• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [haha over een half uur ben ik klaar dan kom ik thuis nog wel

    Niall Horan.

    Hij kijkt naar de grond ' Niall ik vind het prima, maar wees even eerlijk. Naja wil je wel met me?' vraagt hij ik dacht even goed na. Voor wie voelde ik het meeste. Ik voelde me gek genoeg sinds dag een al aangetrokken door Liam. Het gevoel dat Marlotte toen omschreef heb ik ook meer bij Liam. Ik bijt hard op mijn lip en kijk Liam aan om de stilte te gaan verbreken. ' Ik d-denk het van w-w-wel' zegik zachtjes. en ik word knalrood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik besluit wat anders aan te doen dus ga terug naar de jongens tent en leg me gitaar weg, mijn blik valt op Liam's bed. Omg, ik moet hem echt even smse. Ik pak me iphone uit me kontzak en begin te type 'hey lieffie, okee dat word hm niet.
    Of wel? Naja ik doe het maar wel ik open een nieuw smsje tik zijn nummer in en begin te tikke ' Hey lieffie, waar ben je, ik mis je namelijk nogal ik ben Niall en Lou ookal kwijt kan ik naar je toe komen? Totzoschat.xKusss. ' Verzenden. Nu afwachten ik doe wat exstra mascara op waardoor ik nu super dikke en lange kolzwarte wimpers heb en me gezicht is wat gebruint wat me mooi staat, ook doe ik een lipstift op, ietsjes roder dan mijn eigenkleur lippen wat er dan ook goed bij past. Ik doe me haar in een losse knot (: ik stap naar buiten. Ik ga richting de keuken maak wat vers sap en 10tosties. Waarom heeft li nog niet geregageert ik zucht even. Waarom hou ik dan ook zo van hem.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' Ik d-denk het van w-w-wel' stottert hij. Ik grinnik even en zeg dan: 'Ik klink vast heel onaardig nu..maar.. ik dacht het ook bij Emma. En blijkbaar is dat dus geen...liefde. Dus...jah. Ik vraag het je nog eens' zeg ik en ik bijt op mijn lip. Ik voel mijn mobiel in mijn broekzak trillen. ik besluit nog even te wachten op Niall zijn antwoord.
    Even later besluit ik om toch maar mijn mobiel te pakken en als ik zie dat het van Emma is slik ik even. Ik open het berischtje en lees: Hey lieffie, waar ben je, ik mis je namelijk nogal ik ben Niall en Lou ookal kwijt kan ik naar je toe komen? Totzoschat.xKusss.. Er schiet een.. 2...er schieten 50 000 gevoelens door me heen. Houd ik dan toch van haar? Of is het gewoon ontzettend veel schuld? Ik laat mijn hoofd naar achter zakken en laat een zucht zijn gang gaan. Ik kijk weer op naar het scherm. Wat moet ik nou antwoorden. Komop Li, je kan het. En toch kan ik het niet. Ik denk na en typ dan toch maar: Ik ben hier met Niall. Lou, pff.. die hangt altijd overal rond. Ik denk dat hij daar wel gewoon moet zijn. In ieder geval, ik kom zo terug. Maar ik moet je wel wat vertellen... Ik zie je zo wel schat Xxx Houd van je . Ik staar naar de woorden en haal de laatste drie dan toch maar weg. Ik verzend het snel en kijk op naar Niall.
    'Niall, ik ga zo terug... Maar mag ik even een momentje alleen?' vraag ik aan hem. ik moet gewoon NU weten van wie ik houd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik hoor een geluid en een trilling ik ren bijna naar me telfoon en glij uit over een bananenschil? Wacht een bananenschil sirieus? Kan dat echt ik lach even hardop. Ik zal het liam zo wel vertellen na een lange kus. Ik zie dat het liam is en automatiesh komt er een lach op me gezicht. Ik open het berichtje 'Ik ben hier met Niall. In ieder geval, ik kom zo terug. Maar ik moet je wel wat vertellen... Ik zie je zo wel schat Xxx ' moet ik nu schrikken of moet ik me zelf gaan laten verassen, ik twijfel even en type dan toch wat terug. ' Okee schat, moet ik me laten verrassen of moet ik bang zijn? Ik weet niet of het te vroerg is om te zeggen maar, ik hou van je. Tot zo knappert zeg maar tegen niall dat ik de beroemde Emma toties heb en vers sap XKuss.'
    Verzende x. Ik maak het eten af en neem alvast een hapje ik pak de versterkingskabel van de grote boxen en besluist Defqon 1 op te zetten de bass dreunt hard mee en ik begin te hakke op de maat warna ik ook nog veder ga met het eten. Het harde geluid is volgens mij over ons hele terein te horen aag jaa, het is facking goede muziek dus ja. Ik ik praat op een nep mannelijke defqon stem mee. Waar bij ik een hand in de lucht. Hou en begin te bewegen en daarna gaan me voeten ookal mee. LIKED!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'Ik klink vast heel onaardig nu..maar.. ik dacht het ook bij Emma. En blijkbaar is dat dus geen...liefde. Dus...jah. Ik vraag het je nog eens' Ik knik even. 'Niall, ik ga zo terug... Maar mag ik even een momentje alleen?' vraagt hij en ik knik weer. 'Tuurlijk Li ik kan het ook wel gebruiken' zeg ik zacht en bijt op mijn lip. WAt als Marlotte me ineens zou gaan haten en iedereen tegen me op stookt 'Wacht! Li, je meende het toch wel wat je allemaal zei?" onzeker kijk ik hem aan. Het zou echt iets voor mij zijn als ik er weer in zou trappen. Het is al vaker misbruikt dan geowon gebruikt dat ik op beide geslchaten viel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik heb mijn mobiel nog in mijn handen en er komt al een nieuw bericht. Een ontzichbare glimlach vormt zich rond mijn lippen als ik zie dat het van Emma is. Okee schat, moet ik me laten verrassen of moet ik bang zijn? Ik weet niet of het te vroerg is om te zeggen maar, ik hou van je. Tot zo knappert zeg maar tegen niall dat ik de beroemde Emma toties heb en vers sap XKuss
    lees ik. Ik moet moeite doen om mijn mobiel niet kapot te gooien en dan in het water. Ik kalmeer mezelf en typ: 'Dat kom je nog wel te zien, maar je kan me wat later verwachten. Ik moet nog even iets doen. Lekker eten babe Xxx' .
    Ik stop mijn mobiel weer terug en kijk naar de hemen. mijn gedachten slaan nu echt op hol. Maar wacht eens... Ach, whatever. 'Niall, Emma heeft tosties en sap. Ga jij maar, ik kom zo' roep ik en ik loop naar de rand van het water. (Haha, het punt E=S? LOL). Ik doe mijn kleding uit tot ik in mijn onderbroek sta. Ik twijfel even maar ren dan rechtstreeks het water in. 'KOUDDDDD!!' roep ik maar ik mag er nu niet uitgaan. Ik ga even drijven en den na. Dit werkt gekgenoeg wel beter. Emma of Niall? Ik-ik weet het echt even niet. Ik besluit maar uit het water te gaan en ik neem mijn spullen mee. Zonder schaamte kom ik nat en in mijn boxer bij de tenten aan. Ik zie Emma met haar make-up perfect en haar haar in een prachtige knot. Ik kijg er automatisch een lahc van op mijn gezicht. 'Hey babe' zeg ik en als ik haar gezicht wat beter zie komen de kriebels... Ik slik even en kijk even om me heen. Niall is nergens te bekennen. Ik ren maar op Emma af en geef haar, ookal ben ik nat, een knuffel. 'Ik denk dat ik het weet' fluister ik in haart oor.
    (Haha, ik had per ongeluk: Ik denk dat ik he tweet xD LOL)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Liam staat wat in de gedachte waardoro ik schrik als hij begint te praten 'Niall, Emma heeft tosties en sap. Ga jij maar, ik kom zo' ik knik even en rol mezelf een stuk verder terwijl tranen in mijn ogen springen. Waarom reaegeerde hij niet? Was het gewoon een grote grap. Vanuit hier kon ik het kamp perfect zien en zie Liam helemaal doorweekt lopen. Een bezorgde gevoel dringt tot me door, straks werd hij nog ziek. Dan zie ik hem Emma blij omhelzen, fijn , hij meende het blijkbaar toch niet. Lichtelijk in schock blijf ik kijken, ik zag hun maar hun konden mij niet zien. Tranen welden op en kwamen zo ver over het randje waarna ze naar beneden rolden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik was bijna klaar met me uiterlijk al Li, binnen komt en er komt en lach op me gezicht te staan. 'Hey Babe,' zegt hij lief en met zijn vertrouwde warme stem ik bekijk hem even en er komt een grijns op me gezicht te staan waarna een wengbrouw wibbel, ' Hey Jij daar, jij ziet er verdomt aantrekkelijk uit ' zeg ik speels en toch ook vrij sarcasties hij ziet er wel echt lekker uit hoor. Maar ik heb nu liever een zoen. Hij komt op me aflopen en ik kijk hem even aan gaat hij me nu echt knuffelen. Ik grinnek even ik neem de knuffel aan. Waarna ik zeg 'LIAM, ik heb net schoone kleding aangedaan' en slaak een diepe overdreven nepzucht en rol met me ogen. ' Ik denk dat ik het weet ' fluistert hij. Waarna ik even schrik en hem nog wel vast hou maar een klein stapje naar achter doe om in zijn ogen te kunnen kijken. ' Schat, wat weet?' Vraag ik wat bang. Dit is eng, wat weet hij? Ik ben toch eerlijk? Er komen duidelijk wat onzekerheden in me op maar probeer het snel van me aftezetten door hem een kus te geven waarna ik mijn mond wat open. Ik leg een hand in zijn nek en woel er mee door zijn haar terwel mijn andere hand op zijn borst(sixpaaaaack) rust.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' Schat, wat weet?' vraagt ze. Ik kijk snel om me heen en zie dat Niall er ook i- huilt hij nou? Ohja, hij heeft me natuurlijk gezien. Ik pak Emma haar pols en trek haar mee. Ook Niall zijn pols pak ik en ik trek ze mee naar achter de tenten. Ik zucht en kijk ze om de beurt aan. 'Niall, Emma. Wat ik nu ga zeggen zal zeker heeeeel vaag zijn, maar ik ga er zo min mogelijk omheen draaien' zeg ik. Ik haal een hand door mijn haar en kijk dan weer op. 'Ik ben verliefd. Goh echt? Ja echt' begin ik het vage gesprek met mezelf. 'Maar ik ben verlieft op.... j-jullie beide' en ik krab achter mijn hoofd.'ik durf ze niet meer aan te kijken maar ga toch verder met mijn verhaal. 'Ik weet het ook niet. Nouja gedeeltelijk wel want jullie zijn beide echt geweldig''.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.
    Fuck! hij zag me, waarom ging ik ook al weer voor een bosje staan? Naja hij trok me in hoeverre dat gaat met rolstoel mee achter naar de tenten. 'Niall, Emma. Wat ik nu ga zeggen zal zeker heeeeel vaag zijn, maar ik ga er zo min mogelijk omheen draaien' Met een betraand gezicht kijk ik hem aan terwijl mijn ademhaling trillerig is. Hij start een gesprek met zichzelf voor hij verder gaat. Mijn handen trillen, na nu zei hij het, hij voelt toch meer voor Emma, je bent keihard gefuckt NIall. Nu weet je dat je op hem bent maakt het uit met Marlotte... . 'Maar ik ben verlieft op.... j-jullie beide' ik kijk hem even met grote ogen aan en slik moeilijk. 'Ik weet het ook niet. Nouja gedeeltelijk wel want jullie zijn beide echt geweldig''.Ik staar wat voor me uit, die zag ik niet aan komen. 'Ik , ... ehm.......... moet' stamel ik onbegrijpelijk en draai me om en rol me een stuk weg. Wat moest ik hier nou mee? Hoe ging ik het Marlotte zeggen? Ik besloot het te schrijven. Snel gris ik wat spullen mee uit de tent en ga aan een tafel zitten.
    Allerliefste Marlotte,

    Je bent het niet waard om het zo te doen, je verdiend alle liefde erbij. Maar ik kan het niet , sorry. Ik ga het gewoon gelijk op schrijven... Ik denk dat ik verliefd ben op Liam. Sorry, ja ik val ook op jongens dat had ik moeten zeggen. Het spijt me echt heel erg, je bent super lief en je verdient iemand. En die iemand ben ik niet, dat kan niet, en ik wil je ook niet voor houden dat ik van je houd als ik achter andere gevoelens ben gekomen. Dus daarom. Ik hoop gewoon echt dat we vrienden kunnen blijven want je bent echt geweldig en daarbij mijn eerste vriendin.
    Jou prins komt nog Mar, stay strong xx Niall


    (gefuckt ahahh niet vertalen oke0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Weet je wat? Harry is er toch niet. Die ga ik dan gewoon maar doen :) Zeker omdat het nu vakantie is!!! <3 ]
    Harry Styles:

    Ik stap uit de douche en trek wat simpele kleding aan. Ik loop weer terug en zie Liam, Niall en Emma achter de tenten. En het lijkt best serieus. Ik ben dan ook weer niet zo gemeen, of dom, om dat gesprek dan te verstoren dus ik loop maar verder. Ookal ben ik erg nieuwsgierig. Ik zie tosti's en pik eentje van de stapel. Ik neem er een hap van en kijk om me heen. Saaie boel hier. Ik zie alleen Louis aan een tafeltje zitten, maar hij ziet er ook niet al te blij uit. En dat is zeldzaam, geloof me. Als hij met zijn handen in zijn haar zit, en ik kom naar hem toe. Nouja ik zal hem in zijn denken verbreken, en ik gun hem ook zijn 'slimme' momentjes.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah nice, ik wil na kamp graag een onbekend iemand die gaat stoken tussen iedereen ahahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Niall is weggerolt en ik geef mezelf meteen een klap voor mijn kop. In mijn gedachten dan. Zonder te twijfelen loop ik rechtstreeks weg. Ik had een waterval gezien en nieks houd me tegen. Mijn temo versnelt en ik ben al snel bij de waterval. ik loop langs het paadje ernaast en zie een grot. Ik kan net nog zien dat er gedoofde waxinelictjes liggen. Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar die mag het wel eens opruimen. Nee, ik vind het ontzettend romantisch. Romantisch, dan denk ik meteen aan Niall en Emma. De redenen waarom ik hier ben. Ik draai me om en kijk naar de waterval. De redenen waarom ik mijn leven moet eindigen...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Een pijn scheut gaat door me pols omdat hij me mee trekt na me verhaal waarom zo vaag, dan zie ik dat niall ook ineens mee moet ' Ah, Liam, dat doet zeer.' Zeg ik protensterent. 'Niall, Emma. Wat ik nu ga zeggen zal zeker heeeeel vaag zijn, maar ik ga er zo min mogelijk omheen draaien' zegt hij . Ik kijk hem bang aan wat wil hij gaan zeggen? 'Ik ben verliefd. Goh echt? Ja echt' begin ik het vage gesprek met mezelf. 'Maar ik ben verlieft op.... j-jullie beide' en ik krab achter mijn hoofd.' En ik zie hem even weg kijken, het voelt als een steek door me hart, is Niall dan ook? Zoja, zou ik blij voor ze zijn, ik voel me nu wel kut en, ik dacht dat alles eindelijk zou veranderen ik staar even naar de grond. 'Ik weet het ook niet. Nouja gedeeltelijk wel want jullie zijn beide echt geweldig''. ' Klopt jullie zijn geweldig breng ik fluisterent met een waterig glimlachje uit. Wat moet ik nu doen zo te zien is niall alweer verdwenen.. Achter hem aan gaan hier blijven ik weet het niet? 3o doen? Ja naja? Nee ik grinnek toch om mijn grap ookal is het een kut moment ook voor mij Em doe dus noormaal, leef je in. Hoe voel ik me nu? Gebruikt? Speciaal? Geliefd? Ik weet het niet. Ik blijf voor me uitstaren.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IrishNialler schreef:
    [ahah nice, ik wil na kamp graag een onbekend iemand die gaat stoken tussen iedereen ahahah

    (Eh...?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3