• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Reinier - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    Tinychat.

    I love you guys so much <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:09 ]


    Reality's overrated.

    Yay, ik ben nog geen 24 uur geleden een Demi Lovato fan account op Twitter gestart en nu al 8 followers. c:

    Donoghue schreef:
    (...)

    You're welcome. En dat maakt niet uit, haha. Ik doe Cambridge English, dus mijn Engels is wel redelijk. c:
    Whieeeeeeeeeeee. How are you?


    Mijn Engels is te doen, ik ben beter met het spellen in Engels. Maar ik ben een soort van Dyslect en alle woorden gaan bij mij gerwoon raar.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 10:06 ]


    Reality's overrated.

    Karev schreef:
    Ness, Marie is geen 16. Volgens mij is ze net 13 geworden?


    Reality's overrated.

    Karev schreef:
    Ness, Marie is geen 16. Volgens mij is ze net 13 geworden?


    Jup, sinds drie juni dertien :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En het zijn er 10 geworden, yay! c:

    Al 11! c: I'm so happy right now! c:

    Ik heb 29 followers :$ (@XjesNoek)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 10:55 ]


    Reality's overrated.

    Ik heb op mijn gewone account 108 en op mijn fan account nu 13. Ik zal je volgen op beide accounts. c:

    iSkyscraper schreef:
    Ik heb op mijn gewone account 108 en op mijn fan account nu 13. Ik zal je volgen op beide accounts. c:


    Jay, thank you.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    Jay, thank you.


    Jij ook bedankt, Noek! <3 How 're you? c:

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Jij ook bedankt, Noek! <3 How 're you? c:


    I'm okay. And you?


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    I'm okay. And you?


    Met mij gaat het vandaag heel goed eigenlijk. (: Mijn zus heb ik uitgezwaaid naar Blanez (examenreis), ik heb mijn programma gekeken vanmorgen en krijg de hele tijd followers erbij op Twitter, wat ik awesome vind. c: Ga je wat leuks dit weekend doen?

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Met mij gaat het vandaag heel goed eigenlijk. (: Mijn zus heb ik uitgezwaaid naar Blanez (examenreis), ik heb mijn programma gekeken vanmorgen en krijg de hele tijd followers erbij op Twitter, wat ik awesome vind. c: Ga je wat leuks dit weekend doen?


    Ik wil nieuwe followers, die ik niet krijg, haha.
    Nop, I don't think so.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    Ik wil nieuwe followers, die ik niet krijg, haha.
    Nop, I don't think so.


    Moet ik je een Shout Out geven? (: Ik krijg ook niet veel voor mekaar, maar misschien komen er een paar followers bij? c:

    Ik ga mijn paard gedag zeggen, ik mocht gisteren voor het laatste op hem rijden. Na heel lang smeken mocht ik dus nog één keertje. (Voor de rest heeft iemand anders op hem gereden, ik mocht niet meer van mijn 'moeder') Kom ik daar aan en ik weet dat er iets niet goed is. En inderdaad, hij is kreupel.
    Twee à drie dagen in de week rijd/reed eigenlijk ik een les, voor de rest wedstrijden of voor mezelf. Zo dus les op donderdag. Toen was er ineens iemand anders die les gaf, die persé vond dat ik moest rijden. Mijn plan daarintegen was afspuiten en dan wandelen, misschien rijden. Daarbij ook nog misschien iemand anders laten kijken, want zijn gewricht staat gewoon verkeerd. Het klopt echt niet. Toen ging ik maar rustig rijden, die persoon boos omdat ik niet genoeg mijn best deed. Serieus, normaal heeft hij echt tempo. Een hoog tempo. Maar hij liep echt niet goed, en het deed mij ook pijn. Ik weet het niet. Toen gingen we ook nog wijken, nou dat ging dus écht NIET. Dus ging ik mijn eigen gang, kon me niks schelen. Ik keek wel uit voor anderen hoor. Naja, zo heb ik dus mijn 'afscheid' gehad. Haha. Fail. (Nee, ik ging niet meteen na het rijden weg, het gaat mij helemaal niet alleen om het rijden. Ik ben nog bijna twee uur gebleven.)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 12:18 ]


    Reality's overrated.