• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    Mijn glimlach zakte weg tot een gespeelde, droevige blik. 'Het spijt me zeer, Vrouwe Moiyra. Vergeeft het U mij, alstublieft' Ik knielde neer en liet mijn hoofd zakken. Grijnzend stond ik weer op en aaide als teken dat ie het goed had gedaan over Eorar's neus. 'Hij had me horen aankomen. Echt een geweldig gehoor hebben die beesten' knikte ik. 'Nou, kom eens hier. Ik wil een warme begroeting' lachte ik. Grijnzend tilde ik Moiyra gemakkelijk van het zadel af en omhelsde haar meteen. 'Ik heb je al lang niet meer gezien! Geen gevaar? Je werk netjes gedaan?' vroeg ik allemaal. Nog altijd vrolijk keek ik haar aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager||

    Zijn glimlach zakte weg tot een gespeelde, droevige blik. 'Het spijt me zeer, Vrouwe Moiyra. Vergeeft het U mij, alstublieft' hij knielde neer en liet zijn hoofd zakken. Een zachte lach steeg op en verliet mijn lippen. "Alsjeblieft Jayster doe normaal."Grijnzend stond hij weer op en aaide over Eorar's neus. 'Hij had me horen aankomen. Echt een geweldig gehoor hebben die beesten' knikte Jayce. 'Nou, kom eens hier. Ik wil een warme begroeting' lachte hij zacht. Grijnzend tilde hij me gemakkelijk van het zadel af en omhelsde me meteen. 'Ik heb je al lang niet meer gezien! Geen gevaar? Je werk netjes gedaan?' vroeg hij allemaal vrolijk. "Ja, Geen gevaar en mijn werk gedaan. Jayster, lucht." Mompelde ik zacht zonder adem en gaf hem een tikje tegen zijn hoofd. Ik mocht dan wel een grijze jager zijn, maar ook ik was een meisje en het was niet altijd even fijn om een strakke omhelzing te krijgen. "Jayce Lucht!"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Hoe snel schrijf jij wel niet? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Haha, het helpt als je op een RPG forum zit ^^, dan leer je dat je snel moet zijn en zijn posts meestal heel lang, rond de 2000 woorden x] ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Ho, sorry' lachte ik en ik zette het meisje neer. Ik was zes jaar ouder dus ik snapte haar wel. Mijn opleiding begon pas op mijn veertiende, ik was één van de jongste leerlingen. Naïef, zelfzuchtig en een grote eigendunk. Dat waren de perfecte woorden toen om me te beschrijven. Ik wilde een opleiding tot kok alleen het was beter als ik Grijze Jager werd. Ik dacht dat ik gelijk kon boogschieten, paardrijden, met Saksische messen en werpmessen om kon gaan. Maar mijn leraar, Edward, had me vierkant uitgelachen. Eigenlijk was ik nu een soort van hem. Altijd vrolijk, overal het positieve van inzien, echt fantastisch was hij. 'Ik heb in een saai, saai dorpje toezicht moeten houden. Gelukkig heb ik nu een perfecte leerling!' lachte ik. 'Ze is echt overal goed in' schepte ik expres op. Natuurlijk was het als een grapje bedoeld, wat iedereen eruit kon halen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    'Ho, Sorry."Lachte hij zacht en zette me neer. "Had ik gezegd dat je me los mocht laten Jayce Williams?" Lachte ik zacht en ging op mijn tenen staan om mijn armen om zijn nek te slaan en hem nu een verstikkende knuffel te geven. Voor iemand die zes jaar ouder was mocht hij er wel zijn. Moiyra crusht op Jayce! riepen mijn gedachten me toe. Ik rolde geïrriteerd met mijn ogen toen Jayce weer begon met spreken. 'Ik heb in een saai, saai dorpje toezicht moeten houden. Gelukkig heb ik nu een perfecte leerling!' lachte hij. 'Ze is echt overal goed in' schepte hij even expres op. Ookal was in te zien dat het een grapje was. Ik rolde met mijn ogen en tikte hem tegen zijn hoofd. "Kom op zeg, Niet zo opscheppen schat." Ik dook onder zijn armen door en haakte hem onderuit met mijn voet om vervolgens heupwiegend weg te lopen en met een grijns om te kijken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Ik had het aan moeten zien komen, zo was Moiyra nou eenmaal. Toch was ik zo stom om haar enkel aan te kijken. Ik vond het niet bepaald leuk als ik verslagen werd, ook al was het met een stom spelletje of ook maar een beweging. In elk geval dit. Beteuterd zat ik nu op de grond. Op sommige punten en momenten hadden ze me maar beter niet het zilveren eikenblad van De Grijze Jagers kunnen geven, want ik was echt nog een kind qua karakter. Nog even had ik mijn aandacht gericht op Moiyra, maar toen ik een mier zag lopen klapte ik in mijn handen. 'Beestje!' zei ik blij. Als een kind van vier pakte ik de mier op en zette hem op mijn hand. Toen zag ik er nog eentje lopen, die ik vervolgens ook op mijn hand pakte. 'Jullie gaan vechten. Begin!' Enthousiast keek ik naar de twee mieren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    Een klein lachje kon ik niet inhouden toen hij me aankeek. Het leuke was ook nog om te weten dat hij niet tegen verliezen kon. Maar zijn karakter zelf ook was nog vrij kinderlijk. Niet dat ik dat ook niet nogsteeds was, maar nog. Bij hem was het soms wel heel erg. Zoals nu bijvoorbeeld. Hij zag een mier lopen en klapte in zij handen om blij 'Beestje!' te roepen. Als een kind van vier pakte hij twee mieren en legde die op zijn hand. 'Jullie gaan vechten. Begin!' Enthousiast keek hij naar de twee mieren die op zijn hand zaten en liever een uitweg zochten om van zijn hand te komen. Hoofdschuddend liep ik naar hem op de mieren van zijn hand te pakken en neer te zetten en hem vervolgens met een vinger achterover te duwen, net naast Eorar's hoef. "Eorar Til."Gehoorzaam haalde hij zijn hoef omhoog en liet deze boven Jayce zijn gezicht hangen. "Last words Jayster?" Lachend zat ik nu op zijn buik, met mijn knieen op zijn armen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Met mijn mond in een "O" vorm keek ik naar boven. Daarna keek ik naar Moiyra en grijnsde. Ik floot een keer, en wist gewoon dat Nunta's oren waren gespitst. Ik floot nog een keer, en deze keer hoorde ik hem zich schrap zetten. 'Heb jij nog laatste woorden?' Ik keek Moiyra aan en haalde mijn schouders op. Bij de derde keer fluiten kwam Nunta aangetrippeld en duwde met zijn hoofd Moiyra omver zodat ik in mijn Jagersmantel weg kon duiken en weg kon rollen. In een soepele beweging sprong ik op, pakte mijn boog en haalde een pijl uit mijn laars om die binnen een halve seconde op mijn boog te leggen en zonder ook maar te richten af te schieten zodat ie net vóór Moiyra's neus kwam. 'Dank je, Nunta' glimlachte ik. Het paard trippelde weer naar mij toe en ik knikte naar hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan Jai anders de leerling van Moiyra zijn?:Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Marijncraft schreef:
    (ik wil wel leerling zijn van Yalen, maar moeten de leerlingen de paarden ook nog leren berijden en zo? ik schrijf ook een klein stukje.)


    Is goed.

    En je mag zelf weten of je je paard al hebt of nog vindt.

    Yalen Smalp//Grijze jager


    Ik kwam aan op de afgesoken plek en liet Gustator tot stilstand komen. Even keek ik om me heen of ik mijn leerling zag aankomen, maar nog geen enkel teken.
    Ik steeg af, zocht naar een goed droog plekje om te zitten en bleef wachten.
    Even zag ik de laaghangende wolken over de grond dansen en wist dat het mistig begon te worden. 'Leuk worden wij weer degene die als laatste aankomen,' zei ik in mijzelf. Ik keek om me heen en zag een donkere gedaante vanuit de mist op me af komen.
    Met een snel gebaar pakte ik mijn boog en legde zonder een beweging een pijl aan. Even bleef ik staan.
    De gedaante werd groter en groter en toen zag ik de omtrek van een doorweekt, mager meisje. Ik liet de boog ontspannen.
    Nu wist ik eindelijk wie het was, het was Eliora.


    Vampire + Servant = Servamp

    Eloria Greenfield

    Ik had mijn paard niet meegenomen, waar ik nu wel spijt van. Maar hij was zo moe, en ik wou hem niet in deze wind en storm laten lopen.Toen zag ik mijn meester, hij leek uren te wachten, alle anderen waren al onderweg.
    "Hallo Yalen," begroette ik hem, toen ik dichtbij genoeg was, en keek toen naar zijn paard. Yalen zat daar te wachten in zijn grijsgroene mantel, dezelfde als mijne maar dan groter. "Waar wachten we nog op?' Vroeg ik na een tijd stilte.


    May StarClan light your path.

    [@ ItsNiall; jahoor ik vind het goed ^^]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lilith Greenleaf
    Met de kap van mijn jagersmantel ver over mijn hoofd getrokken liep ik zachtjes door het bos. Spoorzoeken. Oefenen. Dat was de opdracht die Jayce me had meegegeven. Ik had een kleine tas bij me met een paar velletjes papier en een potlood, zodat ik de sporen kon overtekenen en ze later aan Jayce kon laten zien, zodat hij me kon controleren. Inmiddels had ik al drie sporen gevonden sinds hij weg was. Nauwkeurig had ik ze overgetekend en opgeborgen in mijn tas. Nu liep ik weer zo zachtjes mogelijk, ook om te oefenen hoe ik me zo onzichtbaar mogelijk kon voortbewegen. Het lukte aardig. Even stond ik stil. De vogels floten hun gebruikelijke lied en overal knisperde wel wat. De dieren waren druk bezig met weet ik veel wat. Ik boog weer voorover en begon weer sporen te zoeken. Jayce zou me wel komen ophalen als hij terug was.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    Met zijn mond in een "O" vorm keek hij naar boven. Daarna keek hij naar mij en grijnsde. hij floot een keer, en nog een keer.Heb jij nog laatste woorden?' hij keek me aan en haalde zijn schouders op. Bij de derde keer fluiten kwam Nunta aangetrippeld en duwde met zijn hoofd mij omver. "Nunta, niet lief." zei ik lief beledigd.'Dank je, Nunta' glimlachte Jayce . Met een zielig gezicht begonnen de tranen over mijn wangen te lopen. Andere zouden weten dat dit een val was, maar Jayce was niet zó slim. Ik stond op en liep de bossen in om me nep verdrietig tegen een boom te laten vallen en te gaan zitten "Huilen". Zachte snikken vulde het bos tot ik niet meer kon en begon te lachen. Simpel stond ik op om de neptranen van mijn gezicht te vegen en op Jayce zijn rug te springen. "Voor wat Hoort wat." Was mijn simpele verklaring toen ik de kap van zijn mantel zo ver over zijn gezicht trok dat hij niks kon zien.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.