• dit is opgelost, ga ergens anders zeuren (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:30 ]


    night thinking, day dreaming

    ik was gewoon blij, ik ben soms naïef, sorry. lang niet iedereen is zo en nu geloof ik ook wel dat het helaas niet waar is


    night thinking, day dreaming

    HAHA. Sorry, maar dit is wel erg triest als je hierin gelooft.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mellet schreef:
    ik was gewoon blij, ik ben soms naïef, sorry. lang niet iedereen is zo en nu geloof ik ook wel dat het helaas niet waar is


    Kan gebeuren ^^
    Ik neem je er ook niet kwalijk om of zo, maar ik vind ships persoonlijk nogal belachelijk net als bromances. Dat omdat het gewoon niet klopt met de werkelijkheid en dat zie ik als een leugen, dus. :')
    Maar goed dat is mijn mening.


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    HAHA. Sorry, maar dit is wel erg triest als je hierin gelooft.



    Wat je triest noemt. Heb je het over het Larry gedoe of over de omegle post. Want met de omegle post heb je gelijk, daar geloof ik ook niet in.


    Pretty is just a pretty word.

    Alecia schreef:
    (...)

    Kan gebeuren ^^
    Ik neem je er ook niet kwalijk om of zo, maar ik vind ships persoonlijk nogal belachelijk net als bromances. Dat omdat het gewoon niet klopt met de werkelijkheid en dat zie ik als een leugen, dus. :')
    Maar goed dat is mijn mening.


    De meeste bromances zijn ook geen werkelijkheid, maar dat is een fanfiction toch nooit? Dus dan is een fanfiction net zo goed al een leugen.


    Pretty is just a pretty word.

    sigh


    night thinking, day dreaming

    Appa schreef:
    HAHA. Sorry, maar dit is wel erg triest als je hierin gelooft.

    maak je geen zorgen, dit is de interview en er is dus niks over gezegd.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 16:29 ]


    night thinking, day dreaming

    Larry loopt hartstikke uit de hand, vind ik. Shippen, goed, dat doet iedereen. Zolang je maar niet gaat denken dat zoiets echt gebeurt. Dat gebeurt in series, ja, niet in het echte leven. Laat het maar bij fanfictions.


    Searching heavens for another earth

    Laat iedereen gewoon zijn eigen mening hebben. Er zijn heel veel dingen die zouden kunnen bewijzen dat ze samen zijn en er zijn ook dingen die bewijzend at Louis misschien wel van Eleanor houdt. Uiteindelijk zijn de enige personen die echt weten of er iets is (of ze dat nu verbergen voor elkaar of niet) Louis en Harry.


    Save me from myself.

    Ramsays schreef:
    Goed, ik kan begrijpen dat jullie je soms storen aan het fan gedrag van bepaalde Directioners, maar wees dan alsjeblieft ook niet verbaasd als wij ons storen aan uitspraken als "1D is K3 voor elfjarigen". Ik ben 19 en ja ik ben een fan van One Direction. Lijkt mij niet echt een probleem als je het mij vraagt. Ik uit mijn fandom nog steeds op de manier die ik wil. Voor jou kan 1D gewoon een bende stomme zingende idioten zijn, maar sta er even bij stil dat heel veel meisjes overal ter wereld gewoon gek staan van die jongens. Is dat dan zo verkeerd dat ze er zo hard in kunnen opgaan?
    Goed ik geef toe dat sommige uitspraken mij ook kunnen storen en dat niet iedereen zich zo super volwassen gedraagt, maar kun je zulk gedrag ook wensen of verwachten van veertienjarigen? Onze muzieksmaak is nog steeds onze keuze. Smaken verschillen nu eenmaal en de manier waarop smaken geuit worden ook. En een beetje respect kan nooit geen kwaad.
    Dank je wel.


    kijk dit is pas verstandige praat. ben zelf 17 en 1D fan, en ben er trots op. no matter what you think of me


    ik hou van je schatje!!

    Gister op twitter las ik veel berichtjes in een reactie op Louis happy bday yweet naar Eleanor. Deze reacties zaten vol haat, dat hun relatie fake zou zijn, dat hij met Harry is, blabla. Ik vind het oprecht gewoon dom dat je zoiets denkt. Alsof Louis onder het mom van "neprelatie" twee jaar lang zijn kostbare vrije tijd met Eleanor besteedt. Come on, grow op en stop met dat stomme ship gedoe. Kleuters. Ik vind dat gehaat en gedoe geen manier van uiten van fandom, het is gewoon respectloos tegenover de artiest. Zo.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    Gister op twitter las ik veel berichtjes in een reactie op Louis happy bday yweet naar Eleanor. Deze reacties zaten vol haat, dat hun relatie fake zou zijn, dat hij met Harry is, blabla. Ik vind het oprecht gewoon dom dat je zoiets denkt. Alsof Louis onder het mom van "neprelatie" twee jaar lang zijn kostbare vrije tijd met Eleanor besteedt. Come on, grow op en stop met dat stomme ship gedoe. Kleuters. Ik vind dat gehaat en gedoe geen manier van uiten van fandom, het is gewoon respectloos tegenover de artiest. Zo.

    Kun je in elk geval heel veel aflezen aan het IQ van die diehards. Echt, die hebben serieus een leven nodig. Het is zo ontzettend zielig en sneu.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Kun je in elk geval heel veel aflezen aan het IQ van die diehards. Echt, die hebben serieus een leven nodig. Het is zo ontzettend zielig en sneu.


    Precies.
    Het zijn natuurlijk vaak ook jonge meisjes die dat soort onzin uitkramen en zich vastklampen aan een droomwereld (ik was ooit ook zo), maar dit Larry gedoe is gewoon realistisch nadenken. Haat is al helemaal dom. Het IQ van een koe is nog hoger dan het IQ van die personen. Kan me er echt boos om maken. Zie bijvoorbeeld wat al die haat met Liam doet, hij is er ook goed zat van.


    SHABOOYA

    Ik ben zelf een Directioner, maar niet omwille van hun privéleven. Waarom maken sommigen zich enorm druk in hun families, relaties en zulke dingen?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Opperbanaan schreef:
    Ik ben zelf een Directioner, maar niet omwille van hun privéleven. Waarom maken sommigen zich enorm druk in hun families, relaties en zulke dingen?


    Vraag ik me ook af. One Direction is hun "werk", verder moeten ze lekker met rust gelaten worden.


    SHABOOYA