• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Van die mensen die eerder dit jaar naar New York zijn geweest ofzo en nu gaan lopen zeuren dat ze niet op vakantie gaan. Alsjeblieft zeg, houd je smoel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Van die mensen die eerder dit jaar naar New York zijn geweest ofzo en nu gaan lopen zeuren dat ze niet op vakantie gaan. Alsjeblieft zeg, houd je smoel.


    I know the feeling. Mijn broertje is naar Londen geweest en gaat nu lopen zagen dat ik mee mag met mijn vriend op vakantie naar een ver land.


    26 - 02 - '16

    Wiee, over tien uur zit ik in het vliegtuig. (:
    And I think that's great, but I'm fucking gonna miss you.


    Bad decisions make good stories.

    Fuck dit. Verdomme, waarom mogen jullie gewoon niet nu donderdag. ):


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het huis is geweldig! Superzwembad, keigroot.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eindelijk fatsoenlijk weer!


    The world is upside down.

    Ik haat mijn bed opmaken.


    help

    Ik ben jaloers op de mensen die naar een ander land dan Frankrijk gaan met vakantie. 17 jaar lang naar Zuid-Frankrijk gaan is ook niet altijd even leuk.
    Daarom volgend jaar maar zonder ouders naar Italië!

    IK WIL NU DAT TENTAMENCIJFER. Ik haal nu allemaal rampscenario's in m'n hoofd D: Ik vreet mezelf op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    IK WIL NU DAT TENTAMENCIJFER. Ik haal nu allemaal rampscenario's in m'n hoofd D: Ik vreet mezelf op.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Er is dus toch een kans dat het waar is... Let's hope for the best.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh ja leuk dat jij je tegen me praat.. Zo fijn dat ik niet altijd het gesprek hoef te beginnen..

    Terwijl ik gewoon zeker weet dat je met dat wijf wel loopt te praten. Maar waarom zou je met je vriendin willen praten, dat is toch niks aan..


    -

    Fjuuuu. Stomme site D:


    •*• Lululu •*•

    Aardbeien plukken werkt therapeutisch :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien heb ik teveel vooroordelen. Of misschien één teveel, want mijn ene collega is wel aardig terwijl ik dat niet verwacht had. Maar de andere...