• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "Is dit een conventie voor demonen ofzo?" vraag ik aan Nick en kijk hem aan. Hij zegt dat ik weg moet gaan, maar ik schud koppig mijn hoofd. "De enige reden waarom ik weg zal gaan, is om naar andere engelen tegaan. Dit moet gestopt worden!"


    Nick Garcia
    'Is dit een cpnventie vopr deminen ofzo?' Vraagt ze en ik antwoord er niet op, ze schud koppig haar hooft wanneer ik zeg dat ze weg miet gaan. 'Als je andere engelen haalt zijn ze binnen een minuut dood, en jij leeft ook niet lang meer als je nu niet weg gaat' zeg ik. 'Ga weg' zeg ik dringender dan eerst, ik draai me om om vervolgens aanstelten te maken im weg te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick geeft geen antwoord. "Wij zijn tot meer in staat dan jij denkt," zeg ik tegen Nick en kijk om me heen. "En oké, dan maar dood. Beter dan dat ik hier weg ga zonder er iets van te melden." Nick heeft zich al omgedraaid en ik flits me dan een eindje verderop. Dichter naar de demonen toe, want ik moet weten wat dit precies inhoudt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick geeft geen antwoord. "Wij zijn tot meer in staat dan jij denkt," zeg ik tegen Nick en kijk om me heen. "En oké, dan maar dood. Beter dan dat ik hier weg ga zonder er iets van te melden." Nick heeft zich al omgedraaid en ik flits me dan een eindje verderop. Dichter naar de demonen toe, want ik moet weten wat dit precies inhoudt.


    Nick Garcia
    'Wij ook dan jij blijkbaar denkt' zeg ik met wij doel ik op de andere demonen, de slechte. Wanneer ik me omgedraait heb staat ze plots een eindje verderop, ik zucht duidelijk hpirbaar en verschijn dan achter haar met een hand om haar middel zodat ze niet verder kan lopen. 'Wil je weten wat het is? Een groep van slechte demonen' ik kijk even naar de demonen die niet eens omkijken. 'Misschien wil jij graag doid, maar doe dat dan ergens anders, want ik wil je niet zien doodgaan' zeg ik en laat haar los, ik loop langs haar 'ga weg Hayden' zeg ik en loop dan naar de andere demonen toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Oh, echt? Want ja, daarom zijn er al meerdere demonen gedood," zeg ik tegen Nick, "dan mag je er wel 7 gedood hebben, dat betekent niet dat je ons allemaal gedood hebt." Ik flits mzelf weg, maar Nick is dan al snel achter me en legt zijn arm om mijn middel zodat ik niet meer kan doorlopen. "En dat is precies waarom ik het moet melden. Slechte demonen moeten aan de kant worden geruimd Nick en ik wil jou niet dood hebben, dus vertrek hier dan vandaan voordat de engelen komen." Hij zegt dat ik weer weg moet gaan en hij gaat dan zelf opweg naar demonen. Ik twijfel, maar ik ben niet van plan om weg te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "Oh, echt? Want ja, daarom zijn er al meerdere demonen gedood," zeg ik tegen Nick, "dan mag je er wel 7 gedood hebben, dat betekent niet dat je ons allemaal gedood hebt." Ik flits mzelf weg, maar Nick is dan al snel achter me en legt zijn arm om mijn middel zodat ik niet meer kan doorlopen. "En dat is precies waarom ik het moet melden. Slechte demonen moeten aan de kant worden geruimd Nick en ik wil jou niet dood hebben, dus vertrek hier dan vandaan voordat de engelen komen." Hij zegt dat ik weer weg moet gaan en hij gaat dan zelf opweg naar demonen. Ik twijfel, maar ik ben niet van plan om weg te gaan.


    Nick Garcia
    'En dat ik precies waarom ik het moet melden. Slechte demonen moeten aan de kant worden geruimt Nick en ik wil jou niet dood hebben, dus vertrek voordat de engeen komen.' Zegt ze en ik lach, 'ik ben een van de demonen die je dood wilt hebben, ik ben niet veel anders dan zij' antwoord ik en loop gewoon verder. Natuurlijk zijn er meer engelen en zijn ze nog lang niet allemaal dood, ik zei ook niet dat ze allemaal dood hoeven, als ze me maar niet voor mijn voeten lopen of irriteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ineens hoor ik Nate vanuit de kamer vragen waar ik ben. "Ga weg," zeg ik zachtjes. Met mijn rug tegen de koude muur aan laat ik me zakken tot ik zit op de grond. Het glas heb ik op de wasbak laten staan en ik kijk met lege ogen voor me uit naar de muur.


    Nate Sadler
    'Nee ik ga niet weg.' breng ik er tegen in. Ik loop naar de badkamer en zie haar zitten.
    Zuchtend laat ik me naast haar zakken. 'Kom hier.' brom ik en sla een troostende arm om haar schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Katherine Garcia
    'Neeheeee niet doen Kath, niet doehoeen.' Zegt hij lachend en drukt kusjes op mijn wang. Ik grijns en stop even om ons vervolgens op zijn bed terug op school te laten verschijnen, 'we zouden een groot tweepersoons bed moeten hebben' zeg ik met een lach en ga wat dichter tegen hem aan zitten om hem vervolgens weer te kietelen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Het lijkt wel alsof Nick me uitlacht en ik bijt hard op mijn lip, omdat het gewoon gemeen is. "Ik ben een van de demonen die je dood wilt hebben, ik ben niet veel anders danzij." "Ben je wel," mompel ik zachtjes. Hij loopt verder en ik draai me om - om weg te lopen. Er is een verschil tussen Nick en die andere demonen. Ik denk namelijk niet dat zij ooit wel van een mens gehouden hebben en zeker niet twee keer. Dan maar naar huis toe flitsen. Ik kan Nick niet verraden.

    Leslie Sadler
    Nate wil niet weggaan en ik blijf voor me uitstaren.Totdat Nate een arm om me heen slaat. Ik druk mijn hoofd tegen zijn schouder aan en begin zachtje te huilen. "Hij d-dwong me om bloed t-te drinken," huil ik dan en ga nog dichter tegen Nate aanzitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik verander het bed in een 2 persoonsbed en laat haar bed verdwijnen. 'Beter mevrouw.?' lach ik en begin terug te hikken van het lachen als ze me terug begint te kietelen. 'Stoooohooop!!!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Rustig mooi meisje.' fluister ik zachtjes. 'Misschien had hij het niet slecht bedoelt .... maar desondanks had hij dat niet mogen doen.' Ik wrijf geruststellend en liefkozend over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik verander het bed in een 2 persoonsbed en laat haar bed verdwijnen. 'Beter mevrouw.?' lach ik en begin terug te hikken van het lachen als ze me terug begint te kietelen. 'Stoooohooop!!!'


    Katherine Garcia
    'Veel beter' zeg ik met een grijns als hij het bed veranderd in een twee persoons bed. Wanneer ik hem weer kietel moet ik ook lachen, gewoon omdat hij er zo grappig uitzag 'stoooohooop!!!' Roept hij uit. Ik stop en druk een kus op zijn lippen, 'wat wil je doen?' Vraag ik en leun op zijn borstkast. Eigenlijk vergat ik wat er eerder vandaag gebeurt was, gewoon omdat ik er niet aan wilde denken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Wel we zouden eens naar de les kunnen gaan.' grinnik ik. 'We kunnen ook heksen aflopen voor het middeltje... we kunnen kijken wat je met je krachten nu kan doen... of je ze allemaal kwijt bent en andere hebt of je een soort hybride bent ... wekunnen vliegen..;'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick Garcia
    'Ben je wel' mompelt ze en ik draai me naar haar om, 'wat is het verschil dan?' Vraag ik haar, puur uit nieuwschierigheid. Ze wilde iedereen hier dood hebben behalve mij, en ik was een van de ergste hier. De meeste demonen waren al weg, blijkbaar was het een korte bijeenkomst geweest, of ze waren allemaal ergens heen.




    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    'Rustig mooi meisje.' fluister ik zachtjes. 'Misschien had hij het niet slecht bedoelt .... maar desondanks had hij dat niet mogen doen.' Ik wrijf geruststellend en liefkozend over haar rug.


    Leslie Sadler
    Niet slecht bedoeld? "H-hij was zo kil e-en hield mijn hoofd vast," snik ik, "i-ik kon me n-niet losmaken en h-hij keek en p-praatte streng alsof i-ik een klein k-kind was." Mijn stem hapert heel erg en ik kijk huilend Nate aan. "En t-toen wilde i-ik hem ervoor s-slaan, omdat h-hij me dwong e-en hij heeft m-me weer het-t huis uitge-gezet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Wel we zouden eens naar de les kunnen gaan.' grinnik ik. 'We kunnen ook heksen aflopen voor het middeltje... we kunnen kijken wat je met je krachten nu kan doen... of je ze allemaal kwijt bent en andere hebt of je een soort hybride bent ... we kunnen vliegen..;'


    Katherine Garcia
    'Die zijn zo saai' zeg ik met een lach als hij zegt dat we naar de les zouden kunnen gaan. Hij begint vervolgens opties te noemen die met mij te maken hebben, en met wat er gebeurt is. Ik zucht en denk dan na, 'we kunnen wel kijken wat er veranderd is aan mijn krachten' antwoord ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling