• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Volgens mij loop jij achter. We kudoen de stories zodat ze gezien worden, wat zorgt voor motivatie om verder te schrijven. Zelfs jij wilt geen story eindigen met minder dan vijf abo's, I bet.


    En toch wordt er vaak gezegt tegen mensen die een story gaan schrijven, dat ze dat moeten doen voor zichzelf, en níét voor de abo's.
    Nee, ik doel niet op jou persoonlijk hoor ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AdindaSmit schreef:
    (...)

    misschien, dit is maar een klein gokje hoor, zodat je verhaal misschien in de top komt zodat mensen het wel gaan lezen.... even nadenken


    En dat is eerlijk wil je zeggen? :')

    Scorpia schreef:
    (...)
    Volgens mij loop jij achter. We kudoen de stories zodat ze gezien worden, wat zorgt voor motivatie om verder te schrijven. Zelfs jij wilt geen story eindigen met minder dan vijf abo's, I bet.


    Ik loop niet achter, dit is al eens eerder op Q gebeurd. Zit nogal weinig diepgang in die motivatie als je weet dat mensen alleen een kudo geven omdat het een OP is, niet?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Ik vind het ook nogal onzinnig. Yay, mensen kudoën mijn story zonder hem te lezen, yaaay. Wat is dan nog het idee achter een kudo?


    Dat snap ik ook niet. Voor mijn gevoel is dat hetzelfde als om kudo's smeken en dat mag volgens mij ook niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    MissAlice schreef:
    Hmm Ja , eigenlijk is het wel waar, zonder kudo's en top gewoon geen gezeur, al vind ik recente activiteit en laatst gelezen wel leuk
    Ja, en dat heeft écht iets met kudo's en toppen te maken :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Scorpia schreef:
    (...)
    Volgens mij loop jij achter. We kudoen de stories zodat ze gezien worden, wat zorgt voor motivatie om verder te schrijven. Zelfs jij wilt geen story eindigen met minder dan vijf abo's, I bet.


    dus het is een soort zielenpotenfonds? Voor mensen die niet goed kunnen schrijven zodat ze toch nog het gevoel krijgen dat mensen hun verhaal lezen? 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Scorpia schreef:
    (...)
    Oh tjonge, in de 1D stories nu in de top vragen ze bijna altijd om kudo's voor een nieuw stukje, waarom zouden wij dat niet mogen?


    De meeste 1D schrijfsters vragen in hun verhalen om kudo's en dat mag wel, voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    Xenophilius schreef:
    (...)Ja, en dat heeft écht iets met kudo's en toppen te maken :W

    Nee, maar wel met publiciteit (waar dat topic ook over gaat).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okammy schreef:
    (...)

    dus het is een soort zielenpotenfonds? Voor mensen die niet goed kunnen schrijven zodat ze toch nog het gevoel krijgen dat mensen hun verhaal lezen? 8D


    Sorry, maar weet je hoeveel goede OP verhalen er tussen zitten? Láng niet allemaal, maar zeker wel een heel aantal. Helaas komen die niet in de top omdat 1D alle plekken opeist. Uiteindelijk blijven ook alleen de beste OP verhalen in de top staan, dus deze reactie vind ik een beetje gemeen naar de OP schrijfsters toe :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Frayed schreef:
    Die top moet gewoon weg (cat).


    ars moriendi

    Okammy schreef:
    (...)

    dus het is een soort zielenpotenfonds? Voor mensen die niet goed kunnen schrijven zodat ze toch nog het gevoel krijgen dat mensen hun verhaal lezen? 8D


    High five bro


    i put the fun in funeral

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Sorry, maar weet je hoeveel goede OP verhalen er tussen zitten? Láng niet allemaal, maar zeker wel een heel aantal. Helaas komen die niet in de top omdat 1D alle plekken opeist. Uiteindelijk blijven ook alleen de beste OP verhalen in de top staan, dus deze reactie vind ik een beetje gemeen naar de OP schrijfsters toe :')


    Nee, de beste verhalen blijven er niet in staan als ze gewoon elk verhaal gaan kudoën. Daarbij, wie bepaald welke de beste is? Sommige vinden minder goed geschreven verhalen goed en zullen die kudoën waardoor dit argument sowieso vervalt.


    Your make-up is terrible

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Sorry, maar weet je hoeveel goede OP verhalen er tussen zitten? Láng niet allemaal, maar zeker wel een heel aantal. Helaas komen die niet in de top omdat 1D alle plekken opeist. Uiteindelijk blijven ook alleen de beste OP verhalen in de top staan, dus deze reactie vind ik een beetje gemeen naar de OP schrijfsters toe :')


    Idd, er staan serieus hele goede stories tussen. Ik ben juist blij met de "actie", want anders had ik er een aantal van nooit kunnen lezen.


    Happy Birthday my Potter!

    Backfire schreef:
    (...)

    High five bro



    quidquid excusatio prandium pro

    Frayed schreef:
    Die top moet gewoon weg (cat).


    Dat heb ik een keer als suggestie geplaatst, maar dat was dan weer niet mogelijk of zo.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee, maar wel met publiciteit (waar dat topic ook over gaat).


    En dat is dan meteen ook een soort van eerlijke reclame voor je story, vind ik. Dan is het niet eens zo erg als de top en die kudo's verdwijnen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."