• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom? (cat) Omdat de naam is weggehaald en het iets is wat iedereen in dat topic kan lezen?

    Mijn naam niet


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Het is denk ik meer dat 1D zonder zo'n topic ook al in de top komt, met OP's gebeurd dat - vrijwel - nooit. Maar van mijn part mogen mensen die HP/JB schrijven, ook best zo'n topic maken.



    Yeaaaaah, HP!!! :3

    Maar OT: Je kunt er nu wel een drama van gaan maken dat ze om kudo's vragen, maar ondanks dat het tegen de regels is vraagt bijna iedereen om kudo's. Tegenhouden kun je het eigenlijk niet. Schaf dan beter de kudo's en de tops af, vind ik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MissAlice schreef:
    Kan die hoofding alsjeblieft weg, het is namelijk inbreuk op privacy
    Iedereen kan het lezen in het originele topic? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Scholar schreef:
    (...)
    We zijn hier mee bezig hoor ;)


    Ja, net zoals zoveel. (cat)


    Your make-up is terrible

    Conquistador schreef:
    (...)


    Yeaaaaah, HP!!! :3

    Maar OT: Je kunt er nu wel een drama van gaan maken dat ze om kudo's vragen, maar ondanks dat het tegen de regels is vraagt bijna iedereen om kudo's. Tegenhouden kun je het eigenlijk niet. Schaf dan beter de kudo's en de tops af, vind ik.


    Beste idee ooit, serieus. Er is de laatste tijd alléén maar gedonder om de top en om kudo's. Dit is niet goed, dat is niet goed. Dit is niet eerlijk, dat is niet leuk. Het maakt het er hier echt niet gezelliger op hoor :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Xenophilius schreef:
    (...)Iedereen kan het lezen in het originele topic? (cat)

    Sorry, schrok gewoon even


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik vind het ook nogal onzinnig. Yay, mensen kudoën mijn story zonder hem te lezen, yaaay. Wat is dan nog het idee achter een kudo?


    i put the fun in funeral

    Ik vind het goed dat ook de OP stories eens onder de aandacht worden gebracht. Misschien wel wat vreemd van sommige stories, maar er zitten echt goede tussen (die ik overigens een kudo geef en waar ik dan ook een abo op neem). Het is gewoon een actie tegen al die fanfics met allemaal hetzelfde onderwerp en als je het daar niet mee eens bent, dan is dat maar jammer. Maar te ver gaat het zeker niet, aangezien er maar twee in de top staan en je er verder vrij weinig last van hoeft te hebben. Je kan het gewoon negeren wat mij betreft. Het is niet dat we je gastenboek vol spammen of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    MissAlice schreef:
    Kan die hoofding alsjeblieft weg, het is namelijk inbreuk op privacy

    Eigenlijk niet, want het topic zelf is niet privé. Ik vind het eigenlijk nog heel netjes dat SPECS de username van de user dat op je bericht reageerde heeft doorgekrast om haar (of zijn) identiteit te beschermen. Ik snap het wel dat je ervan schrikt, maar jij hebt hier niet de 'slechte woorden' gezegd, om het zo maar te zeggen. (:

    Persoonlijk vind ik die hype best oké en snap ik de reden erachter ook wel, aangezien alles al een hype heeft gehad behalve OP's, maar ik vind het wel jammer dat daarmee de achterliggende reden van de kudo een beetje vertrapt wordt. Waar het eerst een manier was om aan te geven dat je een verhaal goed vindt, is het nu meer een stapje dichter bij publiciteit. Jammer, maar dat doen niet alleen de 'deelnemers' van dat topic.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Backfire schreef:
    Ik vind het ook nogal onzinnig. Yay, mensen kudoën mijn story zonder hem te lezen, yaaay. Wat is dan nog het idee achter een kudo?


    misschien, dit is maar een klein gokje hoor, zodat je verhaal misschien in de top komt zodat mensen het wel gaan lezen.... even nadenken


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Frayed schreef:
    Die top moet gewoon weg (cat).


    Vind ik nou ook. Dan is er geen gezeur meer en heeft elke story gelijke kansen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Backfire schreef:
    Ik vind het ook nogal onzinnig. Yay, mensen kudoën mijn story zonder hem te lezen, yaaay. Wat is dan nog het idee achter een kudo?

    Volgens mij loop jij achter. We kudoen de stories zodat ze gezien worden, wat zorgt voor motivatie om verder te schrijven. Zelfs jij wilt geen story eindigen met minder dan vijf abo's, I bet.


    Some people are art and do art at the same time

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Beste idee ooit, serieus. Er is de laatste tijd alléén maar gedonder om de top en om kudo's. Dit is niet goed, dat is niet goed. Dit is niet eerlijk, dat is niet leuk. Het maakt het er hier echt niet gezelliger op hoor :')


    Klopt, maar er is áltijd wel gezeur om iets, en dat kun je nou eenmaal niet tegenhouden. Het beste wat je dan kunt doen is het negeren, als je het vervelend vind.
    Verder zouden we het als 'suggestie' kunnen indienen om de Tops en Kudo's af te schaffen? ^^
    Ben best benieuwd wat de mensen daarover zeggen zullen, eigenlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm Ja , eigenlijk is het wel waar, zonder kudo's en top gewoon geen gezeur, al vind ik recente activiteit en laatst gelezen wel leuk


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Scorpia schreef:
    (...)
    Volgens mij loop jij achter. We kudoen de stories zodat ze gezien worden, wat zorgt voor motivatie om verder te schrijven. Zelfs jij wilt geen story eindigen met minder dan vijf abo's, I bet.


    Dat heb ik vaak genoeg gedaan. Voor mij maakt het niet uit of hij nou 50 abo's heeft of niet, want ik ben uiteindelijk toch niet gemotiveerd genoeg om iets af te maken. (cat) Ik vind dat iedereen er een enorm drama van maakt als hun geliefde OP's aangevallen worden hierdoor maar ze zelf constant alle fanfics aanvallen met dezelfde onzin.


    Your make-up is terrible