• Hoi iedereen, ik zou graag een camera kopen omdat ik eind juli op vakantie vertrek en ik zou toch graag met een paar mooie foto's thuiskomen. Is er iemand dat mij een (niet te dure) camera kan aanraden? Of iemand die er iets meer van afweet dat mij een echt goed merk kan aanraden? Iets van hulp zou me echt een plezier doen, dus aub HELP! Dankje! _O_

    Megan :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Pain is weakness leaving the body.

    Deze is best wel goed. Je kan er best veel mee en het is goed voor beginnende fotografie. Mijn zus heeft deze of toch eentje die er heel goed naar gaat. Nikon is een goed merk en je kan er hele mooie foto's mee vast leggen. Zeker voldoende voor sfeerfoto's van de reis te trekken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Btw, met zowel een Canon als een Nikon kan je niet veel mis doen, maar dan moet je toch minstens 200 neerleggen, want die prut van 100 EUR is zelf bij zo'n goede merken niet echt wow.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alecia schreef:
    (...)

    Hoeveel kost zo'n ding?

    http://www.bol.com/nl/p/sony-cybershot-dsc-hx20v-zwart/9000000012174699/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ligt er aan hoeveel je wilt uitgeven denk ik of wat jij als duur beschouwt. Ik heb namelijk een Nikon P500 en die kostte €250. Ik vind dit namelijk goedkoop voor zo'n camera, want ik vind hem erg goed. Dus ik raad je die aan haha :') Anders eens op op Google opzoeken.

    Madiba schreef:
    Ik ben meer van de canon :') De reden waarom iedereen Nikon zo goed vind, is omdat Nikon zich alleen op fotografie richt. Canon richt zich ook op printers en Samsung heeft het heel uitgebreid, tv's, mobiels en laptops :')

    De Canon Powershot SX500 is een mooie goede 'beginnerscamera', ook ideaal op vakanties.

    Deze camera's zal je denk ik ook wel aanstaan;
    PANASONIC LUMIX DMC-FZ62
    NIKON COOLPIX L820 BLACK

    Maar voor de allerbeste informatie kun je je het beste informeren bij een camerawinkel :)


    Die Nikon Coolpix L820 werkt op AA-batterijen, dat zou ik liever vermijden. Toch bedankt voor de vele tips! :D


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Die Nikon Coolpix L820 werkt op AA-batterijen, dat zou ik liever vermijden. Toch bedankt voor de vele tips! :D


    Begrijpelijk :)
    Ik had voor een weekje Barcelona niet genoeg aan 4 paar aa-batterijen. Heb nu geen batterijen meer nodig ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Janoskinat0r schreef:
    Ligt er aan hoeveel je wilt uitgeven denk ik of wat jij als duur beschouwt. Ik heb namelijk een Nikon P500 en die kostte €250. Ik vind dit namelijk goedkoop voor zo'n camera, want ik vind hem erg goed. Dus ik raad je die aan haha :') Anders eens op op Google opzoeken.


    Spijtig, de jouwe vindt ik nergens meer te koop, de volgende series wel maar die vind ik persoonlijk dan weer te duur :)


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Die Nikon Coolpix L820 werkt op AA-batterijen, dat zou ik liever vermijden. Toch bedankt voor de vele tips! :D
    Koop oplaadbare batterijen. Dat heeft uiteindelijk hetzelfde effect als gewoon een oplaadbare batterij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Koop oplaadbare batterijen. Dat heeft uiteindelijk hetzelfde effect als gewoon een oplaadbare batterij.


    Eigenlijk is dat heel slim, haha. Bedankt! :Y)


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik heb zelf een Nikon D5100, maar dat is denk ik iets te duur... Verder zou ik het echt niet weten, haha


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Eigenlijk is dat heel slim, haha. Bedankt! :Y)
    Dat raden ze ook aan als je eentje koop en vaak kan je nog een promotie krijgen waar je all in one kan kopen tegen een prijsje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wou iedereen nog even bedanken, ik heb nu een Panasonic Lumix DSC FZ62 gekocht, ik ben persoonlijk heel blij met mijn keuze. Iedereen hartstikke bedankt!


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    Ik wou iedereen nog even bedanken, ik heb nu een Panasonic Lumix DSC FZ62 gekocht, ik ben persoonlijk heel blij met mijn keuze. Iedereen hartstikke bedankt!


    Goede keus, k heb zelf ook een panasonic lumix ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Wij hebben zelf een Sony[weet niet welke]
    Die maakt best goede foto's.
    Hopes dat je er iets aan hebt!


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Lol zie net dat je al wat gekocht hebt- voelt zich dom-momentje-
    Haha.


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss