kiezen tussen m'n vader en moeder, en waarschijnlijk wil ze dat wel als ze het vertelt. Dus ga jij haar maar achterna," zeg ik, "ik ben sowieso niet goed met dit soort situaties."

    Leslie Sadler
    Ik loop de kamer in en sla de deur hard achter me dicht. Gelijk loop ik door naar de badkamer, waar ik een glas vul met water. Mijn lippen zijn nog besmeurd met bloed en als ik mijn mond spoel, komt daar een rode kleur uit van het bloed wat niet allemaal goed doorgeslikt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik zal weer vrede duif spelen.' zucht ik en ren Leslie achter na.
    'Les waar ben je?' vraag ik zachtjes als ik in een lege kamer sta.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Te laat bedenk ik me pas dat dit iets is waar ik onder geen bedwing naartoe had moeten komen. Er zijn overal demonen en ineens merk ik dat er twee demonen op me afkomen. Ik zet zachtjes een paar stappen achteruit, maar Nick verschijnt tussen ze. Hij zorgt ervoor dat de demonen verdwijnen en vraagt aan me wat ik hier doe. "Hetzelfde kan ik aan jou vragen," zeg ik, "wat ís dit?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Ineens hoor ik Nate vanuit de kamer vragen waar ik ben. "Ga weg," zeg ik zachtjes. Met mijn rug tegen de koude muur aan laat ik me zakken tot ik zit op de grond. Het glas heb ik op de wasbak laten staan en ik kijk met lege ogen voor me uit naar de muur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Te laat bedenk ik me pas dat dit iets is waar ik onder geen bedwing naartoe had moeten komen. Er zijn overal demonen en ineens merk ik dat er twee demonen op me afkomen. Ik zet zachtjes een paar stappen achteruit, maar Nick verschijnt tussen ze. Hij zorgt ervoor dat de demonen verdwijnen en vraagt aan me wat ik hier doe. "Hetzelfde kan ik aan jou vragen," zeg ik, "wat ís dit?"


    Nick Garcia
    'Hetzelfde kan ik jou vragen, wat is dit?' Vraagt ze, 'gaat je niks aan, en waarschijnlijk kun je het toch wel raden.' Zeg ik en kijk achter me om te zien of er iemand naar ons toe komt, 'ga weg' zeg ik vervolgens dringend.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    (...)

    Tyler Parker
    Ik lach 'Neeheeee niet doen Kath, niet doehoeen.'
    Ik druk kusjes op haar wang.


    Katherine Garcia
    'Neeheeee niet doen Kath, niet doehoeen.' Zegt hij lachend en drukt kusjes op mijn wang. Ik grijns en stop even om ons vervolgens op zijn bed terug op school te laten verschijnen, 'we zouden een groot tweepersoons bed moeten hebben' zeg ik met een lach en ga wat dichter tegen hem aan zitten om hem vervolgens weer te kietelen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Is dit een conventie voor demonen ofzo?" vraag ik aan Nick en kijk hem aan. Hij zegt dat ik weg moet gaan, maar ik schud koppig mijn hoofd. "De enige reden waarom ik weg zal gaan, is om naar andere engelen tegaan. Dit moet gestopt worden!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.