• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'. Ik kijk hem dabkbaar aan. "Dankje Li maar het hoeft niet. Ik zou mijn familie teveel missen en het gepest ben ik allang gewend in ttussen tijd en alle klappen' zg ik zacht. Verschrikt stop ik met praten. Had ik dat nou harop gezegd? "oke vergeet wat ik net zei ze duwen wel eens"' lieg uk zo overtuigend mogelijk

    Emma :
    Ik zet me beats op en besluit naar buiten te gaan ik grijp ondertussen snel me gitaar uit de jongens tent en hang hem om me met de achterkant tegen me rug. Ik loop door terwel ik in me beats ' a toussent years' aan zet en rustig veder loop, ik doe alsof ik in de hele zielige videoclip zit waardoor ik langzamer ga lopen en me blik wat meer naar de grond toe buig. Als ik bij het bankje zit besluit ik daar te gaan zitten en draai me gitaar naar voor onder tussen weet ik de acorde van “ Radioactive ” en ik zet me mobiel op het hardst en zet me beats weer op. Ik speel eerst de Am aan, waarna ik zacht meezing, aangezien ik dit niet helemaal haal als ik volop meezing, vandaar. Door de muziek weet ik dat ik me gitaar niet hoor maar het wel goed gaat. Ik sluit me ogen bij het refrein en zing toch maar gewoon hard mee idontcare. Vervolgens doe ik hem nog een keer. Daarna speel ik nobody compers die ik zelf heb geschreven speel. ' Your'e so pretty when you cry when you cry wasen't ready to hear you say goodbye' waarna ik moments er door heen speel vervolgens speel ik summer love en daarna irresistble. Vervolgens doe ik eerst het refrein van moments,nobody compers,summer love en irresistible en zing volop zuiver mee terwel ik tussen door nog wat uithalen haal. Ik heb me groote zonnen bril half op me neus en me ogen dicht. Dit ging lekker. Waar is iedereen? Ik wil louis trouwends ook nog wel beter leren kennen en marlotte wou ik al de eerste dag vanaf ik hier kwam, en natuurlijk violet ook. Maar eerst LOUIS.

    Liam:

    'ik ben grwoon blij dat ik een meisje heb weet je. Mijn leven was al biet gemakkelijk net het gepest. Mijn huis was mijn veilige plek als ik dat ook kwijt zou raken kan ik day niet aan Liam. Ik bedoel het zijn en blijven mijn ouders en broer en ik kan ze niet kwijt en onsanks alles ben ik toch trots op Ierland. Het laatste wat ik wil is familie moeten verliezen' zegt hij en ik kijk hem medelevend aan. Ik denk even na en zeg dan zacht: 'Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'.

    Louis Tomlinson:

    'neeeee Liam niet met eten gooien' roept Niall in zijn slaap. Ik kijk liam aan en hij haalt zijn schouders op. ik kijk weer terug en Niall ligt weer vredig te slapen. 'Vaag...' fluister ik. 'He ik ga even' zeg ik snel en meteen ben ik verdwenen naar buiten. Ik ga aan een tafel zitten en leg mijn gezicht in mijn handen. Wat heb ik toch? Het lijk wel alsof elke keer dat ik aan Violet denk, mijn stemming veranderd. Ik wrijf in mijn gezicht en staar wat levenloos voor me uit. Wat is dit? waar is ze? Ik mis der. Misschien...ben ik gewoon te blij dat ik haar eindelijk heb, en nu is ze er niet. Nee joh... Het is logischer dat... ik slik. Dat ze me gewoon niet wil zien. Dat zal het wel zijn. Het was allemaal ook te mooi om waar te zijn. Met mijn kaken stevig op elkaar en mijn ogen dichtgeknepen probeer ik tranen te onderdrukken.

    Violet Ambre Sparks?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'. Ik glimlach zwak ' Dankje Li, Emma bood het me ook al aan en ze wou het liefste dat ik naar een andere school ga maar dat zou niet helpen. Ik ben al eens van school verwisseld maar het is achteraf alleen maar erger geworden dusja. Ik ben gewoon niet gewend om vrienden te hebben, dat mensen lief, bezorgd en zorgzaam zijn. Nee was dat maar dan zat ik niet zo vaak op de EHBO misschien of bij de schoolzuster' ik zucht

    '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' Dankje Li, Emma bood het me ook al aan en ze wou het liefste dat ik naar een andere school ga maar dat zou niet helpen. Ik ben al eens van school verwisseld maar het is achteraf alleen maar erger geworden dusja. Ik ben gewoon niet gewend om vrienden te hebben, dat mensen lief, bezorgd en zorgzaam zijn. Nee was dat maar dan zat ik niet zo vaak op de EHBO misschien of bij de schoolzuster' en ik hoor hem zuchten. Gefustreers spring ik op. Ik ijsbeer in het rond en zeg: 'Misschien kan je bij mij op school komen, of-of. Het mag gewoon niet!' en ik gooi mijn handen in de lucht. 'Die klojo's' fluister ik als ik weer neerhurk. 'Echt Nialler, dat verdien je niet!' probeer ik hem te vertellen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Hij springt op en ijsbeert. ' Misschien kun je bij mij op school komen of of het mag gewoon niet!' roept hij en gooit zijn hadnen in de lucht. ' ik blijf op een jongensschool' mompel ik. ' die klojo's echt nialler dat verdien je niet' ik haal mijn schouders op ' Het ligt ook aan mij, als ik niet zo nodig mijn haar zou verven en een Belieber zou zijn en een keer wat terug zou durven had het vast niet zo geweest. ik ben gewoon te zwak' mompel ik en sataat voor me uit. Alles lag gewoon aan mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hier komt het hoor! >;-) )
    Liam:

    ' Het ligt ook aan mij, als ik niet zo nodig mijn haar zou verven en een Belieber zou zijn en een keer wat terug zou durven had het vast niet zo geweest. ik ben gewoon te zwak' zegt hij. Ik pak Niall meteen bij zijn schouders en zeg: 'Niall geloof me nou! Je bent goed zoals je bent!'. Maar hoe kan ik hem dat laten zien? Ik kan vanalles zeggen maar dat helpt toch niet. Hij moet weten hoe goed hij wel niet is voor deze wereld, voor mij. Hij is gewoon geweldig en dat moet hij weten. Twijfelend bijt ik op mijn lip. De zeeblauwe ogen geven mij een zetje en mijn lippen vallen op die van Niall. Wat doe ik? Niet dat het erg is maar...EMMA! Ik laat los en loop met betraande ogen weg. Niall achterlatend, net als mijn...liefde?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    p[jihaaaaaa if you want to see me kom naar die chat

    Niall Horan
    'Niall geloof me nou! Je bent goed zoals je bent!'. ik schut mijn hoofd. Ineens voel ik zijn lippen op de mijne maa rgek genoeg voelen ze echt geweldig. Ineens stopt hij en loopt huilend weg. ' Liam?' vraag ik zacht. ' dat was eigenlijk best fijn' mompel ik niet in de gaten hard op. Ik slaak een zucht. fuck my loife


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' Liam?' hoor ik vaag. ' dat was eigenlijk best fijn' zegt Niall en ik draai me terug om. Wat moet ik nu doen? Het zou best raar zijn om nu terug te gaan. Maarja, dat was niall zoenen ook. Voorzichtig loop ik terug en vraag: 'B-ben je boos?' terwijl ik mijn tranen wegveeg. Ik ga naast hem staan en even is het stil. Opeens begin ik te grinniken en zeg: 'Zie je wel? God heeft ons niks gedaan' met een waterig glimlachje.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik staar wat voor me uit, ik had een vriendin, ik werd gekust door een jongen en ik vond het gewoon fijn. ' Bben je boos' vraagt Lizacht en veegt zijn tranen weg. Hij gaat naast me staan en begint te grinniken ' zie je wel God heeft ons niets gedaan' ik glimlach zwak.k ' Ik ben niet boos ik ben denk ik in de war' fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' Ik ben niet boos ik ben denk ik' zegt hij en ik knik begrijpend. 'Het is...anders. Anders dan bij Emma in mijn geval. Maar...wel beter denk ik?' zeg ik. Denk ik? Ik weet het zeker! Dit was zo speciaal. Het is juist net zoals Niall zegt vaag. Niet te begrijpen. Maar wel..fijn. Ik pak Niall zijn handen weer vast en voel een tinteling verspreiden over mijn hele lichaam. Ik besluit om niks te zeggen verder en hem vragend aan te kijken. Ik wacht op zijn antwoord...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOrna


    'Het is...anders. Anders dan bij Emma in mijn geval. Maar...wel beter denk ik?' zegt hij en pakt mijn handen weer vast. MIjn buik krijgt allerlei kriebels van zijn handen. ' De,.......ehm........' ik val stil nietwetend watg te zeggen. Voor wie moet ik nu straks kiezen dan. ' Li??' ik blijf even stil om natedenkne over mijn vraag te formuleren. ' eh,mm hoe doe je het nu met emma dan?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' eh,mm hoe doe je het nu met emma dan?' vraagt hij. 'Nou, ik wil haar hart echt niet breken. Dat is het lastige. Maar...ehm...we kunnen dit ons geheimpje houden?' zeg ik onzeker. Ik wil Emma echt niet kwetsen, ze is zo aardig maar ik had vanaf het begin al dat ik het niet wist. Ik was niet zeker, maar ik voel nu zeker wat voor Niall. 'En marlotte?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Nou, ik wil haar hart echt niet breken. Dat is het lastige. Maar...ehm...we kunnen dit ons geheimpje houden?' Ik knik. ' en marlotte?' vraagt hij en ik dacht na. ' Ik weet het niet, ik wil haar ook niet bedriegen. Ik denk dat ik naar God luister en gewoon haar de waarheid ga vertellen. Liegen daar komen ze toch achter' zeg ik zachtjes en staar naar mijn schoenen. Straks vond hij het dom omdat ik me zo aan mijn geloof vast hield ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' Ik weet het niet, ik wil haar ook niet bedriegen. Ik denk dat ik naar God luister en gewoon haar de waarheid ga vertellen. Liegen daar komen ze toch achter' zegt hij. Ik knik en antwoord: 'Dat is wel waar. Je hebt gelijk, we moeten eerlijk zijn. Maar...laten we eerst...van nu genieten' zeg ik. Ik kijk even om naar de zon die onder gaat. Als de zon onder is keer ik me weer naar Niall. Het maanlicht schitterd nu op het water, naar hem, waardoor mijn ogen beginnen te twinkelen. 'Ik vind je echt leuk Niall' fluister ik voor ik weer mijn lippen op de zijne plaats.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [zin om weer te chatten? zelfde chat

    NIall Horan.

    ' Dat is wel waar. Je hebt gelijk. we moeten eerlijk zijn. Maar laten we eerst van nu genieten' zegt hihj en ik knik en kijk naar de zon ' Ik vind je echt leuk Niall' fluisterd hij en kust me. Aarzelend kus ik terug. ' Moeten we niet eerst dan met de meiden praten??' vraag ik zacht en word weer rood.

    [ volgens mij mochten we marlotte ook spelen dus als we het ze gewoon laten zeggen moet ze zelf kijken hoe marlotte reageert


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Hij onderbreekt de kus en zegt: ' Moeten we niet eerst dan met de meiden praten??'. Ik laat mijn blik naar de grond varen. 'Niall, ik vind het prima, maar wees even eerlijk. Nouja, wil je wel..met me?' zeg ik. Ik ga er niet omheen draaien. Ik moet weten of hij hetzelfde voelt. Zo niet moet ik het wegstoppen, hetzelfde advies dat ik aan Emma heb gegeven. Ik ben trouwens nog steeds niet zeker of ik wel of niet van haar houd. Misschien een beetje. Iets minder dan bij Niall? Het is gewoon allemaal wat vaag vandaag.

    (Ze kunnen het zo wel zeggen, maar dan moeten we wachten tot ze reageert, en ik ben af en toe druk bezig. Miss. straks chat :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3