• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - cairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:13 ]

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik een jongen en een meisje reserveren en als er maar een mag het meisje??


    Ja d an heb jij het laatste meisje! En je mag ook jongen

    Zet je mij er alsjeblief nog even bij? Ik vraag het al twee keer namelijk ;)

    Nou m'n rol is toch al bijna af hihi

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 18:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Leon Avange Riverdale
    Bijnaam:
    Little-Mazz – dit is eigenlijk zijn naam binnenin het team waarin hij danst, zo word hij vaak ook wel aangekondigd. Voor de rest heeft Leon geen bijnamen. –tenzij iemand er een weet voor hem-
    Leeftijd:
    16 en een half jaar oud
    Dansstijl:
    Modern en Jazz
    Uiterlijk omschrijving:


    Leon is aardig klein voor zijn leeftijd, erg veel zal hij ook niet groeien. Hij is rond de 1.68 lang en weegt 50,5 kilo’tjes zwaar.
    Voor zolang Leon zich kan herinneren verft hij zijn haar al, bij elk beetje uitgroei gooit hij er een nieuw pak zwarte haarverf in, van zichzelf is hij blond. Zijn ogen zijn groenbruin van kleur en zijn huidkleur is licht. Leon draagt vaak donkere kleren met een felle kleur er doorheen, een zwart shirt met felgroene tekst erop of een zwarte hoodie met een felle groene broek eronder, het varieert steeds weer. Wel draagt hij altijd zijn zwart-witte Vans. Tijdens het dansen heeft hij gepaste kleren aan dat erbij past, maar vaak dan ook nog donker. Leon is redelijk ijdel en je zult hem er nooit onverzorgd bij zien lopen. Hij scheert zich altijd al bij de eerste stoppeltjes en zorgt er dan ook voor dat ze niet snel weer terug komen. Zijn gezicht is egaal en glad en je zult geen mee-eter tegenkomen, want wanneer Leon deze ziet haalt hij die meteen weg.
    Karakter:
    Maar weinig mensen verwachten dat Leon aan Modern en Jazz doet, maar dit is door zijn uiterlijk. Modern en Jazz is zijn leven, vaak doet hij dit in combinatie. Hierin kan hij, met bij gekozen muziek, zijn emoties en gevoelens uiten.
    Leon is een vriendelijke en meelevende jongen, als iemand problemen heeft is hij er voor diegene. Hij is een luisterend oor en wil wel eens een advies geven, soms goede en soms minder goede. Maar hij probeert wel zijn best te doen. Leon heeft geen kort lontje, en om hem boos te krijgen moet je wel heel veel doen. Natuurlijk heeft hij af en toe wel eens zijn momentjes, maar dan vraagt hij vriendelijk of andere even uit zijn buurt kunnen blijven. Wel heeft Leon problemen met zijn concentratie, hij kan snel afgeleid zijn en laat daardoor soms wel eens dingen aan hem voorbij gaan. Als hij het echt niet weet zal hij andere dan ook wel vragen wat er uitgelegd en gebeurd is. Hij hoopt hier dan ook eerlijk antwoord op te krijgen, want als Leon ergens een hekel aan heeft zijn het mensen die liegen. Natuurlijk heeft Leon soms ook wel eens een leugentje verteld, maar dat was dan voor eigen bestwil of omdat het echt niet anders is.
    Leon is goed in het bewaren van geheimen, wanneer iemand deze aan hem verteld en het geen problemen zal geven aan zijn omgeving of aan hem zal hij het niet verklikken. Alleen als het hem niet lekker zit en hij er echt mee blijft zitten wil hij het wel vertellen, maar dan alleen aan de persoon die het kan oplossen. Leon weet hoe het is om ‘verraden’ te worden. Dat is vroeger gebeurd door zijn beste vriend, door hem is iedereen erachter gekomen dat Leon op jongens valt, hij is er kapot van geweest maar wel sterker door geworden. Hij heeft zijn vriend achtergelaten en is van school gewisseld, hier is hij zelfverzekerd geworden. Leon komt er vooruit dat hij op jongens valt en zal zich er ook niet voor schamen, wanneer iemand hem ervoor zal veroordelen zal hij diegene gewoon met respect behandelen, en misschien zal hij ook wel een beetje expres dicht bij die persoon zijn tot hij/zij hem gaat ontlopen. Dit vind hij gewoon leuk om te doen en wil ze daardoor een lesje leren, hij vind namelijk dat iedereen hetzelfde is. Hoe anders je ook bent.
    Extra:
    Leon is homoseksueel, zijn ouders hebben dit volledig geaccepteerd en staan ook achter zijn keuzes. Ze vinden het leuk dat hun zoon van dansen houd en steunen hem hier ook in.
    Leon heeft een tattoo van een vogel met muzieknoten op zijn borstkas aan de linkerkant, deze staat voor vrijheid en muziek, en op zijn rechter onderbeen heeft hij een tattoo van een anker, en deze staat voor hoop.


    [Hope he is okay, so not, I will read that later and change it ;) ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 19:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit ging best snel :) nog maar 5 jongens

    Aquari schreef:
    Naam:
    Deannelle Lauren Smith.
    Bijnaam:
    Deann
    Leeftijd:
    Achttien.
    Dansstijl:
    Hiphop en soms ballet.
    Uiterlijk omschrijving:


    Deanelle heeft lange, golvende goudbruine lokken. Vaak tijdens het dansen heeft ze het in een paardenstaart of een losse vlecht. Ze heeft grote, doordringende ogen met een prachtige ijsblauwe kleur. Rondom haar ogen zijn lange wimpers gesierd. Deannelle haar lengte zit tegen de 1.68 meter aan. Haar kledingstijl verschilt per keer, de ene is het meisjesachtig de andere keer weer niet. Maar je vind haar toch het meest in oversized shirts met Vans. Achter haar rechteroor heeft ze een klein berenhoofdje getattoeëerd, het staat eigenlijk nergens voor, ze heeft hem laten tatoeëren omdat het sinds kleins af aan al haar lievelingsdier was.
    Karakter:
    Komt eraan.
    Extra:
    Komt eraan.


    Uiterlijk toegevoegd, het is toch maar nummer 1 geworden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    als het goed is heb ik nu iedereen er bij gezet

    Is Leon eigenlijk goed in elkaar? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Is Leon eigenlijk goed in elkaar? :3


    Ja hoor, ik ben niet zo moeilijk, maar het is wel altijd fijn als mensen uitgebreide uitleg geven

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Ja hoor, ik ben niet zo moeilijk, maar het is wel altijd fijn als mensen uitgebreide uitleg geven


    Dan ben je bij mij aan het goede adres want ik maak altijd uitgebreide rollen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nog 4 jongens, en dan moeten de gereserveerde rollen ook nog ingevuld worden hihi

    xkimx124 schreef:
    nog 4 jongens, en dan moeten de gereserveerde rollen ook nog ingevuld worden hihi


    Ik zou opzich wel een jongen willen spelen maar ik heb zo het gevoel dat ik dan heel erg ga falen -.-


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal morgen vanavond of overmorgen minn rol maken heb even weinig tijd heb namelijk een sociaal leven :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het heeft ook geen haast, ik ga zondag op vakantie dus we kunnen toch daarna pas beginnen:(

    Wanneer kom je weer terug?? Want misschien ben ik dan namelijk weg al denk ik wel dat ik daar internet heb.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga uhm... 14 Juli naar Oostenrijk en kom pas 26 Juli terug, misschien later. Issie dan al open of niet? Wss heb ik wel WIFI in het hotel hoor haha, maar om daar nu de hele dag te zitten vind ik ook zo suf, ik ga het bowlen, zwemmen en gratis eten niet willen missen hahah ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.