• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Ohndrea Aurora Bright HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Bright - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Mede-bandlid, man. Gitarist.
    Naam: Luke Adams.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Luke is een lieve en naïefe jongen die verlegen is als hij iemand nog maar net kent, maar als hij vrienden met je is niet op houd met praten. Luke doet aardig tegen iedereen, behalve de genen die hij echt niet mag. Maar je moet dan ook iets erg bij hem hebben gedaan als hij je niet mag. Luke word haast nooit boos. Maar als je hem echt zo ver gedreven hebt kan hij woedend worden. Luke neemt muziek heel serieus. Hij doet erg zijn best maar vind het moeilijk om zich te concentreren. Hij raakt dan snel afgeleid. Luke is een trouw vriend en staat altijd voor zijn vrienden klaar. Luke kan ook heel rustig blijven, ook op de momenten waar de meeste mensen in paniek raken. Luke kan best gek doen als hij daar zin in heeft. Hij heeft niet een heel groot gevoel voor humor, maar maakt soms wel grappige opmerkingen.
    Uiterlijk:

    Luke heeft donkerblond haar en donkerblauwe ogen. Hij heeft een schattige lach.
    Extra: Luke speelt al vanaf zijn 8ste piano en vanaf zijn 10e gitaar. Hij kan ook redelijk goed zingen.
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.) Fall Out

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 9:16 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rol: Mede bandlid, Mannelijk.
    Naam: Sean Bradley Andrews
    Nationaliteit: Australian
    Karakter: Jayden is een echte vrouwenversierder. Hij gebruikt meisjes vaak voor seks, zich er niet bewust van dat hij ze daarmee pijn kan doen. Hij heeft, behalve een friends with benefits relatie, nog nooit een echte relatie gehad. Hij is nu eenmaal nog nooit echt verliefd geweest.
    Jayden is iemand die geniet van het leven, vaak uitgaat en feest. Hij is niet bang om alcohol naar binnen te gooien. Het is dan ook al een aantal keer voorgekomen dat hij 's ochtend wakker werd met een wildvreemde naast zich in bed, en een onwijze kater. Maar dat hoort nu eenmaal bij feesten, vindt hij.
    Deze eigenschappen heeft hij niet van een vreemde; zijn vader was ook zo. Zijn vader gebruikte zijn moeder voor seks, met de gedachte dat dat ook het enige was wat zij wou. Zijn moeder was alleen wel verliefd en werd per ongeluk zwanger. Sean was dus eigenlijk een 'ongelukje'.
    Sean is redelijk gespierd en heeft af en toe last van losse handjes. Maar dan moet je hem ook wel echt goed kwaad gemaakt hebben. Op school is hij meerdere keren op het matje geroepen vanwege vechtpartijen, en zelfs een keer geschorst.
    Je kunt Sean dus beter maar te vriend houden. Hij kan namelijk ook een goede vriend zijn.
    Uiterlijk:







    Extra: Hij is gitarist en zingt af en toe mee op de achtergrond
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.) Wishing

    Badboy Sean, muwhahaha. Als er iets verandert moet worden hoor ik het graag :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Me likes ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jenna voelt zich alleen bij Wishing, hahaha


    16 - 09 - '17

    I like Sean ^-^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aidan wordt een drummer, geen zingrnde gitarist meer


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Aidan wordt een drummer, geen zingrnde gitarist meer

    owwm haha volgens mij heeft iedereen dan 1ste of 2de gitarist en zanger ingevuld dan.
    Ik had bij jou namelijk alleen 2de gitarist gelezen. Vandaar dat ik dacht, ow dan kan ik dat Max wel maken. -en omdat, dat bij de zijn plaatjes past. ;x
    Maar jij was eerder, dus Max wil ook wel drummen hoor, als je gewoon liever zanger en gitarist heb. :3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 8:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Drummer of bassist is ook echt prima. En mag ik nu fangirlen over Jared Leto en Kellin Quinn in 1 band? Dit wordt een hel van een rockband.
    Ik weet alleen niet of ik hem Kellin laat of hem Justin maak.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 8:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Haha sowieso! SwS en 30stm, samen. haha, dat word wat.
    Hou maar Kellin. Die vind ik leuker.
    Nee, maar echt. ik vind Jared zo knap. echt. ik wist al dat die knap was. maar toen ik heb live zag, dacht ik dat ik ging flauwvallen toen hij me aankeek. Haha, nee das niet waar. En toen werd mijn beste vriend op het podium gevraagd en toen dacht ik, omg, hij staat nu naast de knapste man van de wereld. dus ja, toen ging ik fangirlen. terwijl ik het niet eens was, maarja. like, hij is nu een beetje oud, dus ik heb maar de jongere versie genomen. tenminste, waar hij nog geen lang haar heeft en een baard. Want ondanks dat hij dat nog steeds heel knap is, vind ik dat een beetje raar in een schoolband. ;x

    -jaja, intresant he. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Inderdaad, maar ik weet neit of de anderen dat leuk gaan vinden. Als Vic of Tony en Zack, Jack of Alex er nog bij hadden gezeten was het compleet geweest.
    Ik heb hem 4 jaar geleden gezien met een vriend en wij hebben ons ook helemaal rot gefangirlt. we stonden bijna helemaal vooraan en ze waren zo goed!


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Inderdaad, maar ik weet neit of de anderen dat leuk gaan vinden. Als Vic of Tony en Zack, Jack of Alex er nog bij hadden gezeten was het compleet geweest.
    Ik heb hem 4 jaar geleden gezien met een vriend en wij hebben ons ook helemaal rot gefangirlt. we stonden bijna helemaal vooraan en ze waren zo goed!

    Haha, denk het niet. ;x
    Ik heb ze laatst op Pinkpop gezien. En mijn vriendin en beste vriend zijn diehard fan. Dus die wilde vanaf 's ochtens vroeg vooraanstaan. Dus we stonden daar om 8 uur frond row. Moesten we ook nog al die kut bands zien die ervoor kwamen. Oke, alleen passenger was super goed. Maar het was het waard. Was zo blij voor mijn beste vriend toen hij op het podium werd gevraagd. Hij mocht daarna heel het concert aan de zijkant van het podium staan en had daarna 3 interviews omdat hij een onderdeel van iets zou zijn, wat ze aan het doen waren. Zaten we in de trein terug stond hij in de krant. Heel echelon heeft het over hem en iedereen lijkt opeens verliefd op hem te zijn x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMG! Nee, bij mij waren het de TMF awards in Enschede een aantal jaar geleden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles (1,1) Zanger
    Quincy Jones (1,1) Zangeres
    Camille Wright (1,1) Zangeres en basgitariste
    Niall Horan (1,2) Zanger en gitarist

    Mabel Puckerman (1,2) Zangeres
    Jenna Martens (1,2) Zangeres
    Aidan O'Gorman (1,2) Drummer

    Aphrodite Smith (1,3) Zangeres
    Louis Tomlinson (1,3) Zanger
    Max Tommo (1,4) Zanger en Gitarist
    Liam Payne (1,6) Zanger
    Zayn Malik (1,6) Zanger
    Skylar Valencia (1,6) Zangeres
    Luke Adams (1,7) Gitarist
    Sean Andrews (1,7) Gitarist en achtergrondzanger

    Countless: Heeft geen drummer.
    Fall out: Heeft alleen een gitarist.
    Wishing: Is compleet.

    You're very welcome :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 10:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wishing moet nog een bassist


    Bowties were never Cooler

    Ik zit nu op school, maar ik pas straks alles aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer