• Ergens in Londen, is een weeshuis voor tieners opgebouwt, voor de tieners die geen famillie meer hebben, of alleen nog broers of zussen. Deze zijn hier dus kapot van, en moeten naar het weeshuis. Daar zijn ze heel streng en moeten iedere dag om zes uur opstaan en met z'n allen ontbijten aan een hele grote tafel, daarna moeten ze schoonmaken en om twaalf uur krijgen ze pauze en krijgen ze een half uur om te eten, en nog een kwartier om uit te rusten in de 'woonkamer' met alleen banken en een televisie die verboden is en alleen de begeleiders mogen er naar kijken. De meesten doen het wel stiekem maar ze kunnen ook straf krijgen. Daarna moeten ze weer schoonmaken, avondeten etc, en in het weekend mogen ze één keer per dag naar de stad/park/cafe/restaurand etc. en krijgen dan 20 euro mee. In het weekend mogen ze ook een film kijken, maar geen andere programma's. Alleen de film. Zo moeten ze met z'n allen overleven, ze krijgen vrienden, vijanden, etc en zo leven ze daar maar door. Hun doel is om te ontsnappen, maar dat lukt echt nooit. Zal er toch ooit iemand ontsnappen? Of zullen ze tot hun 18ste vast zitten?

    Regels:
    - 8 Regels minimaal
    - Twee karakters max.
    - Niet elkaar besturen of wonden bepalen (zoals na een gevecht)
    - Niet godmode of perfect karakter. Als je dit niet begrijpt kun je er gewoon na vragen.
    - Leeftijd van karakters; 12 - 16 Begeleiders; 20 - 40
    Plaatsen
    - Slaapkamer: Een hele grote witte hal, met allemaal bedden en steeds een 'halve,' muur tussen de 'kamers' en je spullen moeten onder of naast het bed. Ieder bed heeft een nachtkastje. En de begeleiders hebben een eigen kamer met tweepersoonsbed en veel ruimte.
    - Eetkamer; Erg groot en een lange houten tafel, en een deur die naar een simpele keuken leid.
    - Woonkamer; bruine lange banken en een kleine tv aan de muur.
    - Badkamer; Groot, maar er is één probleem, er zijn er maar drie van, en één is voor de begeleiders.
    - Buiten het weeshuis; winkel's cafés, etc. Uiterlijk van winkels, restauranden etc, mag zelf bepaald worden ^^

    Broers/zussen:
    Je mag iemand vragen om een karakter broer of zus te maken. Als niemand wil en je wil er toch een, of je wilt die liever zelf bepalen en besturen mag dat, maar dan alleen als de broer of zus bij je rol is. Bijvoorbeeld dit is de post:
    Emy Fly -
    Ik was al heel de dag bezig met de ramen te schoonmaken, gelukkig was het bijna weekend, mijn zus kwam naast me en zei 'Emy, ik moest helpen met de ramen..' Ik knikte en ze hielp me. Na een tijd moest ze weg, maar ik moest nog het raam af maken. 'Doeg Eem.' zei ze en ging een andere kamer in. Ik ging door met het raam, etc etc etc.

    Meiden(Wees)
    -Demi Diana Silverheart - Marijncraft
    -Maya Simone Bailey - Karmin
    -Rhozali Coraline Wynter - Exposed
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Dawn May Winter - Roww
    -

    Jongens (wees)
    -Lucas Jeremy Bailey - Karmin
    -Mason Scott Sadler - Ifano
    -Alex James Adams - xLastKiss
    - Jay Davis - Roww
    -
    -

    Begeleiders:
    - Susan Aimeé Laurens. - Dasskin
    -
    -
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Broers/zussen?:
    Extra:

    RPG: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152856&page=last&message=175

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:10 ]


    May StarClan light your path.

    Neee, zeker niet.
    Ik zeg ook niet dat je dat doet hoor, helemaal niet.

    Maar ik denk niet dat je nog lang moet wachten voordat je gaat beginnen,
    omdat in mijn ervaringen ontzettend veel mensen afhaken.


    Hoezo zou iemand afhaken als we nu beginnen?
    Ik zou juist sneller afhaken als het enorm lang duurt voor we beginnen :l

    Lol, Nevermind :'D
    Las het verkeerd x'D

    En Btw, het lijkt me wel grappig om ook een Begeleider te hebben, maar ik wil ook graag een jongen & meisje als wees :')
    Jammer dat je maar twee personages mag x'd
    Ik ben namenlijk iemand die vaak enorm veel Personages heeft :'P
    Maar dat komt gewoon omdat ik het leuk vind..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:45 ]


    Little do you know

    Deze rpg is nog niet begonnen en tis nu al dood.. :s


    Little do you know

    Ik kan wel het rpg topic starten maar zelf ga ik inactief zijn ik ga deze vakantie veel op vakantie en naar stranden en zo, en dan heb ik weinig zin om te posten ;s
    Maar ik start hem nu wel, dan kunnen jullie rpg'en.


    May StarClan light your path.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152856&page=last&message=175


    May StarClan light your path.

    Oké,
    Ik ga Dawn deactiveren.. x'D
    Ik wil er een begeleider bij :')
    En ik ben toch niet tevreden over Dawn :'D
    Morgen vul ik de rol in, en dan hoop ik dat als je terug bent de rollen wilt toevoegen/verwijderen d:


    Little do you know

    yeay okay iemand voor vic/alex daar? gosh wat ben ik vroeg.


    And right from that moment, you took my breath away.

    -Ah, Nevermind :'D-

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 22:49 ]


    Little do you know