• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.




    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Meedoen kan altijd; Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anthos schreef:
    Iemand voor Elle?


    Dat is denk ik handiger als het de volgende dag is...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Dat is denk ik handiger als het de volgende dag is...


    I know. Sorry, ik heb dat al heel vaak gevraagd. (Oude praattopic, ik was dit topic een beetje kwijt.)


    Reality's overrated.

    Net als het bijna de volgende dag gaat worden, heb ik er niks meer aan :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet dat ik niet schrijf, maar ik heb besloten om me hieruit uit te schrijven


    Vampire + Servant = Servamp

    Volgende dag vind ik prima (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat ik me ook uitschrijf..
    Sorry.


    "Rebellion's are build on hope"

    ik ben bang dat ik moet stoppen...weet het nog niet zeker, maar ik beslis tussen nu en overmorgen, want het duurt nu echt te lang. ik heb het ineens veel drukker dan vorig jaar en heb totaal geen inspiratie, dus ik denk dat ik mijn personage beter kan laten sterven of zo...
    nou ja, ik zeg het nog wel.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    En toen was het dag :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    En toen was het dag :Y)

    Dan heeft de koning dus in zijn stoel geslapen of zo. Ik had namelijk nog niks geschreven erover.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 22:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dan heeft de koning dus in zijn stoel geslapen of zo. Ik had namelijk nog niks geschreven erover.


    Hoef je niet boos te worden. Zoveel mensen hebben niet geschreven dat hun char naar bed is gegaan. Naerys heeft gezegd dat het vandaag om 22.00 de volgende dag zou worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waaom hebben mensen altijd zoveel moeite met die overgang? :p je schrijft een samenvatting over goe de rest van de avond verliep en bam hoe hij of zij wakker werd (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie zegt nou weer dat ik boos ben :'D Als ik boos ben doe ik echt anders hoor, trust me. Was meer een algemene mededeling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn, ik zou normaal gezien nog met Annabeth schrijven voordat de dag aanbrak maar ik had echt te veel te doen.
    Ik was heel laat thuis en had nog bakken huiswerk, ik ben nu pas klaar met alles.
    Don't shoot me D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb geen tijd meer en schrijf me uit


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Tja, Nikki hield het levend hier, maar die is er nu niet :'D En er gebeurd toch niks, dus ik heb nog geen zin om wat te schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.