• Ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee omdat ik altijd nog al vroeg thuis moet zijn :( maar ik ben ook geen feestbeest, die elke week minstens 2 keer uit moet. Ik vind vooral dingen zoals Pinksteren leuk dat er nog te doen is buiten tot laat maar nu is mijn vraag aan jullie, gaan jullie vaak uit en hoe zorg je er een beetje voor om laat thuis te zijn. Ik hoef natuurlijk ook geen 5 uur thuis te zijn ofzo maar iets later zou wel fijn van zijn ,want eigenlijk moet ik nu gewoon weg als het feest haast niks begint en dat is niks aan. Ohwja ik word morgen trouwens 16 naja eigenlijk over een half uur en iets meer dus dat is toch een redelijk normale leeftijd om uit te gaan?

    Update: Ik ga waarschijnlijk zaterdag uit. Ik ga met een vriendin mee. Ik heb het over uitgaan zelf al een beetje met mijn ouders er over gehad. Mijn pa vind het allemaal niet zo erg maar mijn moeder doet moeilijker. Ik moet alleen nog vragen of ik zaterdag mag. Ik wilde dit even laten weten en vond het onzinnig om hier voor helemaal een nieuw topic te openen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:35 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    Nou het ligt er ook aan waar je heen gaat.
    Toen ik bijv. in Antwerpen had waren er een aantal cafees en clubs. en de ene was gewoon overdag open met lunch en ook drank etc. en 's avonds ook wel, en je had dan ook de echte nachtbars die waren dan bijvoorbeeld tot 4 uur 's nachts open (maar je kunt altijd eerder weggaan =]) en daar zit dus ook verschil in. Soms willen deze ook nog wel leeftijdsgrenzen hebben.. Dus het ligt dan ook een beetje aan waar je heen gaat (en voor het geval je iets zocht op het gebied van stripclubs zijn die altijd tot laat open) =P


    haha stripclubs mij niet gezien xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Backfire schreef:
    Ik ga denk ik eens in de twee/drie weken uit. Ik ben sinds kort zestien en ik mag ook echt niet zo laat thuis komen hoor, maar eigenlijk heb ik daar niet zoveel problemen mee. Naar een club ga ik weinig, hooguit eens in het kwartaal. Dan ben ik meestal wel wat later thuis. Normaal gesproken ga ik met wat vrienden naar een bar o.i.d. om daar een beetje te zitten en te drinken, maar aangezien de jongens redelijk wat drinken, zijn ze al snel aardig zat en dan is het meestal wat na twaalven dat we het wel weer genoeg vinden en ze ons naar huis brengen.


    Ja klopt dat is jammer als mensen zo snel dronken zijn ,want ik drink zelf maar heel weinig.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Genius schreef:
    Ik ging ''vroeger'' best vaak uit. 2x per week :'D Maar op een gegeven moment ging ik niet meer met die meiden om en ging ik ook nooit meer uit omdat ik het saai begon te vinden. Nu ga ik nog heel af en toe, maar ik woon op mezelf dus mag zo laat thuiskomen als ik zelf wil. :Y)


    Dat is handig maar het is een beetje vroeg voor mij om op mijzelf te gaan wonen xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Rowling schreef:
    Als ik uitga moet ik wel de hele nacht doorhalen. Ik ga ook wel naar feesten enzo, maar ik tel dat niet echt mee als uitgaan haha.
    Meestal ga ik uit in de stad (Groningen-stad), en dan moet ik wel de hele nacht doorhalen. Dit omdat de laatste trein al om half een ofzo is
    Maar als ik uitga ben ik meestal pas rond 8 uur thuis, omdat de eerste trein pas om half 8 gaat.

    Ik ga niet super vaak uit, alleen als ik geld heb en kan slapen bij een vriendin (als ik naar mijn eigen woonplaats moet ben ik pas rond half 11 thuis, de eerste bus gaat pas om half 10 ofzo)
    Maar ik ben natuurlijk ook al 18, bijna 19, dus opzicht is het voor mijn ouders niet zo'n probleem.


    Ik woon ook in groningen :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Fericire schreef:
    Ik ga om de maand naar de discotheek in onze regio, en kom dan rond 12 uur thuis. Ik ben 12, dus ik mag ook niet later. :')
    En gefeliciteeerrdd.

    Dankje wow 12 uur is eerlijk gezegd best laat voor iemand die 12 is.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nooit, Ik ben een keer naar een soort disco geweest, verjaardagen en schoolfeest. Het eindigde bij mij altijd met het eten van chips, naar een rustige plaats gaan en dan een paar uur eerder vertrekken. Helemaal niets voor mij :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dempsey schreef:
    Alvast gefeliciteerd!^^
    Ik heb hier ook geen ervaring mee.


    Reality's overrated.

    Ik ga 1 tot 3x in de week wel uit. En t verschilt altijd wel hoe laat het word. Soms is het gezellig en ben ik om 5 uur thuis. En soms heb ik het na een paar uur al gezien.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik ben 1 keer uit geweest en tegen twaalf uur had ik het wel al weer gezien, eigenlijk de eerste vijf minuten al. Uitgaan naar disco's is niks voor mij. Zit liever rustig achter de computer met eten of iets anders leuk doen. Ik hou niet van drukke gelegenheden, want dan kan ik nog veel minder horen dan wat ik nu al doen Ben slechthorend.

    Ik probeer altijd wel naar Koninginnenacht of tewel nu koningsnacht natuurlijk. In arnhem en ook altijd wel naar de Nijmegense zomerfeesten te gaan :D maar ik heb al heeeel veel smoesjes van vriendinnen ontvangen in een gesprek xd

    *ga naar londen (gaat ze een week erna)
    * toen had ze opeens een familie dag
    * maar omdat het een hele week is ging ze OPEENS een hele week werken -.-

    Ik ben dan vaak wel rond 2 uur thuis... ik mag gewoon zelf weten hoelaat ik naar huis kom :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het is maar net wat je onder uitgaan verstaat. Echt stappen doe ik niet aangezien er hier nergens iets in de buurt zit wat ik leuk vind, maar ik ga weleens met vriendinnen wat eten om daarna nog wat drinken in de stad. Vaak wordt het dan niet veel later dan twaalf uur. Wanneer ik een feestje bij iemand thuis heb en dat gezellig is, doen mijn ouders nooit zo moeilijk. De ene keer ben ik om halftwaalf thuis en de andere keer om twee uur.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga ook nooit uit, niet stappen, niet ergens wat drinken, niks.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga wel 1 of 2 keer in de maand uit. Minimaal. Maar ik heb nu geen tijd meer waarop ik thuis moet zijn (ben nu 19). Toen ik 15/16 was moest ik 2 uur thuis zijn en zo werd het steeds wat later. Maar ik ben zelf altijd wel voor 4 uur thuis.
    En over leeftijden; ik was 15 toen ik voor het eerst uitging, dus 16 is gewoon normaal.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 16:51 ]


    To infinity and beyond •

    Ik ben nog nooit uitgeweest en ben over 25 dagen 16. Sluit een compromis met je ouders over de tijd en geef argumenten waarom het zou kunnen.