• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    Geschrokken keek ik naar Moiyra. 'Niet huilen. Het was niet zo bedoeld. Alsjeblieft' prevelde ik en mijn glimlach zakte weg. Ik strekte mijn hand wat haar kant op en keek bezorgd. 'Moiyra, het was niet de bedoeling' zei ik zachtjes. Maar toen opeens begon ze te lachen en wist ik dat ik erin was getrapt. 'Jij kleine..' begon ik maar al snel sprong ze op mijn rug en trok mijn kap zo ver over mijn hoofd dat ik niks meer kon zien inplaats van zelf niet gezien te worden. Als een debiel begon ik rond te rennen, tot ik tegen een boom aan knalde en achteroverviel. Nog net kon ik wegrollen van Moiyra anders was ik boven op haar geland. 'Auw' was mijn antwoord toen ik de kap normaal ophad. Niet bepaald mijn beste actie van vandaag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    yalen Smalp//Grijze Jager

    'Hallo, Yalen,' zei Eloria. Ze keek even mijn paard aan en draaide vervogels weer naar mij toe.
    'Waar wachten we op?' Riep ze daarna voordat ik haar terug kon begroeten. Ze liep langs me de weg op en zette het op een lopen.
    Ik floot naar achter om Gustator te roepen. Ze draafde op ons af en ik fluisterde in zijn oor dat hij alvast voortuit mocht rijden. Met een korte hinik reed hij vooruit en ik ging naast mijn leerling lopen.
    'Ik wilde je nog gedag zeggen, maar je was er al vandoor,' zei ik met een wat harde stem. Ik zag aan haar dat ze zich wat ongemakelijker begon te voelen. Logisch dit was mijn eerste keer dat ik een leerling toegewezen kreeg. Ik was een vrij late leerling, ik kreeg pas op mijn zeventiende les en kreeg op mijn twintigste pas mijn zilveren eikenblad.
    Daarna was ik steeds op missie.
    Het was gelukkig niet ver en al snel kwam het grote veld in zicht. 'Ik hoop voor je dat je je tent hebt meegenomen? Zo ja, zoek een geschikt plekje ut,' zei ik en wees naar de halve cirkel van kleine tentjes.
    Zonder ook maar wat te zeggen, liep ik van haar vandaan en zocht een geschikt plekje uit.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Heeft Jayce al een Leerling? Anders heb ik Allison voor je, aangezien ik hem wel mag :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dasskin schreef:
    [@ ItsNiall; jahoor ik vind het goed ^^]


    [Yay ^^ kan Jai dan naar Moiyra en Jayce toekomen?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    After schreef:
    [Heeft Jayce al een Leerling? Anders heb ik Allison voor je, aangezien ik hem wel mag :Y)]


    [Lilith is zijn leerling al, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {I'm sorry. Ik ben van plan vanavond een stukje schrijven. En ik zal Smaug nog wel even waarschuwen dat we echt begonnen zijn.}


    Stenenlikker

    [@ ItsNiall: Ja mag ^^]


    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||
    Als een debiel begon hij rond te rennen, tot hij tegen een boom aan knalde en achteroverviel. 'Auw' was zijn antwoord toen hij de kap normaal ophad. Nu kon mijn lachen sowieso al niet gestopt worden. Ik lag op de grond met mijn armen om mijn buik door de pijn van het lachen. Met moeite kreeg ik er nog iets uit. "Oh My God Jayster, dat was echt de beste reactie éver." Zo serieus mogelijk stond ik op om hem op zijn hoofd te kloppen. "Jacye Wiliams, je bent nog altijd de kinderlijkste en meest raarste persoon die ik ken. Zelf raarder als al het andere wat ik in mijn hele leven heb gezien." Met die woorden tikte ik hem tegen zijn neus en liep achterstevoren met mijn blik grijnzend op hem gericht weg, om me vervolgens om te draaien en heupwiegend weg te lopen. Het was een gewoonte om zo te lopen, niet dat de andere dat wisten. En hea ik was nog altijd de enige vrouwelijke jager in deze groep.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jaison Woods

    Neuriënd rij ik op mijn paard, Mitchel, richting de bijeenkomst. Moiyra, mijn lerares is al vooruit gereden. Ik ben nog niet zo een goede ruiter. Vandaar dat ik wat achter loop. Ik zie in de verte twee vage schimmen waarvan er een op de grond ligt. Ik kom dichterbij en zie dat het Moiyra en een andere grijze jager zijn. Dat zie ik aan zijn jagersmantel. 'Goedenmorgen.' zeg ik vriendelijk en met een glimlach op mijn gezicht. Ik doe mijn capuchon af, aangezien die net voor mijn ogen hangt. Ik haal mijn hand even door mijn haar en stap vervolgens van mijn paard om de man die op de grond ligt overeind te helpen. 'Ik ben Jai.' stel ik mezelf voor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    'Goedermorgen.' word er ineens gezegd en gelijk zijn is er een pijl op die persoon gericht. "JAISON WOODS. Kijk voortaan uit als je mensen besluipt." Simpel vind de pijl de plaats weer op mijn rug, evenals de boog. Eorar stond al naast me en keek Jaison's paard Mitchell niet echt bepaald blij aan. Hoofdschudden aai ik Eorar even over diens snuit en draai me om.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    In plaats van naar mijn boog had ik naar mijn Saksisch mes gegrepen en hem op de jongen gericht. Moiyra leek hem te kennen en hij had dezelfde mantel, alleen dan wat korter. 'Alsjeblieft, zeg! Waarom lukt het hem wel en mij niet?!' riep ik uit. Mijn Saksisch mes stopte ik naast het werpmes terug in de riem. Mijn kap sloeg ik naar voren en binnen een seconde was ik weg. Nunta vermaakte zich wel door al het eten op te eten. Soepel klom ik in een boom en keek over de plaats. Toen pas realiseerde ik me dat ik mijn tent nog op moest zetten. En alweer was ik snel beneden om mijn tent op te gaan zetten. Waar bleef Lilith?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    'Alsjeblieft, zeg! Waarom lukt het hem wel en mij niet?!' riep Jayce uit. Ik begon weer te lachen, hij verdween maar verscheen enkele seconden daarna al weer. Ik rolde met mijn ogen en ging achter hem staan, mijn armen om zijn middel hem zo tegen houdend. "Please Jayster, ik maakte maar een grapje. Niemand kan mij besluipen of laten schrikken, Integendeel kan ik jou blijkbaar wel jaloers maken op het feit dat andere mij zogenaamd wel kunnen laten schrikken en besluipen." Mijn hoofd kwam net boven zijn schouder uit, toen ik hem een kusje op zijn wang gaf. "Niet zo opgefokt Jayce."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Ik wil jou gewoon laten schrikken. Het is niet eerlijk dat ik zes jaar ouder ben en langer het Zilveren Eikenblad draag en ik jou dan toch niet aan het laten schrikken kan krijgen' jammerde ik. 'Waar is Lilith trouwens? Ze had hier al lang moeten zijn. Dat spoorzoeken moet nu onderhand wel klaar zijn' mompelde ik. Ik maakte me los uit Moiyra's greep, tilde haar op en zette haar op de grond neer. 'Dan maar dit, hé' besloot ik. Ik ging naast haar zitten en begon een kietelaanval. Zelf mee lachend begon ik Moiyra steeds sneller te kietelen en grijnsde ondertussen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    'Ik wil jou gewoon laten schrikken. Het is niet eerlijk dat ik zes jaar ouder ben en langer het Zilveren Eikenblad draag en ik jou dan toch niet aan het laten schrikken kan krijgen' jammerde hij. " aaah arm kind." Zei ik sarcastisch. 'Waar is Lilith trouwens? Ze had hier al lang moeten zijn. Dat spoorzoeken moet nu onderhand wel klaar zijn' mompelde hij weer. hij maakte zich los uit mijn greep en tilde mij op en zette me op de grond neer. 'Dan maar dit, hé' zei hij vervolgens en ging naast me zitten en begon een kietelaanval. Eerst werden mijn ogen groot maar daarna liet ik mezelf lachend achterover vallen proberend hem weg te duwen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Oh well, iemand die nog een leerling zoekt dan?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jaison Woods

    Ik sta er maar een beetje grijnzend bij. Moiyra en Jayce doen best kinderlijk. Nu lijk ik gewoon ouder. Ik vind het opzich niet zo vervelend, maar als ze elkaar beginnen te kietelen raak ik toch wel lichtjes geïriteerd. 'Waar is Lilith trouwens? Ze had hier al lang moeten zijn. Dat spoorzoeken moet nu onderhand wel klaar zijn.' Mompelt Jayce dan. 'Ik wil haar wel gaan zoeken.' Stel ik voor. Hier heb ik namelijk ook niet zo veel te doen. Ik loop alvast naar mijn paard en begin hem te aaien.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:37 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''