• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - cairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:13 ]

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Voor mij ook.^^


    ik ga het invoeren :)

    Pinokkio schreef:
    (...)


    Oke.. Ik zal het proberen maar ik heb dit nog nooit op quizlet gedaan.. Ik heb ook ff n vraagje: Hoe zet je in linkje in een woord? En mag ik dan een meisje?...



    http://images5.fanpop.com/image/photos/25700000/Don-t-give-up-nat-and-sara-25771397-2560-1600.jpg = Link

    Klik op url = [url [/url] Er moet nog zo'n ] tekentje achter de l van url, maar anders kan ik je het nu niet laten zien.^^
    Doe de link tussen de twee urls. Haal het tweede haakje van de eerste url weg. Dan krijg je dus dit. [url [/url]
    Achter de eerste url moet dan een = te komen staan. Dan is er dus dit. [url [/url]
    Nou ja, hier achter dus een =
    De url moet achter de = gezet worden. Als de url er dan staat moet er op het eind zo'n ] tekentje achter de url staan. En dan moet je een woord tussen
    dit

    Inschrijven.

    *Klik*

    Begrijp je?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:18 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    naam: Brian Daniël Smiths
    bijnaam: Dan, Dannie. Hij wordt liever Daniël dan Brian genoemd.
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] 19 jaar.
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.] Hiphop
    uiterlijk omschrijving:[met foto]


    Daniël is een knappe jongen en heeft veel aandacht van meisjes. Hij heeft een beetje een buitenlandse look door zijn getinte huid. Dat is hij echter niet. Hij besteed veel tijd aan zijn uiterlijk en is ook erg ijdel. Daniël is een stoere jongen en zo kleed hij zich ook. Hij heeft een erg gespierd lichaam en is vrij lang. Hij is trots op zijn 1.88. Hij brengt veel tijd door in de sportschool, want de spieren moeten getraind worden. Anders kan hij geen meiden optillen en dat is iets wat hij maar al te graag doet.
    karakter: Daniël is dus erg ijdel en zelfverzekerd, maar hij schept niet graag op. Hij houdt ervan om met meisjes te flirten en dat doet hij dan ook heel veel. Hij heeft altijd wel zijn zegje klaar en je merkt snel genoeg of hij je mag of niet. Hij flirt veel met meisjes, maar ziet een relatie niet zo zitten. Hij is zeker geen player. Hij vind het alleen leuk om te flirten. Hij doet het voor de fun, meer niet. Hij heeft vaak vriendinnetjes gehad en zijn laatste relatie duurde 8 maanden, maar hij wou zijn vrijheid terug. Zo is Daniël. Hij wilt uit kunnen gaan en met vrouwen kunnen dansen, zonder de volgende dag vermoord te worden. Hij is een echte stoere hiphopper die ook echte 24/7 met hiphop bezig is. Daniël is erg streng voor zichzelf en wil de beste zijn. Daar zal hij wat dan ook voor doen. Hij heeft vroeger ook Jazz gedaan, maar hij werd gepest. Jazz? Dat is toch iets voor meiden? vonden zijn vrienden. Daniël schaamde zich maar wou niet stoppen met dansen. Toen is hij maar op hiphop gegaan. Een geweldige keuze vind hij nu.
    extra: Daniëls moeder, Melissa, is overleden toen Daniël 12 was. Hij was nog erg jong, maar heeft er nooit aan getwijfeld om een tatoo te nemen. Zo was ze toch nog altijd bij hem. Daarom heeft hij nu de M op zijn pols. Hij probeert het altijd te verbergen en draagt voornamelijk hoodies, zodat niemand de tatoo ziet. Hij praat liever niet over het verleden, maar hij kan de tatoo niet voor eeuwig verbergen.

    Wolfheart schreef:
    (...)


    http://images5.fanpop.com/image/photos/25700000/Don-t-give-up-nat-and-sara-25771397-2560-1600.jpg = Link

    Klik op url = [url [/url] Er moet nog zo'n ] tekentje achter de l van url, maar anders kan ik je het nu niet laten zien.^^
    Doe de link tussen de twee urls. Haal het tweede haakje van de eerste url weg. Dan krijg je dus dit. [url [/url]
    Achter de eerste url moet dan een = te komen staan. Dan is er dus dit. [url= [/url]
    De url moet achter de = gezet worden. Als de url er dan staat moet er op het eind zo'n ] tekentje achter de url staan. En dan moet je een woord tussen
    [url= ]dit[/url]

    Inschrijven.

    *Klik*

    Begrijp je?



    Oke.... volgensmij niet helemaal maar ik probeer het wel zo met de foto's;)


    take me back to the basics and the simple life

    xkimx124 schreef:
    (...)

    ik ga het invoeren :)


    Okii, thanks. (flower)

    @Pinokkio; ghehe, oké. Dat is opzich ook wel handiger in een rollentopic.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Wolfheart: Klopt


    take me back to the basics and the simple life

    naam: Samuel Elliot Rodrigues
    bijnaam: Sam
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] 18 jaar ,hij verjaard op 26 oktober
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.] Sam doet aan breakdance en doet vooral trucks
    uiterlijk omschrijving:[met foto]




    Sam heeft warrige bruine haren ,die vaak onder een beanie zitten en chocolade bruine ogen ,waarin je wel kunt verdrinken. Hij is 1m75 groot en is redelijk gespierd. Zijn kleding stijl zijn vooral tanktops en losse hoodies. ,met losse broeken
    karakter:
    Samuel is een energieke en aardige jongen ,die soms wel een grote mond heeft en grof kan overkomen ,zonder dat het echt zijn bedoeling is.
    Hij is een erge flapuit en begrijpt nooit echt wat hij fout doet. Hij is een nonchalant en chaotisch iemand die erg slordig is,behalve in zijn dansen,daar probeert hij altijd zo perfect mogelijk te zijn.
    Sam is iemand die iedereen tevreden en blij wil houden, hij kan niet tegen ruzies en voelt zich dan ook vaak schuldig als hij ruzie heeft met iemand.
    Hij is erg creatief en sportief. Hij maakt graffiti tekeningen ,maar kan ook erg realistisch tekenen.Hij is ook wel een dagdromer en let ook niet zo vaak op tijdens de lessen.
    Sam doet aan sport ,waaronder lopen, skateboarden,freerunnen en basketbal en ook houd hij wel van een potje voetbal.
    extra: Sam is een sociaale roker ,maar veel rookt hij niet.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 23:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    naam: Li Xiang Yin Parker
    bijnaam: Li
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] 17
    dansstijl: Hiphop
    uiterlijk omschrijving:


    Li heeft bruin/zwarte haren die stijl zijn. Haar oogkleur lijkt bijna zwart, wat er soms grappig uitziet.
    Ze draagt vaak donkere kleding, zoals rood, paars etc. Want die passen het best bij haar.
    Li houdt niet van hakken dragen, als ze naar een bal toe moet of een feest doet ze af en toe wel eens hakken aan. Maar het liefst loopt en danst ze op blote voeten, Adidas schoenen of op normale fijn zittende schoenen.
    Haar favoriete schoenen zijn Adidas schoenen.
    karakter: Li is een over het algemeen vrolijk meisje. Ze is verlegen en bloost snel, behalve als ze danst, dan voelt ze zich vrij en dan maakt het niet uit wat mensen van haar denken.
    Li zal niet snel haar mening over iets laten horen, ze houdt zich meestal achterzijde.
    Soms kan ze echt in een melige bui komen en kan ze om alles lachen. Maar vaak gebeurt dat niet.
    Dansen is haar leven, en niets kan haar ervan weerhouden om niet meer te gaan dansen. Haar ouders keurden het niet goed dat ze ging dansen en hebben haar uit de familie gezet.
    Nu woont ze bij haar tante waar ze superveel omgeeft.
    Li is een tijdje gepest, waardoor ze nu onzekerder is dan als ze niet gepest zou zijn. Het gedoe met haar ouders hebben haar ook onzekerder gemaakt, maar ze is niet van plan het dansen op te geven.
    Naast dansen houdt ze van lezen, ijs eten, en films kijken.
    Veel vrienden heeft ze nooit gehad.
    Li huilt niet snel, maar als ze huilt, is er ook iets goed mis.
    extra: Li houdt naast dansen ook van zingen, maar ze zingt nooit als er iemand in de buurt is. Dat doet ze alleen als ze iemand echt vertrouwt.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 17:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    naam: Li Xiang Yin Parker
    bijnaam: Li
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] 17
    dansstijl: Hiphop
    uiterlijk omschrijving:
    karakter:
    extra: Li houdt naast dansen ook van zingen.


    zou je misschien wel wat meer willen invullen, vooral uiterlijk en karakter zijn best belangrijk....

    Oké. Kan iemand me uit de brand helpen?
    Ik kan geen afbeelding kiezen. Laat even weten welke jullie zouden kiezen.^^

    1.



    2.



    3.



    4. *Klik*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    xkimx124 schreef:
    (...)

    zou je misschien wel wat meer willen invullen, vooral uiterlijk en karakter zijn best belangrijk....


    Ja, ze was nog niet af.XD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    Oké. Kan iemand me uit de brand helpen?
    Ik kan geen afbeelding kiezen. Laat even weten welke jullie zouden kiezen.^^

    1.



    2.



    3.



    4. *Klik*


    ik zou 2 doen

    naam: Louise Mabel Golding
    bijnaam: Lou .
    leeftijd:[tussen de 16 en 20] Louise is 16 jaar oud en verjaard op 19 Januari
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.] Louise danst klassiek ballet ,maar ook modern en nu wil ze proberen alle andere dansstijlen onder controle te krijgen.uiterlijk omschrijving:[met foto]



    Lou ,heeft een erg bleke huid en donkerbruine ogen die mooi gesierd zijn met volle zwarte wimpers. Ze heeft lange inktzwarte lokken ,met een beetje slag in en ze is redelijk klein 1m 66 ,ze probeert hakken te dragen ,zodat ze groter lijkt en haar kledingstijl is vaak netjes en schattig.

    karakter:Louise is een aardig meisje ,die soms wat te braaf is. Ze is erg naïef en iedereen kan haar aardigheid misbruiken omdat ze nooit 'Nee' durft te zeggen. Ze is erg onzeker ,stil en verlegen en heeft heel wat moeite om wat losser te worden. Ze heeft vaak last van stres en vind zelf ,dat ze heus wel lol kan hebben ,maar helaas heeft ze nooit tijd of zin ervoor. Lou is erg muzikaal en lening. Dansen is haar passie en ze wilt altijd mensen gelukkig zien ,maar vaak vergeet ze zelf om gelukkig te zijn.

    extra: Ze is vooral erg verlegen bij jongens


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xkimx124 schreef:
    (...)

    ik zou 2 doen


    me 2

    Wolfheart schreef:
    Oké. Kan iemand me uit de brand helpen?
    Ik kan geen afbeelding kiezen. Laat even weten welke jullie zouden kiezen.^^

    1.



    2.



    3.



    4. *Klik*


    Ik zou 4 doen

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juli 2013 - 21:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH