• Ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee omdat ik altijd nog al vroeg thuis moet zijn :( maar ik ben ook geen feestbeest, die elke week minstens 2 keer uit moet. Ik vind vooral dingen zoals Pinksteren leuk dat er nog te doen is buiten tot laat maar nu is mijn vraag aan jullie, gaan jullie vaak uit en hoe zorg je er een beetje voor om laat thuis te zijn. Ik hoef natuurlijk ook geen 5 uur thuis te zijn ofzo maar iets later zou wel fijn van zijn ,want eigenlijk moet ik nu gewoon weg als het feest haast niks begint en dat is niks aan. Ohwja ik word morgen trouwens 16 naja eigenlijk over een half uur en iets meer dus dat is toch een redelijk normale leeftijd om uit te gaan?

    Update: Ik ga waarschijnlijk zaterdag uit. Ik ga met een vriendin mee. Ik heb het over uitgaan zelf al een beetje met mijn ouders er over gehad. Mijn pa vind het allemaal niet zo erg maar mijn moeder doet moeilijker. Ik moet alleen nog vragen of ik zaterdag mag. Ik wilde dit even laten weten en vond het onzinnig om hier voor helemaal een nieuw topic te openen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:35 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gefeliciteerd ! (:
    & ik ga nog niet uit , :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    SPECS schreef:
    Ik mag niet eens uit voor ik 18 ben dus heb je weinig te klagen.x)


    dat is dan waar!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dempsey schreef:
    Gefeliciteerd!^^

    dankje:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ga meestal 1 keer per maand met vrienden uit, maar dan is het normaal dat we pas rond een uur of half 6 thuis zijn, en dan worden mijn ouders normaal gesproken wakker, dus dan ben ik hun wekker, haha! Soms feesten we door en nemen we de eerste tram rond half 7, dus dan ben ik rond 7 uur thuis.
    En ik hoef er niets aan te doen om later thuis te komen, aangezien mijn vrienden ook hier in de buurt wonen en me thuis brengen. De eerste keer vond m'n moeder het wel lastig aangezien we in Rotterdam wonen, en dan laat over straat is niet fijn, maar ja, nu ze weet dat alles altijd goed komt vind ze het geen probleem.

    Gefeliciteerd, btw! :'D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 0:18 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    YourWolfLove schreef:
    Gefeliciteerd ! (:
    & ik ga nog niet uit , :'D


    thanks!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ugh yeah dat was hatelijk. Ik ging toen ik 17 was een keer uit en moest toen om 2 uur thuis zijn. Hatelijk als je dan vanuit Enschede moet (bijna een uur met de brommer en treinen reden pas later) dus yeah, we moesten eigenlijk altijd weg wanneer het begon. Nothing to do about it, behalve zeuren om langer te mogen blijven of zorgen dat je bij mensen kan slapen die ook uitgaan en die langer blijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Valentino schreef:
    Ik ga meestal 1 keer per maand met vrienden uit, maar dan is het normaal dat we pas rond een uur of half 6 thuis zijn, en dan worden mijn ouders normaal gesproken wakker, dus dan ben ik hun wekker, haha! Soms feesten we door en nemen we de eerste tram rond half 7, dus dan ben ik rond 7 uur thuis.
    En ik hoef er niets aan te doen om later thuis te komen, aangezien mijn vrienden ook hier in de buurt wonen en me thuis brengen. De eerste keer vond m'n moeder het wel lastig aangezien we in Rotterdam wonen, en dan laat over straat is niet fijn, maar ja, nu ze weet dat alles altijd goed komt vind ze het geen probleem.


    klinkt allemaal heel gezellig :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    klinkt allemaal heel gezellig :)


    Als je weet waar je moet zijn, en geen problemen zoekt, is het ontzettend gezellig.
    En trouwens, ik mag ook pas zo laat toen ik 18 werd, daarvoor ging ik bijna nooit uit en anders niet in Rotterdam en moest ik naar huis wanneer het café dicht ging.
    Dus eigenlijk heb ik weinig te klagen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hashirama schreef:
    Ugh yeah dat was hatelijk. Ik ging toen ik 17 was een keer uit en moest toen om 2 uur thuis zijn. Hatelijk als je dan vanuit Enschede moet (bijna een uur met de brommer en treinen reden pas later) dus yeah, we moesten eigenlijk altijd weg wanneer het begon. Nothing to do about it, behalve zeuren om langer te mogen blijven of zorgen dat je bij mensen kan slapen die ook uitgaan en die langer blijven.


    ja dat lijkt mij wel vervelend om zoveel tijd kwijt te zijn.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Valentino schreef:
    (...)

    Als je weet waar je moet zijn, en geen problemen zoekt, is het ontzettend gezellig.
    En trouwens, ik mag ook pas zo laat toen ik 18 werd, daarvoor ging ik bijna nooit uit en anders niet in Rotterdam en moest ik naar huis wanneer het café dicht ging.
    Dus eigenlijk heb ik weinig te klagen.


    daarom en ik ga ook alleen heen voor de gezelligheid.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    daarom en ik ga ook alleen heen voor de gezelligheid.


    Dat is altijd het belangrijkste!
    Nog gefeliciteerd, trouwens. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ging voor de 1e keer uit toen ik 11 was. (Zogenaamde kinderdisco) ben daarna nooit meer geweest. Te 'ruig'. Ik ga onngeveer 1 keer in de 2 maanden uit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gefeliciteerd nog vele jaren toegezonden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga denk ik minstens 3 keer per maand uit, ik ben 16, en ik ben meestal rond 2 of 3u thuis.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 13:27 ]

    Arryn schreef:
    (...)
    Ik ook niet. Ik verveel me mateloos op dat soort "uitgaansavonden".
    Ik ben meer iemand die gewoon lekker knus, thuis op de bank zit.

    Ik ook dus. Ik ga vaak alleen op zondagen uit. Soms zaterdag.


    -