• Ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee omdat ik altijd nog al vroeg thuis moet zijn :( maar ik ben ook geen feestbeest, die elke week minstens 2 keer uit moet. Ik vind vooral dingen zoals Pinksteren leuk dat er nog te doen is buiten tot laat maar nu is mijn vraag aan jullie, gaan jullie vaak uit en hoe zorg je er een beetje voor om laat thuis te zijn. Ik hoef natuurlijk ook geen 5 uur thuis te zijn ofzo maar iets later zou wel fijn van zijn ,want eigenlijk moet ik nu gewoon weg als het feest haast niks begint en dat is niks aan. Ohwja ik word morgen trouwens 16 naja eigenlijk over een half uur en iets meer dus dat is toch een redelijk normale leeftijd om uit te gaan?

    Update: Ik ga waarschijnlijk zaterdag uit. Ik ga met een vriendin mee. Ik heb het over uitgaan zelf al een beetje met mijn ouders er over gehad. Mijn pa vind het allemaal niet zo erg maar mijn moeder doet moeilijker. Ik moet alleen nog vragen of ik zaterdag mag. Ik wilde dit even laten weten en vond het onzinnig om hier voor helemaal een nieuw topic te openen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:35 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Assassin schreef:
    Ik ga niet zo vaak uit en het verschilt hoelaat ik thuis kom. Soms pas rond 4 uur. Ik mocht altijd later thuiskomen als ik samen met iemand anders was.


    Klopt dat is wel vaak zo hoor ik van meer mensen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ga niet vaak uit. Laatst was ik wel nog naar een dubstep/drum 'n bass feest gegaan en ik was toen om 5 uur thuis.


    I live for the applause, you will die for it.

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat zou ik dus nooit mogen, zelfs als ik met iemand anders ga. Mijn ouders zijn nogal streng.


    nee ik ook niet. Mijn ouders zijn niet heel streng maar hebben het liever gewoon nog niet.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ga bijna nooit uit. Geen zin in. :Y)
    Als ik uitga, ben ik rond vieren thuis.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    alvast gefeliciteerd =D
    maar wil je juist niet of wel laat thuiskomen wil thuiskomen want als je WEL laat thuis wil komen zoek je gewoon een cafeetje dat tot laat open is en met wat tieners (of die jouw soort muziek draait) en gaat lekker met iemand kletsen (misschien wordt 't nog wat ;)) en als je niet laat wilt thuiskomen dan ga je toch gewoon eerder naar huis? =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    alvast gefeliciteerd =D
    maar wil je juist niet of wel laat thuiskomen wil thuiskomen want als je WEL laat thuis wil komen zoek je gewoon een cafeetje dat tot laat open is en met wat tieners (of die jouw soort muziek draait) en gaat lekker met iemand kletsen (misschien wordt 't nog wat ;)) en als je niet laat wilt thuiskomen dan ga je toch gewoon eerder naar huis? =]


    wel laat thuis komen niet dat ik om 10 uur of half 11 weg moet maar gewoon iets van half 2 of 2 uur. Ohww en dankje :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.


    + alvast gefeliciteerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga ongeveer 2 keer per maand uit, in vakanties kan dat wel wat vaker zijn. Mijn uur hangt vaak af van het uur dat mijn vriendje gekregen heeft, aangezien hij me meestal thuis moet afzetten van mijn ouders. :Y) Maar meestal is het twee uur - half drie.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kelso schreef:
    Ik ga ongeveer 2 keer per maand uit, in vakanties kan dat wel wat vaker zijn. Mijn uur hangt vaak af van het uur dat mijn vriendje gekregen heeft, aangezien hij me meestal thuis moet afzetten van mijn ouders. :Y) Maar meestal is het twee uur - half drie.


    Wel handig hoef je zelf niet meer te fietsen ofzo.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Melieke schreef:
    (...)

    + alvast gefeliciteerd. (:


    dankje:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Wel handig hoef je zelf niet meer te fietsen ofzo.

    In het dorp waar ik woon is het meestal te doen, het is dus maar op zo'n vijf minuten wandelen van mijn huis. :Y) Mijn vriendje daarentegen moet wel nog 5-6 km fietsen, heb daar wel geluk mee gehad.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kelso schreef:
    (...)
    In het dorp waar ik woon is het meestal te doen, het is dus maar op zo'n vijf minuten wandelen van mijn huis. :Y) Mijn vriendje daarentegen moet wel nog 5-6 km fietsen, heb daar wel geluk mee gehad.


    dat is echt handig!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik mag niet eens uit voor ik 18 ben dus heb je weinig te klagen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!^^


    •*• Lululu •*•

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.