• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Dat is verschrikkelijk Niall, ik meen het. En dat geldt ook voor jou Emma. Maar hebben jullie kanker? Is daardoor jullie nier afgestorven? Leven jullie elke dag in angst dat je elk moment toch dood kan gaan omdat de andere nier kapot kan gaan? Die inwendige bloeding lag vlak bij mijn nier. Lisa wist het. Zijn jullie op je 12e achtergelaten door je ouders? Nee. Dus jullie zijn niet de enigen. Ik moest mezelf redden in de smerige straten, en werd daar door andere zwervers, mensen die dronken of high waren in elkaar geslagen zonder reden. En ja, ik ben ook misbruikt. Ik heb dat achter me gelaten en ik ben er nooit meer over begonnen. Maar bedankt dat jullie me er weer aan herrineren' zeg ik. Snel pak ik het mes dat nog naast Emma ligt en gooi het in het water. Ik kniel bij haar neer en pak haar pols. Ik geef er voorzichtig een kusje op en met waterige ogen zeg ik: 'Beloof me dat je sterk blijft en in leven blijft. Ik kan het niet aan maar jij wel! En let aljeblieft ook op Niall dat hij niks gaat doen'Hij loopt naar het randje en valt naar beneden. Met grote ogen kijk ik Liam achterna. Emma loopt het te snikken 'Ik moet hem achterna, Emma ik spring oke ik ga hem eruit halen daar beneden is een strandje. Dit is verdomme mijn schuld' mompel ik. Ik druk een troostende kus op Emma haar wang. 'Tot zo' fluister ik. Ik trek mijn kleding uit zodat ik daar geen last van kan hebben en bel snel met mijn mobiel naar Lisa en geef Emma mijn mobiel. 'zorg voor hulp' zeg ik zacht. Niet nadenkend over mijn been spring ik en val een paar seconden later het snerpend koude water in. Zo snel mogelijk probeer ik omhoog te komen maar dor mijn been gaat het moeilijker dan verwacht. Happend naar adem ga ik op zoek naar Liam. 'GAST!! WAAR BEN JE' schreeuw ik zo hard mogelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke uitleg, de bedoeling is dat Ze elkaar in het water vinden, Niall zijn wond open gaat en bloed verlies. bewusteloos valt en geopereerd moet worden tot volgende week. ik reageer vanaaf nog en miss. morgen nog wel maa rik dacht dan weet je hoe ik het graag zou willen doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Oh, haha. Ik zou doen dat Li nu nouja... drijfde ofzo.. xD Levenloos aan het drijven in de zee. BAM! Een liedje)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik weet nu echt niet waar ik over moet schrijven.
    Hhaha, en ik ben gitaar en me stem aant opwarmen.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahah maar niall kan niet eens zwemmen met zn been dus beter vind liam bem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jaa hou ze in leven ):


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    'Met Lisa.. Hoor ik luid door de telefoon nog in schok kan ik amper iets zeggen. 'Lisa, met-met mij Emma, kom nu met alle hulpen naar de grot, liam heeft zelfmoord gepleegt, en en en, niall sprong hem achterna maar hij kan niet zwemmen. Lisa kom nu ik had net iets met liam ik leg het je nog wel uit snel snel, voordat ik ook geen uitweg meer zie je hebt ook een duiker nodig! Roep louis ook. En harry ik weet niet meer waar die is kom nu ik ben bang. ' Huil ik hard. 'Waarom, Waarom, Waarom? Waarom ALWEER ' schreeuw ik uit. ' VERDIEN IK NOU NOOIT GELUK? EN ALS IK HET HEB IS HET BINNEN NOTIME WEG. WAAROM HIJ OOK? WAAROM MIJN 2 BESTE VRIENDEN? WAAROM HAROLD. Wat is dit voor facking leven?' Schreeuw ik. En laat me neer storten. En ik jank me kapot. Niall is ook nog niet boven, ik ben zo fackingkaulo bang! Waar is iedereen al me angste komen uit. Snel wrijf ik over me armband en me rozenkrans facking leven.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    Ik kan het allemaal niet volgen maar op het moment dat Emma ophangt begint ze hard te huien. Ik ren naar haar toe en zonder iets te zeggen trek in haar in een knuffel. Zelf weet ik dat dat het beste is nu. Uithuilen. Even een shirt waar je je make-up op los kan laten. Ik houd haar stevig vast en aar over haar rug. 'Rustig maar Emma, het komt allemaal goed' probeer ik haar te kalmeren


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik merk dat er 2 sterke arme me vast pakken meteen hoop ik dat het liam is, of niall, maar ik merk dat het Harry is. En knuffel hem dankbaar terug. 'Ddankje' zeg ik. 'Kunnen we hier weggaaan alsjeblieft?lisa komt toch zo, ik moet hier weg, ik kan hier niet blijven.' Zeg ik hem. Ik moet me moeder bellen vragen of ik naar huis kan, dit is zo verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik zonder mijn 2 beste vriennden moet ik zie lisa al snel hier heen rennen met een stuk of 4 andere mensen nadat ik gebeld had. SNEL!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    'Kunnen we hier weggaaan alsjeblieft?lisa komt toch zo, ik moet hier weg, ik kan hier niet blijven.' zegt ze. Ik knik en til haar op. Ik merk dat ze zwak is. Dit is misschien raar, maar ik weet wat ik doe..volgens mij... ik heb mijn ene hand bij haar rug en mijn andere ligt onder haar knieen. Ik til haar op en draag haar naar het kamp. Mijn neus leunt automatisch tegen haar hoofd als ik in haar oor fluister: 'Maak je niet te veel zorgen. Het komt goed'. Ik loop rechtstreekt de meisjestent in en leg Emma voorzichtig neer. 'Wil je alleen zijn of zal ik nog even blijven? Wil je wat eten? Of drinken? Of iets anders?' vraag ik bezorgd. Ze zal het vast heel erg hebben nu, ik wil er wel graag wat voor haar zijn.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Al me spullen liggen in de jongens tent, en ik had tosties gemaakt maarja, kun je met me naar de jongens tent gaan? ' Vraag ik down en onzeker.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Mer, kunnen we nog een half uurtje schrijven, allen heb ik echt geen idee wat, :4 ze gaan niet echt dood eh.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik probeer boven water te blijven maar de golven waren erg hard en ruw. Ik merkte weer dat mijn been niet beter was waardoor ik hem niet goed kon gebruiken en dat kon nog wel eens problemen geven. Ik kijk lang naar mijn been en zie dan dat er rood vanaf komt waardoor ik schrik. Er zaten hier toch geen haaien hoopte ik maar volgens mij in Nederland hadden ze niet echt haaien. Maar nog, in het water ging bloed veel sneller weg dan dat je zou verewachten. 'Liiii!" krijs ik hard en kijk zoekend om me heen. Een stukje verderop zie ik iets in het water wat verdacht veel op Liam lijkt. Met heel veel moeite zwem ik er heen en pak hem vast. 'Li, gelukkig. Mijn been bloed Li we moeten echt naar het strand want in het water gaat dat veel sneller' roep ik toch wel vol paniek. 'Komop Li je weet dat ik het niet zo bedoelde, iedereen heeft iets mee moeten maken wat erg is. Je bent mijn eerste vriend neem me dat nou niet af. En Emma is ook helemaal kapot ervan. Er is hulp bij de grot, ik heb Lisa gebeld en Emma de rest laten doen en je achterna gesprongen. Trek je kleding uit dat zwemt makkelijker' ratel ik als een gek

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 7:17 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik kom boos boven water. Mislukte poging. Waarom zijn er ook geen puntige rotsen ofzo waar ik meteen sterf? Ik kan dit niet aan! Ik schrik van een hand op mijn schouder, en als ik zie dat het Niall is laat ik mijn hoofd naar achter zakken. Waarom?! 'Li, gelukkig. Mijn been bloed Li we moeten echt naar het strand want in het water gaat dat veel sneller. Komop Li je weet dat ik het niet zo bedoelde, iedereen heeft iets mee moeten maken wat erg is. Je bent mijn eerste vriend neem me dat nou niet af. En Emma is ook helemaal kapot ervan. Er is hulp bij de grot, ik heb Lisa gebeld en Emma de rest laten doen en je achterna gesprongen. Trek je kleding uit dat zwemt makkelijker' rateld hij. Ik besluit om niet te antwoorden, en hoe graag ik het niet wil, ik luister naar hem. Ik laat mijn kleding achter op mijn boxer na. Ik 'leg' Niall op zijn rug en zwem met hem zoals ik bij reddingszwemmen heb geleerd naar het strandje.
    Even later leg ik Niall in het zand en het enige wat boos uit mijn mond komt is: 'Blijf hier!' .Snel Zwem ik naar mijn jas en haal het vweband er uit. De eerste paar keren mislukte het omdat mijn jas diep in het water lag, maar ik heb het.
    Hopeloos draai ik het restje verband om Niall zijn been en op dat moment komt Lisa. 'Zorg goed voor hem' fluister ik voor ik weer wegloop. Ik wil niks meer horen. Ik moet een nieuwe manier vinden om mezelf dood te krijgen. Emma haar mes zal ik vast niet vinden, en mezelf verzuipen kan ik niet. Fijn, wat nu? Misschien kan ik ergens een touw vinden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Liam lijkt aardig boos en overstuur maar ik voel me licht in mijn hoofd, te licht om nog wat te zeggen. Hij trekt zoals ik al zei zijn kleding uit en draait me op mijn rug om met mij weg te zwemmen naar de kant toe. Hij legt me in het zand voel ik, ik was moe maar open toch even mijn ogen. Het stukje naar het strand wat ik gesleept ben ligt een spoor bloed en ik zie dat mijn bloed er echt heel snel uit gaat. 'Blijf hier' zegt hij boos. Hij gaat het water weer in en komt terug met iets wat verband moet voorstellen. Hij draait het wat om mijn been en dan komt Lisa gelukkig. 'zorg goed voor hem' flusiter hij. 'Li alsjeblieft ga niet dood' fluister ik. 'Lisa ga hem achteraan , hij mag niet dood oke, alsjeblieft ik red het wel een paar minugten' fluister ik zachtjes terwijl tranen op welle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan