• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Cuthalion schreef:
    Haha, drie mensen die een mannelijke jager verkiezen al leermeester met nog maar twee mannelijke jagers over.
    Gaat moeilijk worden xD

    Wie gaat btw beginnen met een beginpost?


    Ik ga straks wat schrijven, maar ik vind het echt niet erg om mijn personage mannelijk te maken, dat het goed uitkomt.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Dat zou handig zijn. :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ItsNiall schreef:
    [Dat zou handig zijn. :Y)]


    Verandrd in Yalen


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Verandrd in Yalen


    {misschien groen kleurtje geven?}


    Stenenlikker

    Zou wel leuk zijn een tv serie van de grijze jager :3


    May StarClan light your path.

    In 2015 komt de film ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zullen we anders eens beginnen?:Y)]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    [ dat is denk ik wel een goed begin, ik wacht wel af welke leerling over is ^^ ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik schrijf gewoon alvast een stuk naar de bijeenkomst, dan kan de leerling wel bepalen wie invoegd.
    Het is een klein stukje

    Yalen Smalp/ Jager

    Het was een vrij winderige dag en mijn paard Gustator had er veel moeite mee om vooruit te komen. Het was weer de jaarlijkse bijeenkomst van de grijze jagers.
    Mijn leerling had ik al vooruit gestuurt en gezegd dat hij/zij op de afgesproken plek moest wachten.
    De wind die nu ging liggen verhanderde in kleine spettertjes dat zicht langzaam vormde in regen. Dit kon wel eens een lange en vermoeiende reis worden naar het jagersveld.
    Ik gaf mijn paard de sporen en reed in een rustige draf, naar de plek waar ik afgesproken had.


    Vampire + Servant = Servamp

    (ik wil wel leerling zijn van Yalen, maar moeten de leerlingen de paarden ook nog leren berijden en zo? ik schrijf ook een klein stukje.)

    Eloria Greenfield - Leerling Jager
    De wind was best hard, mijn zwarte haren waaiden er door heen en weer en soms ook voor mijn ogen. Ik haatte de wind, soms was het wel lekker, maar soms ook niet. Na een tijd lopen begon het te regenen. Ik zuchtte en begon te rennen. Mijn leraar had een paard, en die konden sneller dan mensen, straks zat hij daar uren. Ik rende steeds harder tot ik er was. In de verte zag ik een paard, maar het was moeilijk te zien nu het mistig begint te worden.
    Dit zou niet makkelijk worden.


    May StarClan light your path.

    || Moiyra Edan Zephyr. || Grijze Jager ||

    Rustig stapt mijn Eorar door het bos. Mijn cape hangt over zijn kont en wappert mee in elke beweging die hij maakt. De wind speelt met de loshangende haren die uit mijn vlecht ontsnapt zijn. Het begon langzaam te regenen, en het fluiten van de vogels veranderde in gekletter van water op de grond. Langzaam begon ik steeds natter te worden, de druppels liepen uit mijn haar over mijn gezicht. Langzaam kwam het jagersveld. Het was weer eens de jaarlijkse bijeenkomst. Het was een eind geweest maar ik was er. Ik zette Eorar stil maar bleef wel zitten. Mijn blik gleed langzaam rond.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Waachhtt, deden we niet dat de leerlingen al een jaar 'les' hadden gehad? Dan konden ze toch al paardrijden en boogschieten of niet?]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Jayce Williams

    Lilith had ik achter me gelaten. Ze moest oefenen op spoorzoeken, en trouwens ik wist dat veel Jagers precies deze kant op gingen dus ze kon het makkelijk zelf vinden. Nunta bracht me tot de plek waar alle tenten stonden. Vrolijk steeg ik van Nunta af en zag Moiyra. Een grijns kwam er op mijn gezicht. Snel zette ik mijn kap op en verborg mezelf in mijn Jagersmantel. Al sluipend liep ik naar Moiyra toe. Maar Eorar had me schijnbaar al gehoord. 'Nou' jammerde ik zachtjes. Dus ik besloot maar gewoon mijn gewende binnenkomst te maken. 'Moiyra! Hoe is het met jou?' vroeg ik haar terwijl ik aan kwam lopen en vrolijk glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dashwood schreef:
    [Waachhtt, deden we niet dat de leerlingen al een jaar 'les' hadden gehad? Dan konden ze toch al paardrijden en boogschieten of niet?]


    [Er is altijd een Bijeenkomst zodat alle Jagers hun leerlingen aan elkaar kunnen voorstellen, en dat de leerlingen ook nog wat leren van anderen. Maar als er al een jaar voorbij is kan het ook [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr. || Grijze Jager ||

    Ineens begonnen Eorar's oren rond te draaien tot ze allebei in de richting achter me stonden. Ik draaide me half om op mijn zadel toen ik Jayce aan zag komen. "Jayce Williams was je me weer eens aan het besluipen?" Zei ik gespeeld boos. 'Moiyra! Hoe is het met jou?' vroeg hij me terwijl hij aan kwam lopen en vrolijk glimlachte. "Het gebruikelijke Jayster, en met jou?" Een geforceerde glimlach ontstond rond mijn lippen toen ik een been over mijn zadel heen sloeg. Nu zat ik met twee benen aan een kant en keek Jayce nogsteeds met een geforceerde glimlach aan. "Maar terugkomend op dat besluipen, Eorar merkt je toch wel op Jayster. Je zou me nooit kunnen besluipen en laten schrikken." Ik klopte op zijn hoofd en steunde met mijn ellebogen op mijn benen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.