• komende vrijdag breekt de zomervakantie aan voor de basisschool waarop ik stage loop en dit is tevens mijn laatste stagedag op die school.
    Nu zit ik na te denken over iets wat ik de kinderen kan geven als afscheid.
    Eerst had ik in mijn hoofd om ze een potlood met nog een snoepje of zo te geven, maar toen had een andere Stagiaire dat opeens gedaan XD

    Daarna had ik het idee om ieder kind een potje te geven met grond en een zaadje, zodat ze die kunnen laten groeien, want het is een redelijk natuur gerichte school, alleen ben ik bang dat me dat best redelijk veel gaat kosten....

    Aantal kinderen : Mijn stamgroep : 29, maar in totaal zijn het .... 120 onderbouw kinderen waarmee ik werk.
    Maar ik ga denk ik voor iedereen gewoon soesjes doen en voor mijn stamgroep een uitgebreider cadeautje.

    Nu vroeg ik me af of jullie nog iets leuks weten wat ik kan doen.

    Alvast bedankt (:


    Credendo Vides

    Nou ipv een potje gewoon ieder kind een zakje zaadjes ofzo? Of is dat ook te duur?


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je voor zo'n grote groep kinderen cadeau wil kopen, dan zal ik voor een zak snoepjes gaan.


    -





    * Ik zal dan nog wel zakjes snoep erbij doen, haribo snoep etc ;)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 20:34 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Met snoep moet ik weer heel erg oppassen, want er zijn een aantal kinderen die een aantal dingen niet mogen, alleen is het nogal onduidelijk wat ze nou wel en niet mogen...

    Maar verder zijn het hele leuke ideeën (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Met snoep moet ik weer heel erg oppassen, want er zijn een aantal kinderen die een aantal dingen niet mogen, alleen is het nogal onduidelijk wat ze nou wel en niet mogen...

    Maar verder zijn het hele leuke ideeën (:


    Snoep van Katja en van Redband is volgens vrij van kleurstoffen en E-nummers, volgens mij. Misschien mogen ze dat?

    Ik heb als afscheidscadeautje, een potlood voor alle kinderen, een tolletje en een paperclip. Van deze drie dingen maak ik dan een soort vlag(getje). Misschien een idee om zoiets te doen? Of een satéprikker met fruit vol rijgen aangezien je op een natuur gerichte school stage loopt.


    Physics is awesome

    Madiba schreef:





    Dat is leukkk :O!!
    Maar veel werk, haha.


    -