• Ze willen dus zeggen dat 1D vergelijkbaar is met P!nk o.o


    26 - 02 - '16

    Exorcism schreef:
    Ik luister naar metal en ik kreeg 1D bij youtube 'aanbevolen voor jou' 1D...


    Omg.


    26 - 02 - '16

    Exorcism schreef:
    Ik luister naar metal en ik kreeg 1D bij youtube 'aanbevolen voor jou' 1D...


    Kijk, da's nou raar.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Kijk, da's nou raar.
    Ik dacht laatst gehoord te hebben dat ze daarvoor betalen ofzo.


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...) Ik dacht laatst gehoord te hebben dat ze daarvoor betalen ofzo.


    Zoiets begin ik nu ook te denken..


    26 - 02 - '16

    Exorcism schreef:
    Ik luister naar metal en ik kreeg 1D bij youtube 'aanbevolen voor jou' 1D...




    OT; Nja, Spotify heeft dan ook geen brein. :')

    Maar qua kwaliteit van de tekst én de muziek - no offence naar de Directioners - vind ik P!nk toch sowieso veel en veel beter dan 1D.


    help

    Omg.....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Alecia schreef:



    Ze willen dus zeggen dat 1D vergelijkbaar is met P!nk o.o


    Nou, ik vind P!nk niet vergelijkbaar met 1D en 1D niet vergelijkbaar met P!nk. Beetje raar vind ik.


    Physics is awesome

    Alecia schreef:
    (...)

    Volgens spotify wel.
    o.0 ik vind het eerder een of andere band die in de coupletten rustig aan doen een gek begint te doen in het refrein.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dempsey schreef:
    (...) Ik dacht laatst gehoord te hebben dat ze daarvoor betalen ofzo.

    Waarom zou 1D tussen de metal liedjes willen staan? De meeste metalheads hebben een hekel aan 1D.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Waarom zou 1D tussen de metal liedjes willen staan? De meeste metalheads hebben een hekel aan 1D.


    Volgens mij gaat het niet om het feit dat ze per se tussen de metal muziek willen staan, maar tussen alles. Zo proberen ze fans te krijgen I guess. (alsof er ze nog niet genoeg hebben)


    26 - 02 - '16

    Folklore schreef:
    (...)
    Waarom zou 1D tussen de metal liedjes willen staan? De meeste metalheads hebben een hekel aan 1D.

    Dat bedoelde ik niet. Ik dacht laatst gelezen te hebben dat bijvoorbeeld de managers geld betalen om hun liedjes ect. 'te promoten'. Dus dan zou het ongeveer overal staan, het maakt hen niet uit waar. Dat denk ik


    •*• Lululu •*•

    Ew.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dempsey schreef:
    (...) Ik dacht laatst gehoord te hebben dat ze daarvoor betalen ofzo.

    Dat zou heel goed kunnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alecia schreef:
    (...)

    Volgens mij gaat het niet om het feit dat ze per se tussen de metal muziek willen staan, maar tussen alles. Zo proberen ze fans te krijgen I guess. (alsof er ze nog niet genoeg hebben)

    Dempsey schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik niet. Ik dacht laatst gelezen te hebben dat bijvoorbeeld de managers geld betalen om hun liedjes ect. 'te promoten'. Dus dan zou het ongeveer overal staan, het maakt hen niet uit waar. Dat denk ik


    Ah okee, dan snap ik het.. Al vind ik het wel behoorlijk irritant. ;x


    You are beautiful, you are love.

    Alecia schreef:
    (...)

    Volgens mij gaat het niet om het feit dat ze per se tussen de metal muziek willen staan, maar tussen alles.
    Zo proberen ze fans te krijgen I guess. (alsof er ze nog niet genoeg hebben)

    Dat bedoelde ik dus.


    •*• Lululu •*•