• http://www.boekscout-yo.nl/boek.asp?id=4025

    Beste Quizletters.

    Begin 2012 heb ik via mijn andere acc. xIlanaDMeij, al een forum ge-upload waarin ik had verteld dat ik een uitgever had gevonden voor mijn boek.
    En nu is dat boek te koop!
    De link hierboven is metteen de link naar de pagina waar je het boek zijn omschrijving kunt lezen, een stukje uit het boek kunt lezen, en het boek eventueel kunt bestellen.

    Het boek heeft maar 70 pagina's.

    Groetjes, Ilana.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:02 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Wauw, zo tof en cool!


    Some people are art and do art at the same time

    Sinistre schreef:
    (...)

    Daar moet ik uit begrijpen dat je toestemming hebt van de maker?


    Jup, hij is gekocht van deze website en die werkt samen met Boekscout YO!
    http://nl.fotolia.com/


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    AngelForce schreef:
    (...)

    dat dacht ik dus ook en zo heb ik het in de eerste instantie ook geschreven, maar boekscout Yo! vertelde mij dat dit veranderd moest worden naar de manier hoe dit nu staat. Persoonlijk vind ik het ook raar staan.


    Lol. Nog een reden waarom ik nooit naar zo'n uitgever zou stappen.
    Ik ben blij voor je though :Y)


    i put the fun in funeral

    AngelForce schreef:
    (...)

    Inderdaad, 70 is weinig, maar het verhaal was nu eenmaal afgelopen.
    Alsnog ben ik best trots op mezelf dat het echt is uitgegeven :)


    Daar zou ik ook trots op zijn hoor.:)
    Knap gedaan want toen ik 14 was wou ik niets liever dan voor mijn 16de een boek uitgeven en nu ben ik 16.....en die doelstelling kan ik nooit meer halen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Eerlijk gezegd vind ik het niet zo geweldig goed geschreven, van het kleine stukje dat ik gelezen heb. Maar dat zal wel aan mij liggen, aangezien ik alleen maar literatuur lees van heel bekende Nederlandse schrijvers. In ieder geval, gefeliciteerd!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    SPECS schreef:
    Klinkt op zich leuk al vind ik 70 pagina's wat weinig. -het was ongetwijfeld niet weinig om te schrijven maar ik lees meestal boeken van 300 pagina's tot 1000 pagina's en dan noem ik die van 300 dun-


    Same.

    Ik vind 13 euro een beetje veel geld voor een boek van 70 pagina's. ;x
    Wel echt heel gaaf!;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Ik vind 13 euro een beetje veel geld voor een boek van 70 pagina's. ;x
    Wel echt heel gaaf!;3


    Dat ook inderdaad.


    You were born original, don't die as a copy.

    Lancelot schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het niet zo geweldig goed geschreven, van het kleine stukje dat ik gelezen heb. Maar dat zal wel aan mij liggen, aangezien ik alleen maar literatuur lees van heel bekende Nederlandse schrijvers. In ieder geval, gefeliciteerd!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw! ik ben jaloers! en het klinkt ook nog als een spannend verhaal (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Klinkt interessant. Het enige minpuntje voor mij is het feit dat de jongen 'perfect' is, maar goed.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lancelot schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het niet zo geweldig goed geschreven, van het kleine stukje dat ik gelezen heb. Maar dat zal wel aan mij liggen, aangezien ik alleen maar literatuur lees van heel bekende Nederlandse schrijvers. In ieder geval, gefeliciteerd!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Lancelot schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het niet zo geweldig goed geschreven, van het kleine stukje dat ik gelezen heb. Maar dat zal wel aan mij liggen, aangezien ik alleen maar literatuur lees van heel bekende Nederlandse schrijvers. In ieder geval, gefeliciteerd!

    Yeah well, this is a 14-year-old girl, gotta give her some credit :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt heel leuk voor je! Dat heb je goed voor elkaar zeg. Gefeliciteerd!


    I still think of the guitar bible.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Yeah well, this is a 14-year-old girl, gotta give her some credit :].


    Ja, dat weet ik ook :) Maar ik geef alleen mijn mening, persoonlijk vind ik het gewoon nogal clichématig (wat betreft bv. de perfectie van die jongen en de beschrijving daarvan). Ik weet niet of clichés leeftijdsgebonden zijn, maar oké :) Daarom toch gefeliciteerd :)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle