• Ik heb een ontiegelijke hekel aan spinazie en heb het eigenlijk nooit gegeten. Nu zeggen mijn ouders dat ik klein ben (ik ben een beschaafde 1.69) en dat dat komt omdat ik geen spinazie at. Bullshit, vind ik.
    Doen jullie ouders ook wel eens zoiets? En hoe lang zijn jullie?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben +-1.65, veertien jaar oud en ik eet geen spinazie.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Spinazie is beter dan het leven, echt m'n lievelingseten
    Ik ben 1.75, ook niet heel groot.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Bullcrap. Ik ben 1.58 en spinazie vind ik een van de lekkerste groenten. :')


    To infinity and beyond •

    Je ouders lichten je soms gewoon op. Zelf ben ik 1.71 en haat spinazie vreselijk. Mijn ouders zeiden altijd dat je er van sterk van werd en dat je beter groeit of zo.
    Ik moest minstens één keer per dag één stuk wortel eten, ‘‘want dat kan je beter zien’’ volgens mijn moeder, maar gelukkig is wortel ook geweldig lekker, vind ik. Ik at het ook altijd op, maar er is nog niks met mijn ogen gebeurd en in tussentijd had ik ook een bril gekregen. HOLYCRAP.
    Ook moest ik mijn melk altijd netjes opdrinken. Nou, naar mijn denken is melk gewoon echt zó ranzig, asdfghjkl. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben 1.65 en ik vind spinazie super lekker. :W


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oooo, dat ken ik! Mijn ouders zeiden me dat ik klein zou blijven als ik geen melk dronk. Ik ben 1.715 m. geworden. Spinazie vind ik trouwens ernstig lekker ^^'

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:47 ]


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    Oooo, dat is zo irritant! Mijn ouders zeiden me dat ik klein zou blijven als ik geen melk dronk. Ik ben 1.715 m. geworden.

    1.715? Reus!


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    1.715? Reus!

    neejoh. 1.1715 m. is gelijk aan (afgerond) 1 meter 72. :'] valt wel mee dus.

    De komma op t werk hiero werkt niet goed; daarom maar een punt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:49 ]


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)
    neejoh. 1.1715 m. is gelijk aan (afgerond) 1 meter 72. :'] valt wel mee dus.

    De komma op t werk hiero werkt niet goed; daarom maar een punt.

    Haha, bedoel je het zo. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Nu iedereen hier zegt hoe groot ie is, voel ik me echt klein met mijn 1,56 :X


    Stenenlikker

    Karev schreef:
    Ik ben +-1.65, veertien jaar oud en ik eet geen spinazie.(krul)


    •*• Lululu •*•

    Tyrion schreef:
    Wacht, wat? (cat)
    Als jij klein bent, wat ben ik dan?
    Ik ben op het randje 1m60...En ik at altijd mijn spinazie netjes op.
    Geen excuus dus.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ja in het algemeen verzinnen mijn ouders ook weleens van die rare excuses waarom iets zo zou zijn waarvan je dan zoiets hebt van: 'guys.. what the fuck..'


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik hou niet van groentes en ik ben 1.82m. Take that! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"