• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Reinier - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    Tinychat.

    I love you guys so much <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:09 ]


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Niemand hier meer, of wat ? :c


    Danmarks Dynamite.

    zayn's baby hand. can you hear me crying ? I can.


    Danmarks Dynamite.

    HAPPY BIRTHDAY TO ME.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 6:59 ]


    Reality's overrated.

    HAPPY BIRTHDAY NOEEEKKK


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    HAPPY BIRTHDAY<333
    Zodra ik thuis ben krijg je heel veel Liam-wbw-
    <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Happy Birthday Noek!*O*


    Miep

    Paynez schreef:
    HAPPY BIRTHDAY TO ME.


    Happy birthday! <3

    Ik had beloofd dat ik gisteravond zou schrijven wat er was gebeurt gisterochtend, maar ik was 's avonds bij de diploma-uitreiking van mijn zus en we kwamen pas na 12 uur terug. Dus ik post het nu wel.

    Nou, zoals ik al eerder vertelde hebben we in de klas een groepschat. Nu was ik eergisteravond met een jongen uit mijn klas daarop aan het praten en toen ging hij naar bed. Geen idee hoe laat het was. Iedereen post altijd onzinnige dingen en dingen die hij of zij leuk vindt, dus ik dacht: ik post wat over Millennium trilogie. Ik poste drie foto's van Lisbeth en vertelde er wat over.
    Toen reageerde een jongen met een plaatje van (dezelfde jongen als laatst): Omg nobody cares.
    Dus voor de grap ik een plaatje met: Nobody cares.

    Dus de volgende morgen allemaal berichten, ook van mijn ,,vrienden'': Dat slaat echt nergens op. - Rt - HAHAH, ja! etc. Ik vond het echt raar. Iedereen dumpt allemaal zooi en ik krijg gelijk alles over mij heen? Ik wist ook niet of het ging om mijn berichtje van Millennium trilogie of om mijn ,,Nobody cares'' plaatje. Ik heb er niet op gereageerd en ben na een tijdje uit de groepschat gestapt. Vandaag is rapport halen en dan gaat de klas uit elkaar, dus ik vond het wel mooi. Maar ik had er zo erg de balen in. Waarom ik? Ook met boeken inleveren en toets bespreken dinsdag zaten te zeiken dat ik make-up op had. Zelfs de mensen die tegen mij zeggen hoe onzeker ze zijn en zich ongelukkig voelen in de klas kraakten mij af omdat ik mascara en wat eyeliner op had. Ik vond het zo flauw.

    Een vriendin in de klas - die ik ten minste wél als vriendin kan beschouwen - was niet tijdens dat gebeuren op de groepschat online en toen ik weg was, vertelde ze, heeft ze het proberen op te nemen voor mij, alleen dat lukte niet echt. Het schijnt dat er ook allemaal lullige dingen daarna over mij werd gezegd, maar ze vond het te lullig om te vertellen aan mij en ze wou niet stoken. Kan ik best begrijpen, maar ja, ik heb nu wel weer een deuk in mijn zelfvertrouwen - die buts ik er wel weer uit c: - en ik moet zo rapport halen en ik ben wat zenuwachtig voor mijn klas. That's all.

    Thank you! I'm smiling because of you guys!
    I love you so much <3


    Reality's overrated.

    Awh, Myke. Dat hele gedoe slaat inderdeaad nergens op. Ik hoop dat het goed komt. Je kunt altijd bij me terrecht!


    Reality's overrated.

    HELLO. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HAAI


    Miep

    HEY ANOUK.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maliksch schreef:



    :9~


    Reality's overrated.