• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    ' Al me spullen liggen in de jongens tent, en ik had tosties gemaakt maarja, kun je met me naar de jongens tent gaan? ' zegt ze down. Ik knik en til haar opniew op. Ik til haart naar de jongenstent en leg haar op mijn bed. Ik kijk om me heen en pak de spullen waarvan ik vermoed dat het die van Emma zijn en leg ze naast haar neer. 'Kan ik nog iets doen?' vraag ik bezorgd. Zelf kan ik het gewoon nog niet beseffen dat Liam en Niall dood kunnen zijn.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [hihi lisa??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Ik kan niet horen wat Liam zegt, en ik kan maar beter niet achter hem aan gaan. Niall ligt hier. Ik haal het oude, natte, vuile verband van de wond. 'Godver Niall! Zie dit dan, he? Ik zal je niet meer uit het oog verliezen! Wat doe jij allemaal wel niet?' mompel ik. Ik maak de wond schoon met het desinfecterende middeltje en verbind het weer. Oja, rolstoel. 'Blijf' zeg ik en ik ren snel terug.
    Als ik de rolstoel naast Niall gerold heb krijg ik hem er met moeite in. 'Nialler, wat eet jij allemaal wel niet?' vraag ik. Dan besef ik wat ik heb gezegd. 'Sorry, dat was niet echt aardig. Je bent echt niet dik ofzo' 'verbeter' ik mezelf.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Godver Niall! Zie dit dan, he? Ik zal je niet meer uit het oog verliezen! Wat doe jij allemaal wel niet?' ik knik 'Hij wilt dood' fluister ik onhoorbaar, 'Hij wou zelfmoord plegen en ik ben hem achterna gesprongen om te helpen wat mislukt is en straks is hij dood' fluister ik gebroken. Ik was verliefd op hem, smoorverliefd. Ik maak een spastische beweging als ze de wond schoon maakt. 'blif' zegt ze ineens, alsof ik weg kon en komt terug met de rolstoel. Ze helpt me er in 'Nialler, wat eet jij allemaal wel niet?' De tranen springen in mijn ogen, dit hoorde ik zo vaak en vervolgens wer dik uitgescholden en in elkaar getrapt ''Sorry, dat was niet echt aardig. Je bent echt niet dik ofzo ik haal mijn schouders op 'je bent niet de eerste die het zegt' mompel ik. 'Lisa alsjeblieft ga naar Liam, hij wilt dood, ik kan niet zonder hem oke' smeek ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahahahh oke heb je even. Niall en marlotte hebben wat, liam en emma hadden wat. Liam en Niall blijken wat voor elkaar te voelen. niall maakt uit met marlotte, liam is op emma en niall verliefd en wilt dood. emma snijd zcihzelf ofzo en niall springt liam achterna van de klif om te helpen maar dat kan niet met zijn been liam heeft hem uit het water gered en hij is nu op weg om iets te vinden om dood te gaan terwijl lisa niall helpt met zijn wonden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'Hij wilt dood. Hij wou zelfmoord plegen en ik ben hem achterna gesprongen om te helpen wat mislukt is en straks is hij dood' fluisterd hij. Met grote ogen kijk ik hem aan. Echt? Het komt nog niet echt bij me binnen. Dat duurt bij mij altijd lang, net als bij mijn opa.
    'je bent niet de eerste die het zegt' mompelt hij na mijn nare opmerking. 'Nee echt, kijk dan. Ik zou bijna zweren dat jij een sixpack hebt, en dat is niet alleen om je beter te laten voelen! Echt! En daarbij komen mijn kippenhandjes... 'Lisa alsjeblieft ga naar Liam, hij wilt dood, ik kan niet zonder hem oke' vraagt hij daarna. Ik knik en zeg nog snel: 'Rol jij maar naar het kamp, ik zal zoeken' .


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [ahahahh oke heb je even. Niall en marlotte hebben wat, liam en emma hadden wat. Liam en Niall blijken wat voor elkaar te voelen. niall maakt uit met marlotte, liam is op emma en niall verliefd en wilt dood. emma snijd zcihzelf ofzo en niall springt liam achterna van de klif om te helpen maar dat kan niet met zijn been liam heeft hem uit het water gered en hij is nu op weg om iets te vinden om dood te gaan terwijl lisa niall helpt met zijn wonden

    { Ahaha, goede samenvatting ;) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Nee echt kijk dan. Ik zou bijna zweren dat jij een sixpack hebt. en dat is niet alleen om je beter te laten voelen. Echt! daarbij komen mijn kippen handjes.' ik schud mijn hoofd. 'dat zou ik willen, waarom word ik anders elke dag dik genoemd' mompel ik nog. 'rol jij maar naa rhet kamp, ik zal zoeken' belooft ze en ik knik. Oververmoeid rol ik me terug terwijl mijn tranen gewoon blijven stromen. Ik rol naar de jongens tent waar Emma is met Harry. 'kan iemand me even helpen naar mijn bed?' vraag ik schor en zacht. Ik had nergens meer zin in. Jawel in stil in mijn eentje keihard te huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hazzakins schreef:
    i]Alright, mijn topics, mag ik een samenvatting? Ik denk dat ik wel weer kan beginnen.[/i

    (Oja en bij die samenvatting. Louis zit gewoon bij een tafeltje aan het denken over Violet ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Spar- [Wacht nee, hoe laat is het?]


    The artist is the kid that survived.

    Harry:

    Meteen help ik Niall in zijn bed en rol de rolstoel aan de kant. 'Eneh... h-hoe is het met Liam?' vraag ik na een tijdje, beseffend dat Niall niet dood is. Vage boel hier... 'En moet jij nog wat hebben?' vraag ik aan Niall. Ik weet niet wat er gebeurt is, maar waarom wil Liam zelfmoord plegen? Zou Niall of Emma het weten? Vast niet. Liam is volgens mij erg slim, en daarbij dan lastig te begrijpen. Denk ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3