• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    lol ik snap m niet...

    Niall Horan.

    Ik gooi de brief in de caravan en ga er snel vandoor. Ik rol wat in het rondte en pak dan de krukken, geen zin om te zitten. mijn tranen blijven stromen. Waarom zat niets ooit mee? Heel mijn leven al gepest, een paar keer misbruikt voor info en nu dit? Waarom was ik niet een zorgloze vogel? Verdrietig blijf ik staan en staar over het water.. Ik voelde me echt kut. Alsof mijn leven nu in kon storten als iemand nog een verkeerd woord zij. een stuk verder op zie ik een waterval en ga er heen.

    [ik ben iets van plan gnagan dus laat li en ni elkaar zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma : ik ren snel achhter liam aan, geen iedee waar naar toe ik zie hem staan. Op de rots. ' LIAM STOP! ALSJEBLIEFD! Dit is niet de oplossing' Schreeuw ik huilend. Ik ren naar hem toe. Klim omhoog. ' Liam kijk me aan ' zeg ik streng wat hij niet doet ik trek hem weg van de (klif?) En geef hem erna een klap in zijn gezicht, ' heb ik nu je aandacht? Fijn, mijn ex waar ik kapot veel van hield net als ik van jou hou pleegde zelffmoord vlak na dat me vader en oma overleden dus waag het niet om mij dit aan te doen. Of wie dan ook! Weetje waarom hij zelfmoord pleegde omdat hij dacht dat hij me ongelukkig maakte ik heb me nog nooit zo kut gevoelt als in die tijd. Ik heb er respect voor als je nialler ook leuk vind. Dat maakt me niks uit, ook ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje. Maar, liam, blijf , mij me, voor altijd, ? als jij gaat, dan ga ik ook.' Zeg ik snikkent. Wachtend op zijn reactie.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' heb ik nu je aandacht? Fijn, mijn ex waar ik kapot veel van hield net als ik van jou hou pleegde zelffmoord vlak na dat me vader en oma overleden dus waag het niet om mij dit aan te doen. Of wie dan ook! Weetje waarom hij zelfmoord pleegde omdat hij dacht dat hij me ongelukkig maakte ik heb me nog nooit zo kut gevoelt als in die tijd. Ik heb er respect voor als je nialler ook leuk vind. Dat maakt me niks uit, ook ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje. Maar, liam, blijf , mij me, voor altijd, ? als jij gaat, dan ga ik ook.''rateld Emma. 'Omdat hij je ongelukkig maakte he? Nou, dat maak ik jou ook. Ik ben alleen maar een obstakel in jou leven! Emma, geloof me. Dit is beter voor iedereen. Ga alsjeblieft weg, ik denk niet dat je dit wilt zien.' zeg ik zo min mogelijk lettend op haar woorden. Ik mag niet overgehaalt worden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 19:05 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Oeps. Ik verander hem


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    NIall Horan

    Ik ga af op een hoop geluid, ik was boos, verdrietig, vernederd door alles wat ik mee heb moeten maken. Ik hoorde nog wat woorden. Dus Liam wou zelfmoord plegen. Ik kreeg een een of ander hopeloze waas voor mijn neus. 'Liam denk je echt dat je door dit zelfmoord pleegt. ' ik laat het spottend klinken. 'Volgens mij ben ik dan eerder aan de beurt, ben jij heel je leven vriendloos en gepest? Vast niet, word jij elke dag in elkaar geslagen omdat je eruit ziet als een homo, word je elke dag bedrogen met messen en andere zooi. Serieus gast als je denk dat dit al te moeilijk is krijg je nog een zwaar leven' sis ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik zie iedereen van de tent weggaan en kan mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken. Ik loop achter de mensen aan en zie Liam op een rots. Meteen weet ik wat hiji wil gaan doen. Ik wil er heen gaan maar Emma trekt hem al weg. Misschien is dat ook beter, want ik ken hem minder enzo... Ik krijg niet mee wat er gebeurt, maar ze lijkt hem niet over te halen. Ik sta verstijfd en heb geen idee wat er precies gaande is. Maar wat moet ik doen?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Liam houd je bek, dat doe je niet.' Ik haal een mes uit me zak en zet hem tegen me pols. ' Dus dit is wat je wilt als je dood gaat? Me ogelukkig maken? Zorgen dat ik mezelf kapot maak? Terwel we ook gewoon samen kunnen gaan lache en leuke dingen doen met z'n 3e. Ik vond toch niall ook leuk en nu jou, jou echt, en ik denk niall ook. Liam waag het niet' zeg ik meenent. en ik zet het mes al een klein beetje in me dunne pols waar een klein straaltje bloed komt eerst doet het pijn en daarna voel ik me alweer beter. En glimlach even overtreffent naar me pols. Terwel ik erna ineen zak alsof ik neer geschoten word ik hoor alleen het mes nog naast me vallen wtf. 'LIAM' schreeuw ik 'liam' fluister ik huilend terwel er een traan lang me wang rolt en ik ineen zak.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Weer maak ik aanstalten om te springen maar ik hoor Niall zeggen: 'Liam denk je echt dat je door dit zelfmoord pleegt. ' en ik kijk om. 'Volgens mij ben ik dan eerder aan de beurt, ben jij heel je leven vriendloos en gepest? Vast niet, word jij elke dag in elkaar geslagen omdat je eruit ziet als een homo, word je elke dag bedrogen met messen en andere zooi. Serieus gast als je denk dat dit al te moeilijk is krijg je nog een zwaar leven'. Woede en medelijden borrelt in me op. Ik stap op hem af en ga dicht op hem staan. Ergens heb ik de drang om hem te kussen, maar dat lijkt me niet erg gepast. Daar zijn we allemaal te boos voor. En deze sfeer.. zeg ik boos. Dan hoor ik Emma met haar verhaal. ' Dus dit is wat je wilt als je dood gaat? Me ogelukkig maken? Zorgen dat ik mezelf kapot maak? Terwel we ook gewoon samen kunnen gaan lache en leuke dingen doen met z'n 3e. Ik vond toch niall ook leuk en nu jou, jou echt, en ik denk niall ook. Liam waag het niet'. Ik kan nig niet eens iets zeggen en ze snijd zichzelf al. Ze zakt ineen en schreeuwt mijn naam. Ik ren naar haart toe en pak snel verband uit mijn jaszak. Ik weet ook niet hoe ik er aan kom, en waar ik een cursus heb gehad maar ik bind het meteen samen. Als ik klaar ben kijk ik Emma boos aan en sta weer op. Ik kijk naar hun beiden.
    'Dat is verschrikkelijk Niall, ik meen het. En dat geldt ook voor jou Emma. Maar hebben jullie kanker? Is daardoor jullie nier afgestorven? Leven jullie elke dag in angst dat je elk moment toch dood kan gaan omdat de andere nier kapot kan gaan? Die inwendige bloeding lag vlak bij mijn nier. Lisa wist het. Zijn jullie op je 12e achtergelaten door je ouders? Nee. Dus jullie zijn niet de enigen. Ik moest mezelf redden in de smerige straten, en werd daar door andere zwervers, mensen die dronken of high waren in elkaar geslagen zonder reden. En ja, ik ben ook misbruikt. Ik heb dat achter me gelaten en ik ben er nooit meer over begonnen. Maar bedankt dat jullie me er weer aan herrineren' zeg ik. Snel pak ik het mes dat nog naast Emma ligt en gooi het in het water. Ik kniel bij haar neer en pak haar pols. Ik geef er voorzichtig een kusje op en met waterige ogen zeg ik: 'Beloof me dat je sterk blijft en in leven blijft. Ik kan het niet aan maar jij wel! En let aljeblieft ook op Niall dat hij niks gaat doen' en ik loop weer naar het randje. Ik hoef weinig moeite te doen want ik val al...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 19:27 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    w8w8w8w8w8w8w8w88w8w
    ik pas hem aan!!!!!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    w8w8w8w8w8w8w8w88w8w
    ik pas hem aan!!!!!
    beter zorg dat die blijft, het word echt te erg allemaal man. ;p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Godver jongens ik moet eten zorg even dat er nu dan nog niemand dood gaat... ;$)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Hij valt in het water, maar leeft nog wel. Dus rustig maar jongens ;) Maar Naill en Emma weten dat nog niet )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Liam:

    Weer maak ik aanstalten om te springen maar ik hoor Niall zeggen: 'Liam denk je echt dat je door dit zelfmoord pleegt. ' en ik kijk om. 'Volgens mij ben ik dan eerder aan de beurt, ben jij heel je leven vriendloos en gepest? Vast niet, word jij elke dag in elkaar geslagen omdat je eruit ziet als een homo, word je elke dag bedrogen met messen en andere zooi. Serieus gast als je denk dat dit al te moeilijk is krijg je nog een zwaar leven'. Woede en medelijden borrelt in me op. Ik stap op hem af en ga dicht op hem staan. Ergens heb ik de drang om hem te kussen, maar dat lijkt me niet erg gepast. Daar zijn we allemaal te boos voor. En deze sfeer.. zeg ik boos. Dan hoor ik Emma met haar verhaal. ' Dus dit is wat je wilt als je dood gaat? Me ogelukkig maken? Zorgen dat ik mezelf kapot maak? Terwel we ook gewoon samen kunnen gaan lache en leuke dingen doen met z'n 3e. Ik vond toch niall ook leuk en nu jou, jou echt, en ik denk niall ook. Liam waag het niet'. Ik kan nig niet eens iets zeggen en ze snijd zichzelf al. Ze zakt ineen en schreeuwt mijn naam. Ik ren naar haart toe en pak snel verband uit mijn jaszak. Ik weet ook niet hoe ik er aan kom, en waar ik een cursus heb gehad maar ik bind het meteen samen. Als ik klaar ben kijk ik Emma boos aan en sta weer op. Ik kijk naar hun beiden.
    'Dat is verschrikkelijk Niall, ik meen het. En dat geldt ook voor jou Emma. Maar hebben jullie kanker? Is daardoor jullie nier afgestorven? Leven jullie elke dag in angst dat je elk moment toch dood kan gaan omdat de andere nier kapot kan gaan? Die inwendige bloeding lag vlak bij mijn nier. Lisa wist het. Zijn jullie op je 12e achtergelaten door je ouders? Nee. Dus jullie zijn niet de enigen. Ik moest mezelf redden in de smerige straten, en werd daar door andere zwervers, mensen die dronken of high waren in elkaar geslagen zonder reden. En ja, ik ben ook misbruikt. Ik heb dat achter me gelaten en ik ben er nooit meer over begonnen. Maar bedankt dat jullie me er weer aan herrineren' zeg ik. Snel pak ik het mes dat nog naast Emma ligt en gooi het in het water. Ik kniel bij haar neer en pak haar pols. Ik geef er voorzichtig een kusje op en met waterige ogen zeg ik: 'Beloof me dat je sterk blijft en in leven blijft. Ik kan het niet aan maar jij wel! En let aljeblieft ook op Niall dat hij niks gaat doen' en ik loop weer naar het randje. Ik hoef weinig moeite te doen want ik val al...


    -Aangepast, pamPamPAMMMMMMM-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' En jij ook niet Niall ' hoor ik zijn stem ik heb blijkbaar alles gehoort. ' Liam, zeg ik trillend. Nee ik heb niet zo kut leven als jij en dat wil ik ook niet verglijken of hebben maar ik zal altijd naar je luisteren en ik heb ook een kut leven als ik het mag zeggen maar jij bent de gene die het me allemaal elke keer wat meer laat vergeten en er iets moois voor in de plaats brengt. Ik hou van je en het boeit me niet als je niet even veel van mij houd ik voelde me veilig bij je. Je laat me lachen, en ik weet zeker dat ik vanafond tot de dag van me dood nog jank om je. ' Zeg ik snel. Behalve bij het stukje dat hij de gene is die het beter laat. Al me make up is uit gelopen en ik trek me shirt uit waar door je kan zien hoeveel litkenens ik heb, ' mishandelt worden door dat je volgens je opa het probleem bent dat zijn vrouw en zoon overleden is is ook kut. ' Zeg ik snikkent.


    -eetne


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Hij is al gevallen :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3