• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories of everbody, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Moore
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    Teen Wolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Moore
    Grijze Jager: Abelard
    The Wanted: Nathness
    Fotostories: Tartarus
    Koninklijke stories: dooddoenervo
    Anime: dooddoenervo
    POTC: Amaray
    DIY: Nathness
    Overig: Conquistador


    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.
    Wanneer kun jij jouw story sturen naar een van de beheerder van Stories of Everybody, about Everything:
    ~ Als je story is afgerond
    ~ Als je actief bezig bent met de story.
    Je kunt geen story laten promoten wanneer deze op pauze staat en er minimaal 3 maanden niet aan geschreven zal worden!

    Wanneer je een story naar een van de beheerders PB't, let er dan op dat je de link + beschrijving toestuurd, en niet enkel een daarvan.


    Link naar de Story: Stories of Everybody about Everything
    Link naar de Quiz: Ga jij je story opgeven in Stories of Everybody, about Everything?
    Link naar de Poll: Ga jij jouw story opgeven in de Story: Stories of Everybody, about Everything

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 14:52 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scorpia schreef:
    Misschien een nieuw genre, Waargebeurd?


    Hmm, njah ik weet niet. Want eigenlijk is het met onbekende personen, dus OP...
    En ik weet niet of er veel verhalen over binnen zullen stromen, vandaar Overige..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Hmm, njah ik weet niet. Want eigenlijk is het met onbekende personen, dus OP...
    En ik weet niet of er veel verhalen over binnen zullen stromen, vandaar Overige..


    Da's waar waargebeurd is meestal moeilijk schrijven, over wat gaat het(meschien hoord het bij mij):P

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 11:56 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Conquistador schreef:
    (...)


    Dude, kijk eens bij elk hoofdstuk hoevaak dat gelezen is, en zeg dan verder.
    Dat mensen niet reageren in het topic van ''O my god, super!! blablabla'' betekend niet dat ze er niet wat aan gehad hebben. :p


    Ik kan ook de resultaten van het vorige idee erbij pakken en dan vergelijken.
    Er stonden bij het vorige idee 1 tot 3 stories ongeveer in de top, de stories kregen meer abo's en kudo's, de populairiteit ging dus meer omhoog en mensen schonken meer aandacht aan dat soort stories. Ze werden meer gelezen en dat hebben jullie aan de kant geschoven om 1 quiz in de top te brengen, terwijl dit stories hoort te promoten en niet quizen.
    Chapeau!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik kan ook de resultaten van het vorige idee erbij pakken en dan vergelijken.
    Er stonden bij het vorige idee 1 tot 3 stories ongeveer in de top, de stories kregen meer abo's en kudo's, de populairiteit ging dus meer omhoog en mensen schonken meer aandacht aan dat soort stories. Ze werden meer gelezen en dat hebben jullie aan de kant geschoven om 1 quiz in de top te brengen, terwijl dit stories hoort te promoten en niet quizen.
    Chapeau!

    Ik weet niet waar je over praat, maar we hebben die quiz in de top geschoven zodat die wordt gezien en we Stories of Everybody, about Everything kunnen promoten. Wat je dus zegt, is niet waar.


    Some people are art and do art at the same time

    Destined schreef:
    Niet lullig bedoelt,
    maar ik mis denk ik iets in jullie plan.
    Resultaat :P


    Oh god, really?!
    Moet je nu alweer commentaar leveren?
    Ik word serieus niet goed van je gezeur. Echt.


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Ik kan ook de resultaten van het vorige idee erbij pakken en dan vergelijken.
    Er stonden bij het vorige idee 1 tot 3 stories ongeveer in de top, de stories kregen meer abo's en kudo's, de populairiteit ging dus meer omhoog en mensen schonken meer aandacht aan dat soort stories. Ze werden meer gelezen en dat hebben jullie aan de kant geschoven om 1 quiz in de top te brengen, terwijl dit stories hoort te promoten en niet quizen.
    Chapeau!


    Je weet dat we dit gedaan hebben omdat mods de hele hype stop wilden zetten hè, het is dus niet onze schuld. Ze waren aan het overleggen over het topic sluiten en zo...


    Happy Birthday my Potter!

    Destined schreef:
    (...)

    Ik kan ook de resultaten van het vorige idee erbij pakken en dan vergelijken.
    Er stonden bij het vorige idee 1 tot 3 stories ongeveer in de top, de stories kregen meer abo's en kudo's, de populairiteit ging dus meer omhoog en mensen schonken meer aandacht aan dat soort stories. Ze werden meer gelezen en dat hebben jullie aan de kant geschoven om 1 quiz in de top te brengen, terwijl dit stories hoort te promoten en niet quizen.
    Chapeau!



    Nee. Het vorige was tegen de regels, je mag immers niet om kudo's vragen. Dat staat in de regels en omdat er nogal wat commotie kwam is dat idee gesloten. Sorry dan dat dit idee dan niet gelijk succes heeft. Ik heb ook geen magische krachten en ik heb het al druk genoeg -.-


    26 - 02 - '16

    Moet ik nu op iedereen tegelijk reageren?
    Dat gaat een beetje lastig. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Moet ik nu op iedereen tegelijk reageren?
    Dat gaat een beetje lastig. :P


    Of je reageert gewoon niet en laat ons met rust. Je begint mij namelijk erg op de zenuwen te werken.


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    Moet ik nu op iedereen tegelijk reageren?
    Dat gaat een beetje lastig. :P


    Ik denk dat het gewoon beter is als je helemaal niet reageert :') Ik heb niets tegen jou want ik ken je niet, maar je reacties werken bij veel mensen hier op hun zenuwen. Nee, dit topic heeft niet hetzelfde resultaat als het vorige topic, maar Alecia doet haar best om het iedereen naar de zin te maken en dat is alles wat ze kan doen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Alecia schreef:
    (...)

    Of je reageert gewoon niet en laat ons met rust. Je begint mij namelijk erg op de zenuwen te werken.


    Ik begin het ook een beetje zat te worden. Wij doen ook alleen maar ons best en je blijft maar commentaar geven. Zoek dan zelf een oplossing. Goed bedoelt commentaar en tips, oké, maar hier hebben wij serieus niks aan. Niemand trouwens. Het werkt alleen maar demotiverend.


    Happy Birthday my Potter!

    Alecia schreef:
    (...)

    Of je reageert gewoon niet en laat ons met rust. Je begint mij namelijk erg op de zenuwen te werken.


    Het probleem bij jullie is dat iedereen het idee geweldig moet vinden, maar wanneer er een beetje kritiek komt dan vallen jullie gelijk aan en dan moet die opeens weg uit het topic. Ik vind dat nogal vreemd, omdat je niet beter wordt van complimentjes, maar van kritiek. Maar moet dan echt iedereen het idee geweldig vinden of mag ik niet zeggen wat ik er echt van vind, mogen alleen de mensen reageren die het idee geweldig vinden?

    Misschien zouden jullie je eens kunnen bedenken dat het feit dat ik kritiek geef weleens kan betekenen dat ik juist wil dat het idee werkt. Ik wil net als jullie dat de top eerlijk verdeeld wordt, maar het gaat niet op deze manier en dat zie ik. Daarom lever ik kritiek en dan zeur ik miss een beetje, maar zo probeer ik jullie wel te laten nadenken over dit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik kan ook de resultaten van het vorige idee erbij pakken en dan vergelijken.
    Er stonden bij het vorige idee 1 tot 3 stories ongeveer in de top, de stories kregen meer abo's en kudo's, de populairiteit ging dus meer omhoog en mensen schonken meer aandacht aan dat soort stories. Ze werden meer gelezen en dat hebben jullie aan de kant geschoven om 1 quiz in de top te brengen, terwijl dit stories hoort te promoten en niet quizen.
    Chapeau!


    Bedoel je dat wij hebben gezegt dat de Hype Of The Unknown Stories weg moest? Want sorry, maar dat is helemaal niet waar.

    En het is niet onze bedoeling dat elke story gekudoët word om in te top te staan, blablabla en abo's komen vanzelf wel als mensen in onze story een leuke story tegenkomen en daar zélf een abo op nemen willen.

    Verder is die Hype Of The Unknown Stories stopgezet omdat het tegen de regels was. Wees blij dat er iets soortgelijks komt waarin nou eenmaal toevallig niet alleen de OP's maar ook andere soort stories een kans krijgen om wat meer gelezen te worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Ik krijg trouwens net een waargebeurd verhaal binnen. Zal ik deze bij ''overig'' zetten, of moet ik zeggen dat is naar Alecia moet, bij de OP's ?



    + Wie wordt de beheerder van de categorie ''Anime'' ?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)


    + Wie wordt de beheerder van de categorie ''Anime'' ?


    Ik heb 't sowieso al erg druk met de OP's dus het lijkt mij niet slim als ik dat genre krijg. (;


    26 - 02 - '16