• Ze willen dus zeggen dat 1D vergelijkbaar is met P!nk o.o


    26 - 02 - '16

    Ik zou het allemaal niet te serieus nemen. :')


    ars moriendi

    P!nk maakt best wel andere soort muziek dan 1D volgens mij, dus ik vind het ook wel vreemd eigenlijk. Pop is nogal een breed genre en dingen daarbinnen lijken soms totaal niet op mekaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Macabre schreef:
    Ew.


    Some people are art and do art at the same time

    Ribery schreef:
    Ik zou het allemaal niet te serieus nemen. :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scholar schreef:
    Uhm... is dat niet een beetje een overdreven reactie?
    Beiden zijn pop, dus het is niet echt heel raar dat ze aan elkaar gelinkt worden.

    O.O

    / dies.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macklemore wordt ook aan Alt-J gelinkt tegenwoordig, dus ik zou je er maar niet te veel van aantrekken.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Macklemore wordt ook aan Alt-J gelinkt tegenwoordig, dus ik zou je er maar niet te veel van aantrekken.


    Macklemore werd beschouwd als indie dus dat is niet heel vreemd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Macklemore werd beschouwd als indie dus dat is niet heel vreemd.


    Pink wordt beschouwd als pop, net als One Direction, dus dat is dan ook niet zo vreemd.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Pink wordt beschouwd als pop, net als One Direction, dus dat is dan ook niet zo vreemd.


    Dat klopt, heb ik gezegd van niet?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scairp schreef:
    Maakt 1D popmuziek dan?

    ....

    Alecia schreef:
    (...)

    Volgens spotify wel.


    Popmuziek = Populaire muziek. Is 1D populair? Jep, helaas wel, dus het is popmuziek.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Pink wordt beschouwd als pop, net als One Direction, dus dat is dan ook niet zo vreemd.


    Beuh. Pop? Ze zouden een Boyband-genre moeten maken, ik vind 1D niet echt pop..


    Nypmh > Yaspis

    Chione schreef:
    (...)

    Beuh. Pop? Ze zouden een Boyband-genre moeten maken, ik vind 1D niet echt pop..


    One Direction is het toppunt van popmuziek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Chione schreef:
    (...)

    Beuh. Pop? Ze zouden een Boyband-genre moeten maken, ik vind 1D niet echt pop..


    Pop = populair. Dus het is wel degelijk pop.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Pop = populair. Dus het is wel degelijk pop.
    Voor mij is het dus geen popmuziek.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,