• Hiyah peeps :')

    Mijn moeder is best wel geïnteresseerd in zo'n iPhone lens. Ze had eentje op een site gezien en die had drie mogelijkheden en ze vond het erg leuk voor mij, omdat ze weet dat ik van fotograferen hou. En omdat ik niet altijd mijn camera bij heb, maar wel mijn gsm leek het haar leuk om die te kopen.

    Maar nu vraag ik me eigenlijk af of iemand er ervaring mee heeft met zo'n lens. En of het wel verstandige aankoop zou zijn, dus dat er geen geld wordt weggegooid.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind het een beetje belachelijk, om eerlijk te zijn. Een iPhone is een gsm, en geen camera. End of story.
    Also, it only makes the Instagram-hype bigger, and I don't like that :'D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 15:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Ik vind het een beetje belachelijk, om eerlijk te zijn. Een iPhone is een gsm, en geen camera. End of story.
    Also, it only makes the Instagram-hype bigger, and I don't like that :'D


    Hier sluit ik me helemaal bij aan, plus lijkt me het niet zo fijn om zo'n lens er continu op te hebben. Dus dan zul je om er profijt van te hebben steeds een lensje in je broekzak moeten hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lupone schreef:
    Ik vind het een beetje belachelijk, om eerlijk te zijn. Een iPhone is een gsm, en geen camera. End of story.
    Also, it only makes the Instagram-hype bigger, and I don't like that :'D


    Evelien, you read my mind:Y)


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Evelien, you read my mind:Y)



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Ik vind het een beetje belachelijk, om eerlijk te zijn. Een iPhone is een gsm, en geen camera. End of story.
    Also, it only makes the Instagram-hype bigger, and I don't like that :'D


    comfort in c h a o s

    Ik denk dat het best nuttig kan zijn. Ik heb er geen, maar misschien moet je ook even kijken naar wat voor kwaliteit foto's het maakt. En zoals hierrboven al door iemand werd gezegd, vind je het prettig als je telkens dat ding op je telefoon hebt zitten? Of je moet hem eraf willen halen, maar dan kan je net zo goed gewoon alleen je camera houden.
    Kan je hem niet gewoon in een winkel bekijken? Dan weet je het het beste.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je moet dan wel steeds dat lensje op je iPhone hebben (of in ieder geval ergens bij je) en dat lijkt me niet heel erg handig. Ik weet niet hoe duur zoiets is, maar kun je dan niet beter nog wat meer geld sparen en een echt fototoestel kopen? Die is tenminste ook echt gemaakt speciaal om mee te fotograferen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die zijn echt duur. Als je degene van op de foto hebt dan kost ie gemakkelijk 70 euro. Dus, ik denk niet echt dat ze het geld waard zijn.


    comfort in c h a o s

    Lupone schreef:
    Ik vind het een beetje belachelijk, om eerlijk te zijn. Een iPhone is een gsm, en geen camera. End of story.
    Also, it only makes the Instagram-hype bigger, and I don't like that :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo'n fishbowl lens ding geval. Het werkt wel!


    To infinity and beyond •

    Hoe duur is die en waar kan je die kopen? ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Hoe duur is die en waar kan je die kopen? ;D.


    Hier. Hij is afgeprijsd van €40 naar €25. :')

    Lupone schreef:
    Ik vind het een beetje belachelijk, om eerlijk te zijn. Een iPhone is een gsm, en geen camera. End of story.
    Also, it only makes the Instagram-hype bigger, and I don't like that :'D


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Je kan beter een camera kopen.

    Reid schreef:
    Die zijn echt duur. Als je degene van op de foto hebt dan kost ie gemakkelijk 70 euro. Dus, ik denk niet echt dat ze het geld waard zijn.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa