• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Je bent vergeten de username weg te halen (cat)
    Ik vind dat ook en op zich is het zelfs verboden om zo om kudo's te vragen zoals daar gedaan word. Maar blijkbaar is het niet belangrijk genoeg en zijn mods liever niet bezig met echte modzaken.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het wel logisch. Zij willen gewoon de OP-Stories promoten en ter orde brengen via de Top-Stories.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zo werkt dat nou, anders moet je 90 verhalen gaan lezen.
    En dit is niet ronduit belachelijk, dat jij dit topic maakt is ronduit belachelijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je hebt wel gelijk maar ik vind je reactie misschien iets te overdreven :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En vervolgens wel gaan zeuren dat er nergens goede OP-verhalen te vinden zijn, kom op zeg.
    Klein beetje kinderachtig dit.


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Ik vind het wel een goed idee, al schrijf ik geen OP en lees ik het zelden. Die One Direction stories mogen wat bij betreft mooi uit de Top gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    Je bent vergeten de username weg te halen (cat)
    Ik vind dat ook en op zich is het zelfs verboden om zo om kudo's te vragen zoals daar gedaan word. Maar blijkbaar is het niet belangrijk genoeg en zijn mods liever niet bezig met echte modzaken.


    Bedankt voor het melden, het is alsnog weggewerkt.
    Ja dat dacht ik nou ook.


    You were born original, don't die as a copy.

    Je bent vergeten de naam bovenaan de post weg te halen, dus het is nog steeds zichtbaar wie het zei. :') Edit: Inmiddels dus al niet meer. ^^

    En verder begrijp ik wel wat je dwars zit en ben ik het ergens wel met je eens, maar er wordt niets gedaan wat niet mag volgens de regels, dus zelfs als je er iets aan zou willen doen - wat dat dan ook mag zijn - gaat dat niet echt. Volgens mij worden die hele acties ook al wel enigszins in de gaten gehouden door mods, dus zodra er iets gebeurt wat tegen de Q regels ingaat wordt er echt wel iets van gezegd.
    Verder zal dit dus waarschijnlijk alleen een klaagtopic worden, waarbij vermoedelijk een grote kans is dat dit op ruzie uitloopt, dus om heel eerlijk te zijn zie ik het nut er niet direct van in. :x

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:18 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik sluit me ergens wel bij jou aan. Dat het topic aangemaakt is, vind ik goed want zo heb ik een paar goede OP stories leren kennen. Maar dat ze ze allemaal de top proberen in te kudo'en vind ik inderdaad dan weer een beetje overdreven.
    Stel je voor dat er zo'n topic met allemaal 1D stories gemaakt zou worden. Ik denk dat bijna heel het forum dan begint te flippen.


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    Ik sluit me ergens wel bij jou aan. Dat het topic aangemaakt is, vind ik goed want zo heb ik een paar goede OP stories leren kennen. Maar dat ze ze allemaal de top proberen in te kudo'en vind ik inderdaad dan weer een beetje overdreven.
    Stel je voor dat er zo'n topic met allemaal 1D stories gemaakt zou worden. Ik denk dat bijna heel het forum dan begint te flippen.


    Dat kan ik me niet bepaald voorstellen om al die 1D stories staan toch al in de Top (cat)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Die top moet gewoon weg (cat).


    If you're going through hell; keep going

    Abelard schreef:
    (...)

    Dat kan ik me niet bepaald voorstellen om al die 1D stories staan toch al in de Top (cat)


    Oh, nou ik weet zeker dat half Q erop flipt als het gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Ze kudoen de OP-stories zodat zij ook worden gezien, wat zorgt voor meer motivatie om verder te schrijven. Ik kan wedden dat jij geen story wil eindigen die minder dan vijf abo's heeft. :]


    Some people are art and do art at the same time

    Jammer dat er niets aan gedaan kan worden :'D Dus dit topic heeft eigenlijk heel weinig nut. Gek ook dat iedereen altijd maar loopt te zeiken over het feit dat 1D heel Quizlet overheerst, maar zodra er iets aan gedaan word - op een éérlijke manier, want we overtreden geen regels - het wéér niet goed is.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Abelard schreef:
    (...)

    Dat kan ik me niet bepaald voorstellen om al die 1D stories staan toch al in de Top (cat)


    Het was maar gewoon 'what if'. Ja de top staat vol met 1D verhalen, maar dat zijn er maar een paar uit de hele hoop. Stel je een topic voor waarin zeg maar 90 van die verhalen elke dag 'gekudoot' zouden worden. Dat is net hetzelfde principe als wat er met die OP-hype wordt gedaan.


    And in that moment, we were infinite.