• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dus je zegt eerst dat er iets serieus is en dan dat je later wel komt?" vraag ik aan hem en kijk naar Nate. "Vertel maar gewoon wat het is, want ik kan nu niet echt het geduld op te brengen om het later nog te horen." Afwachtend kijk ik Nate aan terwijl ik weer een keer inhaleer en uitblaas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Dan genees je me daarna toch gewoon?' glimlach ik en neem haar mee diep het bos in.
    We willen niet dat mensen ons zien.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar aan en zucht eventjes. 'Eventjes niet aan proberen te denken. Word rustig. Kijk om je heen en geniet van de natuur. Of probeer het tenminste.' Ik kijk haar bemoedigend aan.


    Katherine Garcia
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang als hij zegt dat ik hem dan gewoon weer kan genezen. Het punt was dat ik dat niet wilde doen, ik wilde me niet voelen als een engel. Hij flitste ons naar het bosx ik zou het niet hoeven den als ik hem geen pijn deed, ik heb niet eens een idee hoe ik hem zou moeten genezen. 'Weet je zeker dat je dit wilt doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Toen ik je alles over mij liet vergeten... weet je nog iets daarvan?' vraag ik nu even.
    Ik weet niet helemaal hoe ik het moet zeggen.

    Tyler Parker
    'Ik kan wel tegen een stootje en we kunnen toch elkaar niet vermoorden.'
    Ik glimlach bemoedigend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ja, dat weet ik nog wel," geef ik als antwoord dan, "ik heb gewoon met Jake gesmst en hij vroeg hoe ik het bij jou heb gehad en toen kwam hij er uiteindelijk achter dat je iets gedaan had. En de rest daar was je zelf bij." Heel even laat ik een stilte vallen. "Wat is daarmee dan?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël Scagotti
    Na bootschappen te hebben gedaan flits ik mezelf terug naar huis en zet het eten eerst op het aanrecht, Lizz, mijn dochter. Zit op de bank tv te kijken met onze hond boef naast haar, 'als ik je zou vragen naar je mening over iets zou je daar eerlijk op antwoorden, toch?' vraag ik haar en leun op de leuning van de bank. 'Tuurlijk' antwoorde ze en ik kon haar nieuwschierigheid horen, ik keek om me heen of Sky ergens was en haalde vervolgens een doosje uit mijn zak, met een ring erin. 'Wat denk je dat je moeder er van zou vinden?' vraag ik haar dan en een stralende glimlach verschijnt op haar gezicht, 'ga je mam te-' verder komt ze niet aangezien ik mijn hand voor haar mond houd, 'je moeder heeft hele goede oren' zeg ik dan en hou mijn wijsvinger tegen mijn lippen als teken dat ze er niet over moet spreken. 'Hij is echt heel mooi, mam zou hem ook heel mooi vinden, maar dat zou ze vinden bij alles wat je voor haar koopt' zegt ze met dezelfde stralende glimlach, ik laat het doosje verdwijnen en geef boef een aai over zijn bol, de hond was al erg oud en zou het waarschijnlijk ook niet lang meer volhouden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Wel de bedoeling was dat je je niets meer dat met mij te maken had qua mensen en herinneringen zou herinneren... En eh...'
    Ik slik eventjes. 'Je wist niet meer wie Brandon was...;'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Ik ben boven net klaar met de was en zet de wasmand weg. Snel trek ik een schoon shirt aan, aangezien ik weer met wasmiddel op mijn shirt had geknoeid. Op mijn dooie gemakje loop ik dan de trap af en hoor Daniël en Lizz samen. Lizz spreekt over dat ik alles mooi vind van wat Daniël voor me koopt. Nieuwsgierig loop ik de kamer in. "Oh ja? Vind ik alles mooi?" vraag ik dan aan beiden, "waar ging het over?"

    Leslie Sadler
    Ik knik als Nate begint over wat het drankje allemaal deed. Mijn aandacht wordt echt getrokken waarna ik hem zie slikken. Slikken als in iets moeilijks moeten vertellen. Dan zegt hij over Brandon. "Wat is daar dan m-" ik maak mijn zin als het ineens tot me doordringt. Er verschijnt een verwarde uitdrukking op mijn gezicht. "M-maar, dat zou betekenen...ben jij de vader van Brandon?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Ik ben boven net klaar met de was en zet de wasmand weg. Snel trek ik een schoon shirt aan, aangezien ik weer met wasmiddel op mijn shirt had geknoeid. Op mijn dooie gemakje loop ik dan de trap af en hoor Daniël en Lizz samen. Lizz spreekt over dat ik alles mooi vind van wat Daniël voor me koopt. Nieuwsgierig loop ik de kamer in. "Oh ja? Vind ik alles mooi?" vraag ik dan aan beiden, "waar ging het over?"


    Daniel Scagotti
    Plotseling hoor ik Sky de kamer in lopen, 'oh ja? Vind ik alles mooi?' Vraagt ze en ik loop naar haar toe, 'waar ging het over?' Vraagt ze dan vervolgens. 'Nergens over' antwoorden Lizz en ik dan in koor en ik lach, 'echt nergens over lieverd' zeg ik en druk een kus op haar wang. 'Ik heb bloemen voor je gehaalt' zeg ik en laat een bos bloemen verschijnen.



    Don't be like the rest of them, darling

    familiefeest voor mn verjaardag xx


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    familiefeest voor mn verjaardag xx


    Have fun ^^
    (Little late but still)


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniel Scagotti
    Plotseling hoor ik Sky de kamer in lopen, 'oh ja? Vind ik alles mooi?' Vraagt ze en ik loop naar haar toe, 'waar ging het over?' Vraagt ze dan vervolgens. 'Nergens over' antwoorden Lizz en ik dan in koor en ik lach, 'echt nergens over lieverd' zeg ik en druk een kus op haar wang. 'Ik heb bloemen voor je gehaalt' zeg ik en laat een bos bloemen verschijnen.


    Sky Leslie Whitefield
    Lizz en hij geven tegelijk antwoord, waardoor ik het eigenlijk nog minder vertrouw. Daniël vult het nog aan en drukt een kus op mijn wang. "Hm, oké dan," zeg ik en glimlach als hij bloemen laat verschijnen voor me. Ik druk een kus op zijn lippen. "De bloemen zijn prachtig Daniël," zeg ik gemeend. Ik laat een vaas verschijnen. "Ik ga er even water in doen." Lizz kijkt naar Daniël en ik heb alsnog het gevoel alsof ze het ergens over hadden. Toch loop ik naar de keuken met de bloemen en de vaas. Ik laat het water stromen en pak de bloemen uit. Ik zet ze in de vaas en schik de bloemen mooi. Dan loop ik met de vaas terug naar de woonkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Sky Leslie Whitefield
    Lizz en hij geven tegelijk antwoord, waardoor ik het eigenlijk nog minder vertrouw. Daniël vult het nog aan en drukt een kus op mijn wang. "Hm, oké dan," zeg ik en glimlach als hij bloemen laat verschijnen voor me. Ik druk een kus op zijn lippen. "De bloemen zijn prachtig Daniël," zeg ik gemeend. Ik laat een vaas verschijnen. "Ik ga er even water in doen." Lizz kijkt naar Daniël en ik heb alsnog het gevoel alsof ze het ergens over hadden. Toch loop ik naar de keuken met de bloemen en de vaas. Ik laat het water stromen en pak de bloemen uit. Ik zet ze in de vaas en schik de bloemen mooi. Dan loop ik met de vaas terug naar de woonkamer.


    Daniel Scagotti
    'De bloemen zijn prachtig Daniel' zegt ze na een kus op mijn lippen te hebben gedrukt. 'Ik ga er even water in doen' vervolgt ze en loopt naar de keuken, wanneer ze weg is wend ik me nog een keer naar lizz en druk weer mijn wijsvinger tegen mijn lippen. Sky komt terug de kamer ik met de vaas vol bloemen, 'je maakt ze alleen maar mooier' zeg ik met een glimlach en pak de vaas van haar over en zet deze op de tafel. 'Was je nog wat vanplan vandaag?'


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    'Toen ik je alles over mij liet vergeten... weet je nog iets daarvan?' vraag ik nu even.
    Ik weet niet helemaal hoe ik het moet zeggen.

    Tyler Parker
    'Ik kan wel tegen een stootje en we kunnen toch elkaar niet vermoorden.'
    Ik glimlach bemoedigend.


    Katherine Garcia
    Ik zucht en denk dan na over wat ik kan doen, ik verschijn achter hem, 'achter je' fluister ik zachtjes in zijn oor en voordat hij om kan kijken sta ik naast hem 'naast je' en ik verschijn aan de andere kant van hem 'verkeerde kant' en dan flits ik voor hem


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    "Ze zijn al perfect doordat jij ze gegeven hebt," zeg ik tegen Daniël glimlachend. "Zie je pap, ik zei toch dat ze de bloemen mooi zou vinden!" Lizz klinkt eigenwijs en ik lach we even om. "Ja ja, ik vind alles wat hij geeft mooi. Maar dat kimt omdat ik van hem hou."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky
    "Ze zijn al perfect doordat jij ze gegeven hebt," zeg ik tegen Daniël glimlachend. "Zie je pap, ik zei toch dat ze de bloemen mooi zou vinden!" Lizz klinkt eigenwijs en ik lach er even om. "Ja ja, ik vind alles wat hij geeft mooi. Maar dat kimt omdat ik van hem hou."


    Daniel Scagotti
    'Ze mijn al perfect doordat jij ze gegeven hebt,' zegt ze glimlachend, 'zie je pap, ik zei toch dat ze de bloemen mooi zou vinden!' Zegt lizz eigenwijs, ik had ook niet verwacht dat ze iets zou zeggen over het feit dat ik Sky van plan was ten huwelijk te vragen. 'Ja ja, ik vind alles wat hij geeft mooi maar dat komt omdat ik van hem hou' zegt ze en ik glimlach naar haar en druk een korte liefdevolle kus op haar lippen en hoor dan de deurbel en loop naar de deur. 'Sinds wanneer bel jij aan?' Vraag ik aan Nathan als ik de deur heb geopend, ik laat hem binnen en loop dan met hem naar de woonkamer. 'Nathan is hier, omdat ik jou vanavond uit eten neem' zeg ik dan met een glimlach tegen Sky.


    Don't be like the rest of them, darling