• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik lees net dat een vrouw veranderde in zout. Dat stukje kwam uit de bijbel.....

    En nu vraag ik me af waarom mensen dat hele boek serieus nemen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Helemaal geen zin in vergadering


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Lekker een oude serie uit de jaren 80 ergens; Beauty and the beast :3 lekker romantisch lekker zwijmelen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fucking hell, door een domme kut fout van mij is er een grote kans dat ik niet over ga. Damn, soms ben ik echt verschrikkelijk dom


    Never forget who you are

    Goddamnit.

    STOP GODVERDOMME MET MIJN HELE DAG TE VERPESTEN. MISSCHIEN MOET JE WAT VRAGEN AAN DE REST, IN PLAATS VAN ALLES OP MIJ TE STEKEN.


    help

    Moams schreef:
    Fucking hell, door een domme kut fout van mij is er een grote kans dat ik niet over ga. Damn, soms ben ik echt verschrikkelijk dom.

    Nooess! What happend? Tell me. o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik durf het niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    Helemaal voor coole en lieve Vincent!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kan echt niet wachten op de nieuwe Hobbit films. Ik ga huilen oké. T-T
    Yeah, je mag me een aansteller noemen... ik ben gewoon zo obsessed met films.

    Contact verbreken of niet? Dammnnn this is hard. :l


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Exorcism schreef:
    Ik lees net dat een vrouw veranderde in zout. Dat stukje kwam uit de bijbel.....
    En nu vraag ik me af waarom mensen dat hele boek serieus nemen.


    Dat vind ik dus ook :')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:05 ]


    26 - 02 - '16

    Thranduil in Desolation of Smaug's nieuwe video blog. Holy Jesus in heaven.


    Caution first, always.

    Dramaqueen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Krijg het beeld van het bebloed jonge duif, nog net niet dood en het dode, platgestampte jonge duif, maar niet uit m'n kop. Waarom doen de grotere duíven ze dat aan?


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Krijg het beeld van het bebloed jonge duif, nog net niet dood en het dode, platgestampte jonge duif, maar niet uit m'n kop. Waarom doen de grotere duíven ze dat aan?


    Ik voel met je mee, want ik ben een beelddenker en heb dit beeld nu ook in mijn hoofd.


    26 - 02 - '16