• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wil je stoppen met doen alsof je m'n mail niet binnenkreeg en eens reageren!!


    -

    Krijg de cholera maar lekker. Ik wil hier niet om janken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGHHHHH.

    Nope,dat luchtte mijn hart niet op.Ik moet hardop tegen iemand schreeuwen. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGHHHHH.

    Nope,dat luchtte mijn hart niet op.Ik moet hardop tegen iemand schreeuwen. :/

    uhm, ik ?:P


    -

    Oh, ik ben zo moe. Nu toch maar eens gaan slapen.


    'Darling, just hold on'

    Wilward schreef:
    Oh, ik ben zo moe. Nu toch maar eens gaan slapen.

    slaapwel


    -

    Waaaaaaaaaarommm. Waarom kan het niet de realiteit zijn heeh. Het leven is zo saai, bleh.

    Ik moet geen zielige films meer kijken als iedereen met wie ik praat al slaapt :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is het nou zo dood op Q, I get it... het is laat maar de meesten hebben nu toch wel vakantie?
    En waarom wilde ik fackantie schrijven ipv vakantie... Dafuq is wrong with me.

    You don't know that I miss you so much. And I let it that way.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woensdag met je afspreken.supergezellig. Luisteren naar m'n hart of naar m'n beste vriensin die me voor je waarschuwt. Hmm, moeilijk. Miaschien moet ik je eerst maar beter leren kennen en.dnzelf een oordeel trekken.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Juist, ik heb school van 08:15 tot 10:15, wat een onzin is dit jeetje (cat)

    Bieberen schreef:
    Juist, ik heb school van 08:15 tot 10:15, wat een onzin is dit jeetje (cat)

    Klinkt als een standaard schooldag voor mij :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom ben ik in vredesnaam zenuwachtig? Het slaat nergens op. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Blijf bij haar vandaan. Ik wil niet dat je haar pijn doet, net als je dat bij mij hebt gedaan.


    •*• Lululu •*•