• Ergens in Londen, is een weeshuis voor tieners opgebouwt, voor de tieners die geen famillie meer hebben, of alleen nog broers of zussen. Deze zijn hier dus kapot van, en moeten naar het weeshuis. Daar zijn ze heel streng en moeten iedere dag om zes uur opstaan en met z'n allen ontbijten aan een hele grote tafel, daarna moeten ze schoonmaken en om twaalf uur krijgen ze pauze en krijgen ze een half uur om te eten, en nog een kwartier om uit te rusten in de 'woonkamer' met alleen banken en een televisie die verboden is en alleen de begeleiders mogen er naar kijken. De meesten doen het wel stiekem maar ze kunnen ook straf krijgen. Daarna moeten ze weer schoonmaken, avondeten etc, en in het weekend mogen ze één keer per dag naar de stad/park/cafe/restaurand etc. en krijgen dan 20 euro mee. In het weekend mogen ze ook een film kijken, maar geen andere programma's. Alleen de film. Zo moeten ze met z'n allen overleven, ze krijgen vrienden, vijanden, etc en zo leven ze daar maar door. Hun doel is om te ontsnappen, maar dat lukt echt nooit. Zal er toch ooit iemand ontsnappen? Of zullen ze tot hun 18ste vast zitten?

    Regels:
    - 8 Regels minimaal
    - Twee karakters max.
    - Niet elkaar besturen of wonden bepalen (zoals na een gevecht)
    - Niet godmode of perfect karakter. Als je dit niet begrijpt kun je er gewoon na vragen.
    - Leeftijd van karakters; 12 - 16 Begeleiders; 20 - 40
    Plaatsen
    - Slaapkamer: Een hele grote witte hal, met allemaal bedden en steeds een 'halve,' muur tussen de 'kamers' en je spullen moeten onder of naast het bed. Ieder bed heeft een nachtkastje. En de begeleiders hebben een eigen kamer met tweepersoonsbed en veel ruimte.
    - Eetkamer; Erg groot en een lange houten tafel, en een deur die naar een simpele keuken leid.
    - Woonkamer; bruine lange banken en een kleine tv aan de muur.
    - Badkamer; Groot, maar er is één probleem, er zijn er maar drie van, en één is voor de begeleiders.
    - Buiten het weeshuis; winkel's cafés, etc. Uiterlijk van winkels, restauranden etc, mag zelf bepaald worden ^^

    Broers/zussen:
    Je mag iemand vragen om een karakter broer of zus te maken. Als niemand wil en je wil er toch een, of je wilt die liever zelf bepalen en besturen mag dat, maar dan alleen als de broer of zus bij je rol is. Bijvoorbeeld dit is de post:
    Emy Fly -
    Ik was al heel de dag bezig met de ramen te schoonmaken, gelukkig was het bijna weekend, mijn zus kwam naast me en zei 'Emy, ik moest helpen met de ramen..' Ik knikte en ze hielp me. Na een tijd moest ze weg, maar ik moest nog het raam af maken. 'Doeg Eem.' zei ze en ging een andere kamer in. Ik ging door met het raam, etc etc etc.

    Meiden(Wees)
    -Demi Diana Silverheart - Marijncraft
    -Maya Simone Bailey - Karmin
    -Rhozali Coraline Wynter - Exposed
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Dawn May Winter - Roww
    -

    Jongens (wees)
    -Lucas Jeremy Bailey - Karmin
    -Mason Scott Sadler - Ifano
    -Alex James Adams - xLastKiss
    - Jay Davis - Roww
    -
    -

    Begeleiders:
    - Susan Aimeé Laurens. - Dasskin
    -
    -
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Broers/zussen?:
    Extra:

    RPG: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152856&page=last&message=175

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:10 ]


    May StarClan light your path.

    Even een opmerking voor Roww: Dawn heeft als achternaam Winter, maar Rhozali heet van haar achternaam al Wynter. Dat vind ik een beetje verwarrend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Exposed schreef:
    Even een opmerking voor Roww: Dawn heeft als achternaam Winter, maar Rhozali heet van haar achternaam al Wynter. Dat vind ik een beetje verwarrend.


    Owh, sorry, had al wel naar de namen gekeken maar de acernamen had ik nog niet gezien :')
    Ik zal het wel veranderen (:


    Little do you know

    Mag ik het laatste meisje invullen?


    Tijd voor koffie.

    Roww schreef:
    Naam:
    Dawn May Varatious
    Bijnamen:
    Dawn, door vrienden. Varatious, door vijanden.
    Leeftijd:
    16, geboren op de tiende van December.
    Uiterlijk:


    Dawn heeft blond haar en een egaal gezicht. Haar ogen zijn fel blauw gekleurd met een donkerblauw randje.
    Ze is redelijk slank maar heeft wel 'vrouwlijke vormen', niet veel, maar ze heeft het wel. Vaak draagt ze schattige kleding terwijl ze zelf eigenlijk niet zo schattig is. Haar lange blonde haren hebben sinds kort gekleurde puntjes.
    Dawn is ongeveer 1 meter 64.
    Innerlijk:
    Dawn is op het eerste gezicht een stil en verlegen meisje, maar als je haar uiteindelijk leert kennen weet je dat ze juist het tegenovergestelde is.
    -De rest komt wel in het RPG-
    Geschiedenis:
    Dawn had ooit een tweelingzus. Maar zij is vermoord, net zoals haar moeder. Voor haar ogen zijn de twee bruut vermoord. Haar moeder heeft de moordenaar af kunnen leiden zodat Dawn niet ook had hoeven sterven. Dawn heeft kunnen ontsnappen en zit nu inmiddels al tien jaar in het weeshuis.
    Dawn weet veel over Lichaamstaal, ze weet bijna meteen hoe iemand is bij het zien van de persoon. Dit komt omdat ze, toen ze jong was, jaren lang mensen heeft geobserveerd om te zorgen dat niemand haar ooit nog pijn zou kunnen doen.
    Ze praat eigenlijk nooit over haar verleden, dat doet haar teveel pijn. En niemand hoeft haar zwakke plek te weten.
    Broers/zussen?:
    Ze had een tweelingzus.
    Extra:
    Dawn heeft sinds kort een tattoo laten zetten, een Veer op haar linker pols.
    -De Tattoo, alleen de veer. De strepen en de tekst niet-

    Naam:
    Jay Davis
    Bijnamen:
    Hij wil dat iedereen hem Pete noemt. Jay is hoe zijn ouders hem genoemd hebben voor ze hem weg gaven, Pete verafschuwd de naam 'Jay' daardoor. Als iemand hem Jay noemt kan hij goed kwaad worden.
    Leeftijd:
    17, geboren op de achtste van Juni.
    Uiterlijk:


    Pete heeft donkerbruin haar dat hij vrijwel altijd in een kuif heeft zitten. Zijn ogen hebben een lichtbruine kleur met donkerbruine stukjes er tussen.
    Hij is rond de 1 meter 89 groot en enkel zijn armen zijn een beetje gespierd. Verder sport hij niet zoveel omdat 'hij het toch niet nodig heeft'.
    Innerlijk:
    Pete is een aardige, rustige jongen. Door zijn opgekropte woede tegenover zijn ouders kan hij enorm uit zijn slof schieten. Bij de kleinste dingen is hij al snel heel boos, en dat reageert hij dan op iedereen af. Als Pete eenmaal boos is dan koelt hij ook niet snel af en kan hij nog wel eens losse handen krijgen of met dingen gooien. Kortom: alles wat hem dan in de weg staat gooit of duwt hij aan de kant. En als het niet aan de kant wil dan gebruikt hij zijn vuisten, iets wat er vaak voor zorgt dat hij straf krijgt.
    -De rest in de RPG-
    Geschiedenis:
    Pete heeft Tienerouders. Toen de twee erachter kwamen dat ze een kind gingen krijgen kwamen ze meteen tot het besluit dat ze het niet wilde en toen Pete geboren was hebben de twee hem zonder enige aarzeling weg gegeven aan het weeshuis. Pete heeft dit verhaal vaak zat gehoord van de begeleiding, die hem overigens nogaltijd stug Jay blijven noemen, en is vast besloten ooit zijn ouders op te zoeken en hen te vertellen hoe erg ze zijn leven hebben verpest.
    Broers/zussen?:
    Dit is iets wat Pete niet weet. Maar als hij erachter komt dat hij wel broers of zussen heeft weet hij zeker dat hij zijn ouders zal uitschelden omdat ze uiteindelijk blijkbaar toch kinderen wilden.
    Extra:
    -Pete heeft geen extra-


    *Edit,
    Heb et aangepast (:
    Dawn heeft nu een andere achternaam x')


    Little do you know

    Awh, fuuuu, ik had een hele rol getypt, maar die's weg. Ik vul hem z.s.m in.


    Tijd voor koffie.

    Infano schreef:
    (...)

    Als er geen inschrijvingen meer komen kunnen we anders ook gewoon een fantasiefiguur als begeleider nemen.
    Dat je soms in je posts een begeleider verwerkt die eigenlijk door niemand wordt gespeeld. [;


    Das best een goed idee d:
    Of dat iemand die nog geen twee personages heeft er een begeleider bij maakt ofzo?
    Eigenlijk zou ik ook wel een begeleider willen.. Maar ik heb er al twee, x'D
    dan moet ik één weg doen, :c


    Little do you know


    Roww Schreef:
    Das best een goed idee d:
    Of dat iemand die nog geen twee personages heeft er een begeleider bij maakt ofzo?
    Eigenlijk zou ik ook wel een begeleider willen.. Maar ik heb er al twee, x'D
    dan moet ik één weg doen, :c


    Je Bedoeld een NPC? -Not Playing Character -

    Dat zou inderdaad best wel handig zijn ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dasskin schreef:
    (...)

    Je Bedoeld een NPC? -Not Playing Character -

    Dat zou inderdaad best wel handig zijn ^^


    Ja, maar het enige nadeel is dan dat als het gewoon één of twee personen zijn dat iedereen ze anders laat doen en denken enzo,,


    Little do you know

    Puzzel schreef:
    Awh, fuuuu, ik had een hele rol getypt, maar die's weg. Ik vul hem z.s.m in.


    Dat heb ik ook vaak x'D
    Daarom kopieer ik vanaf nu alle grote dingen die ik type een paar keer voor ik weer helemaal verder ga d:


    Little do you know

    Puzzel schreef:
    Awh, fuuuu, ik had een hele rol getypt, maar die's weg. Ik vul hem z.s.m in.


    Dat heb ik ook wel eens, eens typte ik mijn langste post in een rpg ooit, druk op verstuur, gaat er iets mis.
    *fuuuuuu*
    Welke rol wou je? Wees (jongen of meisje) of begeleider dan zet ik ''gereseveerd'' neer :3


    May StarClan light your path.

    Weetje.. ik zit eraan te denken om één van mijn karakters weg te doen om een begeleider te maken..
    Maar ik wil niet alleen twee jongens (Ik ga dan een dude begeleider doen) en ik vind Pete gewoon super geweldig.. x'd
    Dilemma :')


    Little do you know

    Ik denk dat we het met zo'n NPC best ver kunnen komen.
    Het is geen ramp dat er dan verschillende dingen mee gedaan worden,
    als het uiteindelijk maar een strenge man/vrouw blijft die geen enkele band heeft met de jongeren -
    dus zo'n groot probleem zal dat niet worden.

    Er hoeven namelijk geen rollen weggedaan te worden als het ook anders kan,
    en ik ben niet van plan een extra rol te nemen omdat ik me - naar mijn mening - dan niet goed kan concentreren op mijn andere rol (dat is natuurlijk voor iedereen anders).

    Maar ik denk dat we met een NPC het wel kunnen redden hoor!


    Dat weet ik, maar het zou wel leuker zijn als er ook strenge begeleiders kwamen en zo. ;P


    May StarClan light your path.

    Dat is zeker leuker,
    maar ik zal niet te lang wachten met beginnen -
    omdat in mijn ervaring mensen dan heel erg snel gaan afhaken.

    En rollen opdringen aan mensen die ze eigenlijk niet willen moet je nooit doen.


    ik zeg ook niet dat ik ze aan het opdringen ben? ik zeg gewoon dat NPC's niet zo leuk zijn.


    May StarClan light your path.