• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [Ik ga even zwemmen, dadelijk reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jayce Williams

    Tijdens ik Moiyra kietelde zonk ik een beetje in gedachten. Ineens stopte ik met kietelen en schudde mijn hoofd. 'Je weet niet hoe ze eruit ziet, en er komen nog meer dan zevenenveertig Jagers aan. Dan vind ik het knap als je d'r zomaar eruit kunt pikken. Ik haal haar dadelijk wel, en als ze echt weet hoe spoorzoeken werkt had ze ons nu al gevonden' besloot ik. 'Maar eerst moet mijn kleine beer hier karma voelen' grijnsde ik en ik begon Moiyra weer te kietelen, met erg veel plezier. Wat hield ik van dit. Ik zou nooit, naar mijn mening, een ex-Jager worden. Zelfs niet al zou ik moeten stoppen om mijn leeftijd. Vrolijk ging ik helemaal op in het kietelen van het zeventienjarige meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 23:20 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    || Moiyra Edan Zephyr || Grijze Jager ||

    Vaag hoorde ik hoe Jaison en Jayce tegen elkaar praatte toen hij zich weer tot mij wendde, en ik was net van plan om op te staan en weg te vluchten. 'Maar eerst moet mijn kleine beer hier karma voelen' grijnsde hij en begon me weer te kietelen. "z-zo klein ben ik h-helemaal niet Jayce." Kwam er moeilijk uit mond mond. Tijdens het lachen kon ik een voet omhoog krijgen om Jayce hier mee om te duwen en nu zo op hem te gaan zitten dan hij geen kant op kon. "Jaison zet jij anders de tent op? dan kan ik dit hier even op zijn plek zetten." zei ik met een serieus gezicht tot ik me weer tot Jayce wendde. " A: Ik ben niet klein. B: Never Mess with the girl. C: Je bent zo dood Jayster." Nu was het mijn beurt om hem een kietelaanval te geven. "En trouwens, is het niet erg dat ik hier nog volwassener ben dan de zes jaar oudere? Jayce Williams dit is onacceptabel gedrag, ik geef je dan ook het bevel om onmiddelijk je leerling te gaan zoeken. Oke wacht, zei ik dat nou serieus? " Ik grinnikte even zacht. "Grapje." Was mijn simpele verklaring.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Ik kirde het uit van plezier. 'Je bent wel klein' hikte ik. Toen ze op me ging zitten fronste ik even. 'Je weet dat ik Nunta hierheen kan laten komen, en dat ik sterker ben, hé?' vroeg ik haar. Maar ik begon het uit te schateren toen ze mij ging kietelen. Ik luisterde niet eens naar wat volgens haar een grapje moest zijn want ik was het te druk met mijn lichaam tegen die verschrikkelijke horrorvingers te beschermen. 'Ik geef me over!' riep ik lachend uit. 'Alsjeblieft, ik geef me over! Jij wint, jij wint. Je bent niet klein' giechelde ik. Ik beet op mijn lip om niet hard te gaan lachen. Waarom deed ze me dit in Godsnaam aan? Oh ja, ik had bij haar hetzelfde gedaan. 'Moiyra, stop, alsjeblieft' lachte ik. Oh, dit was bij lange na het einde nog niet. Desnoods zou ik Lilith ook gaan inzetten en samen met haar Moiyra aanvallen. Maar er kwamen genoeg tijden dat ik mijn kans kon grijpen. Nu deed ik echter alsof ik het serieus opgaf en keek het meisje boven me ook aan alsof het zo was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    hij kirde het uit van plezier. 'Je bent wel klein' hikte hij tegen me. 'Je weet dat ik Nunta hierheen kan laten komen, en dat ik sterker ben, hé?' vroeg hij me. "Je zal niet eens meer kunnen praten zometeen, die kans is dus klein." Hij luisterde niet na wat ik tegen hem zei maar bleef lachen 'Ik geef me over!' riep hij al lachend uit. 'Alsjeblieft, ik geef me over! Jij wint, jij wint. Je bent niet klein' giechelde hij. "Giechelde jij nou?" Lachte ik hard op. 'Moiyra, stop, alsjeblieft' lachte hij nog altijd. "Dat wenste je Jayce Williams, Dat wenste je." Hij zag eruit om elk moment uit elkaar te klappen van het lachen en keek me aan alsof hij het echt opgaf. Ik stopte met kietelen en keek hem toen doodserieus aan. "Wee je gebeente als je ook maar iets doet." De serieuze blik verdween van mijn gezicht toen ik een klein muisje zag lopen. Pakte deze met mijn ene hand en hield met de ander Jayce stil. Ik zette het dier op zijn hoofd. Waar het dier vervolgens als een bezetene vanaf ging. "Volgens mij zijn ze bang van je." Grinnikte ik zacht, en trok de kap van de cape weer over mijn hoofd en stond op, en klom op Eorar's rug. Afwachtend keek ik naar Jayce. "Nou kom je nog je leerlinge zoeken?"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Maar dat was een schattig muisje, en ja ik giechelde' pruilde ik. Ik sprong op en trok mijn laarzen wat recht. Voor de vijfde keer vandaag trok ik mijn mantel recht en zette de kap op zodat je nauwelijks wat zag. 'Ik snap eigenlijk niet waarom jullie nou meegaan. Julie weten niet eens hoe ze eruit ziet' mompelde ik. Met een kort gebaar liet ik Nunta naar me toe komen. Kort fluisterde ik wat in haar oor en sprong in het zadel. Nee, letterlijk. Ik sprong echt in het zadel waardoor ik er bijna afviel. 'Leuke baard heb je' zei ik tegen Nunta. Toen pas merkte ik op dat hij helemaal geen baard had. 'Oh, ja, achterstevoren. Wist ik wel' knikte ik. Snel ging ik goed zitten. Toen ik me vooroverboog zag ik dat het paard me even aankeek alsof ik de dorpsgek was. 'Weet je, een baard zou je goed staan. Maar nu moeten we Lilith vinden. Kom' glimlachte ik en ik gaf Nunta de sporen aan voor galopperen. Grondig bestudeerde ik alles af. Ik besloot maar geen naam te roepen, stel je voor dat er iemand anders was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    "Zo moeilijk zal een leerlinge niet te vinden zijn." Grinnikend spoorde ik Eorar aan, Integendeel tot de andere was Eorar wel slank en snel wendbaar. Ik ging hem maar even laten schrikken en zat ineens in de boom, Eorar aangevend dat hij door moest lopen. Wat deze dan deed terwijl ik lachend in de boom zat ging Eorar er als een speer "Vandoor" Langs Jayce en Nunta. Om vervolgens slippend stil te gaan staan en met zijn oren te beginnen te bewegen en zogenaamd in paniek wild te gaan staan doen. Hij ging liggen met zijn hoofd tussen zijn voorbenen en zijn oren naar achter. Langzaam liep ik tussen de bosjes aan en gaf Eorar het teken dat hij moest blijven liggen wat Jayce ook zal proberen. Ik had me tegen een boom gezet en verstopte me in mijn jagersmantel. Dit ging nog leuk worden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Gefronst keek ik naar Eorar. Waarom raakte hij nou in paniek? Moiyra zat er niet meer op, maar ik wist honderd procent zeker dat het hier veilig was. Toen ik aan was gekomen had ik alles gecheckt, niemand behalve De Grijze Jagers zelf wisten hiervan en als Moiyra van Eorar af was gevallen ging hij meteen weer terug. Als ik serieus was en geconcentreerd was, zag je de kinderlijke Jayce niet eens meer. 'Moiyra, tevoorschijn komem. Nu is het niet meer leuk. Ik geef je vijf tellen en dan zit je op je paard of ik vertrek mooi zonder je' begon ik met een harde stem. Dadelijk was er wel iets. De ietwat hoge toon was volledig weg en nu ik niet meer aan het lachen was -was er een zwaardere stem. Toch maakte ik me wel zorgen, misschien was het geen stom grapje en zou er iets met haar zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    "Lolbederver." Kwam er uit mijn mond toen ik Eorar het teken gaf dat hij naar me toe kon komen. Aaide hem even over zijn snuit en steeg weer op. "Zou je als ik binnen de vijf tellen niet gekomen was echt weg zijn gegaan, ondanks dat er misschien wat geweest zou zijn Williams?" de kinderlijke uitdrukking was verdwenen en had plaatsgemaakt voor een koude en kille uitdrukking. "Oh wacht, natuurlijk had je dat gedaan." Met een snelle beweging had ik Eorar omgedraaid een zijpad in en liet hem rustig over het pad lopen, deze kilheid had niemand ooit meegemaakt. En al zeker Jayce niet. Dit was meer de Moiyra als ze alleen was, wat ze eigenlijk de meeste tijd was. Of de Moiyra als ze tegen jaison sprak, ook geen enkele emotie. Eorar had het opgemerkt en liep zoals aangegeven rustig over het paadje zonder ook maar een enkel geluid te maken. " En ik zou me maar niet volgen, Williams." was haar korte zin nadat ze zich omdraaide van hem en zich verborg in haar mantel.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Pardon?' vroeg ik ongelovig. 'Wát zei jij daar? Jij kan mij niks verbieden, Moiyra. En ga maar weg, ik heb geen zin in die flauwe grapjes van jou. We zoeken hier tenslotte nu míjn leerling, en als jij je daarmee gaat bemoeien, prima. Maar ga dan niet zo zitten doen en help een normaal mee zoeken' siste ik. Ik schopte zachtjes en kort, in versnelde bewegingen zodat Nunta begon te galopperen. Met nog twee bewegingen liet ik haar sneller gaan en reed weg van Moiyra, die overigens de andere kant op reed. 'Lilith' Mijn luide stem kwam tot door de bossen heen. De training zou morgen pas plaats vinden, ik gunde haar eerst wat rust. Edward had het me zo geleerd, zodat je niet gelijk uitgeput zou raken. Al galopperend reed ik door het bos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    Mijn mond zakte letterlijk open. "Wees blij dat ik help zoeken misschien had je dat kind niet eens gevonden."Riep ik hem achterna om rustig verder te rijden. "LILITH KOMEN"Gilde ik door het bos. Nee niet de beste bui zou je kunnen zeggen. terug op een splitsing reed ik weer naast Jayce. Het was stil, iets wat ik gewend was. Ik keek opzij naar Jayce. "Jayce....Sorry dat ik zo reageerde daarstraks.." Kort beet ik op mijn onderlip en keek hem aan, niet recht want dat kon ik gewoon niet. "Ik was erg kinderachtig aan het doen en ik had die dingen nooit tegen je mogen zeggen. Forgive me? " Het laatste was zacht gezegd puur omdat ik bang was dat hij nee zou zeggen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Hier kon ik toch zo kwaad van worden. 'Wat, net stond je nog tegen me te roepen dat ik blij moest zijn dat je meehielp zoeken en nu is alles weer goed? Ga terug naar de Bijeenkomst, ik kan gemakkelijk Lilith vinden. Daarvoor moet je getraind in spoorzoeken zijn. Kinderen van zeventien zijn niet een volwassen, en horen geen officiele Grijze Jager te worden' snauwde ik haar toe. 'Keer om en verdwijn uit mijn ogen, je excuses hoef ik niet' mompelde ik en ik draafde dit keer weg op Nunta. Op een gegeven moment bracht een spoor me naar twee verschillende, waarvan ik er één herkende en hem meteen achterna ging.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    Misschien had hij gelijk. Na zijn woorden had ik Eorar omgekeerd en was nu terug aan het gaan naar het veld, de worden spokend in mijn hoofd, "Misschien heeft hij gelijk Eo...Een zeventienjarige hoort geen Grijze Jager te zijn..Misschien moet ik het ook maar op geven, ik ben tenslotte toch nog maar zeventien." Ik keek na die woorden nog even achterom naar Jayce. Ja hij had gelijk en dat zou hij weten ook. Ik vertrok vandaag nog, Gewoon verdwijnen. Niemand die me zal zoeken. Ik kwam terug op het veld en krabbelde snel wat op een briefje om die vervolgens aan jayce's tent vast te maken. Ik keerde Eorar om en reed de blikken van de andere negerend weg, het bos in. Zo ver mogelijk van het kamp vandaan. In een rustige draf ging ik terug naar Seacliff. Het zou wel even duren voor ik het zou bereiken, maar het zou het waard zijn.


    De brief van M aan Jayce-->

    Jayce, Je had gelijk een zeventienjarige kan inderdaad geen Grijze Jager zijn. Ik ben weg, Zoek me niet. Moiyra.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Ik wil nu niet hard overkomen, maar ik ga even twee regels erbij gooien, want er wilde al iemand zich uitschrijven)


    Vampire + Servant = Servamp