• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Frayed schreef:
    Die top moet gewoon weg (cat).


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, nou ik weet zeker dat half Q erop flipt als het gebeurd.


    Dat wel, dan. Nu ik er zo over nadenk zou het me niets verbazen als er straks nog echt zo'n topic wordt geopend. Ik kan het me alleen niet echt voorstellen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ramsays schreef:
    Ik sluit me ergens wel bij jou aan. Dat het topic aangemaakt is, vind ik goed want zo heb ik een paar goede OP stories leren kennen. Maar dat ze ze allemaal de top proberen in te kudo'en vind ik inderdaad dan weer een beetje overdreven.
    Stel je voor dat er zo'n topic met allemaal 1D stories gemaakt zou worden. Ik denk dat bijna heel het forum dan begint te flippen.

    O goh, maar fanfictions en OP stories zijn niet dezelfde stories, dat weet je.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:24 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben et met je eens ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In de huisregels

    - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.


    In het topic
    Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven.


    Oftewel: ze vragen om kudo's en dat is verboden, voor degene die zeggen dat ze niets fout doen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel leuk dat OP's nu bekender worden, maar eigenlijk is het gewoon niet toegestaan.


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    Ze kudoen de OP-stories zodat zij ook worden gezien, wat zorgt voor meer motivatie om verder te schrijven. Ik kan wedden dat jij geen story wil eindigen die minder dan vijf abo's heeft. :]


    Precies. En uiteindelijk worden de meeste OP's toch direct weer de top uitgegooid door 1D en blijven alleen de beste erin staan - en dat is toch wat een top hoort te zijn of wat?


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Scorpia schreef:
    (...)
    O goh, maar fanfictions en OP stories zijn niet dezelfde stories, dat weet je.


    Nee idd, maar wat dan nog? Maakt dat echt iets uit dat omdat OP's minder populair zijn hier zij wel het recht hebben op zo'n topic en 1D of HP of JB of wat dan ook niet?


    And in that moment, we were infinite.

    Assassin schreef:
    In de huisregels
    (...)

    Oftewel: ze vragen om kudo's en dat is verboden, voor degene die zeggen dat ze niets fout doen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel leuk dat OP's nu bekender worden, maar eigenlijk is het gewoon niet toegestaan.

    Oh tjonge, in de 1D stories nu in de top vragen ze bijna altijd om kudo's voor een nieuw stukje, waarom zouden wij dat niet mogen?


    Some people are art and do art at the same time

    Ramsays schreef:
    (...)

    Nee idd, maar wat dan nog? Maakt dat echt iets uit dat omdat OP's minder populair zijn hier zij wel het recht hebben op zo'n topic en 1D of HP of JB of wat dan ook niet?


    Het is denk ik meer dat 1D zonder zo'n topic ook al in de top komt, met OP's gebeurd dat - vrijwel - nooit. Maar van mijn part mogen mensen die HP/JB schrijven, ook best zo'n topic maken.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ramsays schreef:
    (...)

    Nee idd, maar wat dan nog? Maakt dat echt iets uit dat omdat OP's minder populair zijn hier zij wel het recht hebben op zo'n topic en 1D of HP of JB of wat dan ook niet?

    Geloof het wel, ja.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Kan die hoofding alsjeblieft weg, het is namelijk inbreuk op privacy


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    2012;
    'Begin bij 5 abo's/10 kudo's.'
    Januari '13;
    'Begin bij 15 abo's/30 kudo's.'
    Juli '13;
    'Begin bij 20 abo's/-om kudo's wordt er niet meer gevraagd, voor zover ik weet.'
    2015;
    'Begin bij 100 abo's.'


    Want hé, die story's in de top hebben door de 1000 abo's.
    ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    MissAlice schreef:
    Kan die hoofding alsjeblieft weg, het is namelijk inbreuk op privacy


    Waarom? (cat) Omdat de naam is weggehaald en het iets is wat iedereen in dat topic kan lezen?


    Your make-up is terrible

    Overigens word er in het topic niet gevraagd om kudo's, er worden een aantal verhalen neergezet en je mag zelf bepalen of je ze een kudo geeft of niet,


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Assassin schreef:
    Je bent vergeten de username weg te halen (cat)
    Ik vind dat ook en op zich is het zelfs verboden om zo om kudo's te vragen zoals daar gedaan word. Maar blijkbaar is het niet belangrijk genoeg en zijn mods liever niet bezig met echte modzaken.

    We zijn hier mee bezig hoor ;)


    I am an idiot, I move.