• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rider schreef:
    (...)

    Idd, er staan serieus hele goede stories tussen. Ik ben juist blij met de "actie", want anders had ik er een aantal van nooit kunnen lezen.



    Ja, maar hadden ze dan niet beter gewoon normaal een topic kunnen aanmaken waar iedereen zijn/haar OP's in zette, en dat ze het kudo-gedeelte dan niet zouden doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)


    Ja, maar hadden ze dan niet beter gewoon normaal een topic kunnen aanmaken waar iedereen zijn/haar OP's in zette, en dat ze het kudo-gedeelte dan niet zouden doen?


    Dat is zojuist verwijderd c;


    Happy Birthday my Potter!

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Sorry, maar weet je hoeveel goede OP verhalen er tussen zitten? Láng niet allemaal, maar zeker wel een heel aantal. Helaas komen die niet in de top omdat 1D alle plekken opeist. Uiteindelijk blijven ook alleen de beste OP verhalen in de top staan, dus deze reactie vind ik een beetje gemeen naar de OP schrijfsters toe :')




    Ik schrijf zelf het beste OP verhaal van allemaal :Y) Ik heb iets van 5 abbo's fso. Ik heb liever die 5 abbo's van mensen die het echt lezen dan 50 abbo's die bijna allemaal mensen die enkel een abbo geven omdat ik reclame maakte in een topic en die niet 1 hoofdstuk hebben gelezen.

    Jullie doen exact hetzelfde als mensen die automatisch een kudo geven omdat een story gaat over 1D/justin bieber en zijn dus geen haar beter. ik vind het fijn dat mensen meer aandacht voor OP stories proberen te krijgen maar de manier waarop jullie het doen is walgelijk en oneerlijk en ik vind het jammer dat de mods er niets aan doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Abstract schreef:
    (...)

    En dat is dan meteen ook een soort van eerlijke reclame voor je story, vind ik. Dan is het niet eens zo erg als de top en die kudo's verdwijnen.

    Vind ik ook. De enige manier waarop je dan nog kan 'valsspelen' is door de hele tijd je eigen hoofdstuk te refreshen om bij 'laatst gelezen' te blijven staan, maar that's it.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Sorry, maar weet je hoeveel goede OP verhalen er tussen zitten? Láng niet allemaal, maar zeker wel een heel aantal. Helaas komen die niet in de top omdat 1D alle plekken opeist. Uiteindelijk blijven ook alleen de beste OP verhalen in de top staan, dus deze reactie vind ik een beetje gemeen naar de OP schrijfsters toe :')


    Oh echt? Van de OP's die nu in de top staan heeft de ene geen eens hoofdstukken en de ander 35 kudo's en slechts 4 abo's, dat zegt al genoeg lijkt me.

    Rider schreef:
    (...)

    Dat is zojuist verwijderd c;


    En als het zo tegen de regels is dan mag het topic verwijderd worden en plaats ik alle OP's in een story, waar geïnteresseerden een abo op kunnen nemen zodat ze de story kunnen volgen die hun leuk lijkt.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, de beste verhalen blijven er niet in staan als ze gewoon elk verhaal gaan kudoën. Daarbij, wie bepaald welke de beste is? Sommige vinden minder goed geschreven verhalen goed en zullen die kudoën waardoor dit argument sowieso vervalt.


    We kudo'en een lijstje dat aan de beurt is, dat zijn zeven OP's. Aan het einde van de dag staan ze er echt niet meer in alle zeven in hoor, hooguit nog één of twee en dat zijn de verhalen die dus de mééste kudo's krijgen dus ook de verhalen die die mensen het leukste vinden van de zeven. Dát bedoel ik. Dan hoeft inderdaad niet iedereen dat de beste verhalen te vinden, maar de meesten dus wel omdat ze die kudo'en.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ben een Directioner en schrijf zelf twee bromance story's, maar ik vraag sowieso niet om kudo's en ook niet om abo's. Ik vind ook wel dat de top gevuld mag worden met OP, hoor. Maar dat is mijn mening. De meeste 1D-story's lees ik trouwens ook niet. Enkel als ze echt een verhaal hebben. ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat heb ik een keer als suggestie geplaatst, maar dat was dan weer niet mogelijk of zo.


    Beetje dom, want het zou heel veel problemen onmiddellijk oplossen.


    If you're going through hell; keep going

    Alecia schreef:
    (...)

    En als het zo tegen de regels is dan mag het topic verwijderd worden en plaats ik alle OP's in een story, waar geïnteresseerden een abo op kunnen nemen zodat ze de story kunnen volgen die hun leuk lijkt.


    Precies dit [: Dan zijn we meteen weer van dit gedonder af. Serieus, mensen weten echt niet wat ze willen hier.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Rider schreef:
    (...)

    Dat is zojuist verwijderd c;



    Ooh, dat had ik nog niet gezien. Okii! (:


    Psst, waarom maken we niet over élk soort verhaal een topic waarin iedereen zijn/haar verhaal over dat onderwerp in kan droppen zodat als iemand een verhaal over dat onderwerp wil lezen, 'ie ook niet zo nodig een ''ik zoek een story'' topic aan hoeft te maken en dat het sowieso fijn zoeken is en dat je niet steeds dezelfde stories vind? En dan wel zonder het kudoën inderdaad.
    Het is maar een ideetje. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Colada schreef:
    (...)

    Oh echt? Van de OP's die nu in de top staan heeft de ene geen eens hoofdstukken en de ander 35 kudo's en slechts 4 abo's, dat zegt al genoeg lijkt me.


    Looool, je hebt helemaal gelijk. En dat is een van de 2 OP stories in de top en degene die boven aan staat

    Maar goed, je kan het ze niet kwalijk nemen: Als ze een kudo geven zonder te kijken merken ze natuurlijk niet dat er nog niet aan geschreven is 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Conquistador schreef:
    (...)


    Ooh, dat had ik nog niet gezien. Okii! (:


    Psst, waarom maken we niet over élk soort verhaal een topic waarin iedereen zijn/haar verhaal over dat onderwerp in kan droppen zodat als iemand een verhaal over dat onderwerp wil lezen, 'ie ook niet zo nodig een ''ik zoek een story'' topic aan hoeft te maken en dat het sowieso fijn zoeken is en dat je niet steeds dezelfde stories vind? En dan wel zonder het kudoën inderdaad.
    Het is maar een ideetje. (:


    Dat is nu eigenlijk wel waar het topic voor dient.


    26 - 02 - '16

    Frayed schreef:
    (...)

    Beetje dom, want het zou heel veel problemen onmiddellijk oplossen.


    Agreed.


    26 - 02 - '16

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Precies dit [: Dan zijn we meteen weer van dit gedonder af. Serieus, mensen weten echt niet wat ze willen hier.


    Hahaha, nee. Eerst een hele discussie over 1D en nu staan er welgeteld twee andere stories in de top, is het nog niet goed :')


    Happy Birthday my Potter!