• Ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee omdat ik altijd nog al vroeg thuis moet zijn :( maar ik ben ook geen feestbeest, die elke week minstens 2 keer uit moet. Ik vind vooral dingen zoals Pinksteren leuk dat er nog te doen is buiten tot laat maar nu is mijn vraag aan jullie, gaan jullie vaak uit en hoe zorg je er een beetje voor om laat thuis te zijn. Ik hoef natuurlijk ook geen 5 uur thuis te zijn ofzo maar iets later zou wel fijn van zijn ,want eigenlijk moet ik nu gewoon weg als het feest haast niks begint en dat is niks aan. Ohwja ik word morgen trouwens 16 naja eigenlijk over een half uur en iets meer dus dat is toch een redelijk normale leeftijd om uit te gaan?

    Update: Ik ga waarschijnlijk zaterdag uit. Ik ga met een vriendin mee. Ik heb het over uitgaan zelf al een beetje met mijn ouders er over gehad. Mijn pa vind het allemaal niet zo erg maar mijn moeder doet moeilijker. Ik moet alleen nog vragen of ik zaterdag mag. Ik wilde dit even laten weten en vond het onzinnig om hier voor helemaal een nieuw topic te openen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:35 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    wel laat thuis komen niet dat ik om 10 uur of half 11 weg moet maar gewoon iets van half 2 of 2 uur. Ohww en dankje :)


    Nou het ligt er ook aan waar je heen gaat.
    Toen ik bijv. in Antwerpen had waren er een aantal cafees en clubs. en de ene was gewoon overdag open met lunch en ook drank etc. en 's avonds ook wel, en je had dan ook de echte nachtbars die waren dan bijvoorbeeld tot 4 uur 's nachts open (maar je kunt altijd eerder weggaan =]) en daar zit dus ook verschil in. Soms willen deze ook nog wel leeftijdsgrenzen hebben.. Dus het ligt dan ook een beetje aan waar je heen gaat (en voor het geval je iets zocht op het gebied van stripclubs zijn die altijd tot laat open) =P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ik ga redelijk uit. ik denk gemiddeld 3x per 2 maand in het schooljaar, en in de zomervakantie normaal gezien wel wat vaker.
    En ik rijd vaak mee met ouders van vriendinnen, dus dan bepalen zij het uur, maar ik denk dat het uur normaal gezien half 3 - 3 uur is (dan word ik afgehaald),
    en dat staat ook wel vast (niet dat het dan nog veel later kan worden, of veel vroeger, het uur wordt op voorhand geregeld)
    En ik ga altijd naar van die typische jeugdbeweging fuiven, maar daarvan zowat de grotere dan wel, en af en toe een iets kleiner.
    Ik mag niet fietsen in de nacht, dus geen vervoer met auto is niet weggaan.

    Maar voor alle duidelijkheid, ik reken bij uitgaan echt naar fuiven gaan die dus beginnen rond 23 uur ofzo.


    effort never betrays you

    Ik ging ''vroeger'' best vaak uit. 2x per week :'D Maar op een gegeven moment ging ik niet meer met die meiden om en ging ik ook nooit meer uit omdat ik het saai begon te vinden. Nu ga ik nog heel af en toe, maar ik woon op mezelf dus mag zo laat thuiskomen als ik zelf wil. :Y)


    -

    Ik ben heel saai, ik ga nooit uit.


    Bad decisions make good stories.

    Ik ga zo'n drie keer per maand uit en ik mag thuis komen wanneer ik wil. De ene keer is dat dan drie uur, maar het is ook wel eens half zes geweest :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga denk ik eens in de twee/drie weken uit. Ik ben sinds kort zestien en ik mag ook echt niet zo laat thuis komen hoor, maar eigenlijk heb ik daar niet zoveel problemen mee. Naar een club ga ik weinig, hooguit eens in het kwartaal. Dan ben ik meestal wel wat later thuis. Normaal gesproken ga ik met wat vrienden naar een bar o.i.d. om daar een beetje te zitten en te drinken, maar aangezien de jongens redelijk wat drinken, zijn ze al snel aardig zat en dan is het meestal wat na twaalven dat we het wel weer genoeg vinden en ze ons naar huis brengen.


    i put the fun in funeral

    Ik ga nooit uit (:

    Als ik uitga moet ik wel de hele nacht doorhalen. Ik ga ook wel naar feesten enzo, maar ik tel dat niet echt mee als uitgaan haha.
    Meestal ga ik uit in de stad (Groningen-stad), en dan moet ik wel de hele nacht doorhalen. Dit omdat de laatste trein al om half een ofzo is
    Maar als ik uitga ben ik meestal pas rond 8 uur thuis, omdat de eerste trein pas om half 8 gaat.

    Ik ga niet super vaak uit, alleen als ik geld heb en kan slapen bij een vriendin (als ik naar mijn eigen woonplaats moet ben ik pas rond half 11 thuis, de eerste bus gaat pas om half 10 ofzo)
    Maar ik ben natuurlijk ook al 18, bijna 19, dus opzicht is het voor mijn ouders niet zo'n probleem.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 11:04 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ga heel weinig uit. Als ik uit ga dan ben ik pas rond 5 uur thuis though omdat ik ook nog een flink eind moet fietsen.
    In principe vinden mijn ouders het helemaal niet leuk dat ik zo laat thuis kom, maar omdat ik nooit alleen naar huis ga en geen alcohol drink, kunnen ze ermee leven.

    Ik ga bijna elke week wel uit, omdat het gewoon superleuk is! :'D Ik ben altijd rond een uur of 4 thuis en dat vinden mijn ouders prima. Het begint namelijk ook altijd pas rond half 1/ 1 uur


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga nooit uit, ben wel een paar keer geweest, maar vond er niks aan. Heb ook ervaringen van andere mensen gehoord.. Er zijn bij mij in de buurt geen uitgaansgelegenheden en mijn vrienden houden er niet van, ik hou er niet van, er wordt te veel gezopen en vaak zijn er te veel opgefokte gasten. Nah niks voor mij, ik ga liever wat leuks doen met vrienden bij een van ons thuis of lekker naar de bios of uiteten ofzo dan dat ik in een club zit met allemaal dronken mensen. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga om de maand naar de discotheek in onze regio, en kom dan rond 12 uur thuis. Ik ben 12, dus ik mag ook niet later. :')
    En gefeliciteeerrdd.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 14:57 ]


    Do what people say you can't.

    Ik ga niet zo vaak uit want er is maar één kroeg voor zestienjarigen, de rest is 18+ en daar wordt streng op gecontroleerd en ik zit er niet op te wachten om mijn hele school tegen te komen. Ik mag zo laat uitgaan als ik wil, als ik maar niet alleen naar huis fiets. Meestal is dat rond drie uur, maar ook nog weleens tot vier uur. Het duurt niet zo lang meer tot ik achttien ben, dus mijn ouders doen er niet meer moeilijk over.


    Take risks and conquer your fears.

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat is altijd het belangrijkste!
    Nog gefeliciteerd, trouwens. :')


    dankje :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Scairp schreef:
    Gefeliciteerd nog vele jaren toegezonden.


    Ook bedankt :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.