• Ik vroeg me af of iemand hier zin had om een 1 op 1 RPG te doen in een story. Ik ben er zelf met één bezig (Surviving the zombies) maar die gaat niet zo snel. Wel iemand die mijn vaak minstens 600 woorden per hoofdstuk een beetje bij kan houden. :Y) Ik doe geen fan RPG's, maar de rest vind ik allemaal best.


    Your make-up is terrible

    Hij gaat dan wel langzaam, leuk is hij zeker :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, dat is hij ook. :3 Ik vind het echt heel leuk om te doen! Volgens mij raakt iedereen afgeschrikt door die 600 woorden haha.


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel. 600 woorden zou moeten lukken met lange posts gaat dat meestal goed. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hm, ik sta er op zich wel open voor haha :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Chiron schreef:
    Ik wil wel. 600 woorden zou moeten lukken met lange posts gaat dat meestal goed. (:


    Yeah, we have a winner! Ik weet zeker dat 600 woorden met jou wel gaat lukken hehe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, we have a winner! Ik weet zeker dat 600 woorden met jou wel gaat lukken hehe.


    You have faith in me, haha! Ik zal mijn best doen. 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nog mensen die willen trouwens?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nog mensen die willen trouwens?


    Your make-up is terrible

    Ik twijfel. Ik ben namelijk een fan van 1 x 1 RPG's.. Ik weet alleen niet of ik 1) de tijd heb en 2) het in het Nederlands kan doen.
    But I hope you find awesome RPG partners?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik twijfel. Ik ben namelijk een fan van 1 x 1 RPG's.. Ik weet alleen niet of ik 1) de tijd heb en 2) het in het Nederlands kan doen.
    But I hope you find awesome RPG partners?


    Thank you. :3 Als ik het in het Engels kon zou ik het zo doen, maar mijn Engels is echt te slecht daarvoor.

    Trouwens, als iemand zin heeft in een SPN RPG moet je het maar zeggen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Thank you. :3 Als ik het in het Engels kon zou ik het zo doen, maar mijn Engels is echt te slecht daarvoor.

    Trouwens, als iemand zin heeft in een SPN RPG moet je het maar zeggen!


    Supernaturaaaaaaaal :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Supernaturaaaaaaaal :9~


    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


    Your make-up is terrible

    I'm always in for one, ghehe.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Arathorn schreef:
    I'm always in for one, ghehe.


    Ook SPN? 8D


    Your make-up is terrible

    Nom nom nom - ik doe wel eens 1 op 1 RPG's, sterker nog, ik doe er 2 en ééntje gaat
    al langer dan een jaar door. De posts zijn bij mij meestal rond de 800 woorden, af en toe
    wil het wat minder lukken, maar meestal zit ik goed (soms zelf meer dan 1100 - oeps).
    Ik weet alleen niet of ik wel met jou durf. (cat)


    everything, in time