• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories of everbody, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Moore
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    Teen Wolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Moore
    Grijze Jager: Abelard
    The Wanted: Nathness
    Fotostories: Tartarus
    Koninklijke stories: dooddoenervo
    Anime: dooddoenervo
    POTC: Amaray
    DIY: Nathness
    Overig: Conquistador


    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.
    Wanneer kun jij jouw story sturen naar een van de beheerder van Stories of Everybody, about Everything:
    ~ Als je story is afgerond
    ~ Als je actief bezig bent met de story.
    Je kunt geen story laten promoten wanneer deze op pauze staat en er minimaal 3 maanden niet aan geschreven zal worden!

    Wanneer je een story naar een van de beheerders PB't, let er dan op dat je de link + beschrijving toestuurd, en niet enkel een daarvan.


    Link naar de Story: Stories of Everybody about Everything
    Link naar de Quiz: Ga jij je story opgeven in Stories of Everybody, about Everything?
    Link naar de Poll: Ga jij jouw story opgeven in de Story: Stories of Everybody, about Everything

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 14:52 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil sowieso geen anime-beheerder worden, 3 genres lijkt me nu genoeg.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb een het ook wel druk genoeg met 1D, wat overigens nu binnenstroomt en TVD, waar het nog rustig is


    Happy Birthday my Potter!

    Destined schreef:
    (...)

    Het probleem bij jullie is dat iedereen het idee geweldig moet vinden, maar wanneer er een beetje kritiek komt dan vallen jullie gelijk aan en dan moet die opeens weg uit het topic. Ik vind dat nogal vreemd, omdat je niet beter wordt van complimentjes, maar van kritiek. Maar moet dan echt iedereen het idee geweldig vinden of mag ik niet zeggen wat ik er echt van vind, mogen alleen de mensen reageren die het idee geweldig vinden?

    Misschien zouden jullie je eens kunnen bedenken dat het feit dat ik kritiek geef weleens kan betekenen dat ik juist wil dat het idee werkt. Ik wil net als jullie dat de top eerlijk verdeeld wordt, maar het gaat niet op deze manier en dat zie ik. Daarom lever ik kritiek en dan zeur ik miss een beetje, maar zo probeer ik jullie wel te laten nadenken over dit.


    Nee, natuurlijk hoeft niet iedereen het idee geweldig te vinden. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Dat snappen wij ook wel.
    Maar als ik even voor mijzelf spreek (wat logisch is), jij bent de énigste die commentaar geeft. Dit kun je goed vinden, omdat, zoals je zelf zegt, het kan zijn dat je inderdaad wilt meewerken dat dit een goed iets word. Maar soms komt het wel een beetje zeurderig op mij over. Misschien júíst omdat je de enigste bent die er wat over zegt. Snap je? Dus voor mij is het een beetje van beiden.

    Verder, je opmerking van net was dat je resultaat mist. Oke, je zegt dit om ons te laten nadenken voor een oplossing. Maar om eerlijk te zijn zou ik zelf niet weten wat de oplossing zijn moet. Dus als je zelf suggesties hebt, breng ze maar. We zijn ook pas net ''opgestart'' om het zo maar te noemen, en gelijk grootse resultaten kun je dus nog niet verwachten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zal ik dooddoenervo dan vragen of hij het genre hebben wil? Omdat hij laatst al zei dat hij er graag nog eentje bij wilde.

    En wat moet ik nou doen met dat waargebeurde verhaal? Moet ik die naar Alecia laten sturen voor bij de OP's, of in ''overige'' zetten. Want zelf zou ik niet weten hoeveel meer waargebeurde verhalen er zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Destined schreef:
    (...)

    Het probleem bij jullie is dat iedereen het idee geweldig moet vinden, maar wanneer er een beetje kritiek komt dan vallen jullie gelijk aan en dan moet die opeens weg uit het topic. Ik vind dat nogal vreemd, omdat je niet beter wordt van complimentjes, maar van kritiek. Maar moet dan echt iedereen het idee geweldig vinden of mag ik niet zeggen wat ik er echt van vind, mogen alleen de mensen reageren die het idee geweldig vinden?

    Misschien zouden jullie je eens kunnen bedenken dat het feit dat ik kritiek geef weleens kan betekenen dat ik juist wil dat het idee werkt. Ik wil net als jullie dat de top eerlijk verdeeld wordt, maar het gaat niet op deze manier en dat zie ik. Daarom lever ik kritiek en dan zeur ik miss een beetje, maar zo probeer ik jullie wel te laten nadenken over dit.


    Alsof wij er niet over nadenken en het niet vervelend vinden dat we niks kunnen bedenken dat van de mods mag en meteen effect heeft -_-

    Als je een oplossing weet of ideeën hebt, be my guest, maar met wat je nu zegt, help je mij, de OP's en anderen ook niet echt. Dus kritiek is goed, als we er wat mee kunnen. Hier kunnen we niks mee.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpia schreef:
    Ik wil sowieso geen anime-beheerder worden, 3 genres lijkt me nu genoeg.


    Je weet dat Inzume Eleven nu onder Anime gaat vallen? Dus dan heb je eigenlijk maar 2 categories. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Nee, natuurlijk hoeft niet iedereen het idee geweldig te vinden. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Dat snappen wij ook wel.
    Maar als ik even voor mijzelf spreek (wat logisch is), jij bent de énigste die commentaar geeft. Dit kun je goed vinden, omdat, zoals je zelf zegt, het kan zijn dat je inderdaad wilt meewerken dat dit een goed iets word. Maar soms komt het wel een beetje zeurderig op mij over. Misschien júíst omdat je de enigste bent die er wat over zegt. Snap je? Dus voor mij is het een beetje van beiden.

    Verder, je opmerking van net was dat je resultaat mist. Oke, je zegt dit om ons te laten nadenken voor een oplossing. Maar om eerlijk te zijn zou ik zelf niet weten wat de oplossing zijn moet. Dus als je zelf suggesties hebt, breng ze maar. We zijn ook pas net ''opgestart'' om het zo maar te noemen, en gelijk grootse resultaten kun je dus nog niet verwachten.


    Maar het feit dat ik de enige ben die commentaar levert hierop, wil niet zeggen dat er anderen zijn die net zoveel commentaar of meer hebben dan ik. Het feit dat ik commentaar levert, geeft alleen aan dat ik de moeite wil doen om jullie te helpen. Anderen willen die moeite wss geen eens meer doen. En ik snap dat het wat zeurderig overkomt, maar daar kan ik mee leven :P

    Je mist resultaat en bij het vorige idee had je meer resultaat, wat ik wil zeggen, is dat je even moet analyseren wat er bij het vorige idee goed ging, wat je daarvan kunt/mag gebruiken en hoe dit idee wss beter kan worden. In principe vind ik de argumenten om het vorige idee te sluiten trouwens niet egt sterk, maar dat is niet iets waar jullie iets aan kunnen doen en dat snap ik. Daar zijn jullie niet verantwoordelijk voor.

    Een oplossing mogelijk zou kunnen zijn dat jullie eerst weer proberen de achterban terug te krijgen door een lijst bij te houden van leden of iets, zodat je een soort petitie hebt met mensen wie het oneens zijn met de top. Niet dat mods daar iets tegen doen, maar je hebt iets. Daarna zou die achterban je kunnen helpen om jullie story in de top te krijgen, zodat iedereen daaraan kan zien, we zijn het niet eens met hoe de top en zo nu wordt verdeeld en vinden jullie dat andere stories ook meer aandacht zouden moeten krijgen.

    Wees dus gewoon een beetje creatief hierin met nadenken en probeer de mensen die eerst achter jullie stonden weer achter je te krijgen, want die mensen kunnen ervoor zorgen dat jullie story in de top komt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Maar het feit dat ik de enige ben die commentaar levert hierop, wil niet zeggen dat er anderen zijn die net zoveel commentaar of meer hebben dan ik. Het feit dat ik commentaar levert, geeft alleen aan dat ik de moeite wil doen om jullie te helpen. Anderen willen die moeite wss geen eens meer doen. En ik snap dat het wat zeurderig overkomt, maar daar kan ik mee leven :P

    Je mist resultaat en bij het vorige idee had je meer resultaat, wat ik wil zeggen, is dat je even moet analyseren wat er bij het vorige idee goed ging, wat je daarvan kunt/mag gebruiken en hoe dit idee wss beter kan worden. In principe vind ik de argumenten om het vorige idee te sluiten trouwens niet egt sterk, maar dat is niet iets waar jullie iets aan kunnen doen en dat snap ik. Daar zijn jullie niet verantwoordelijk voor.

    Een oplossing mogelijk zou kunnen zijn dat jullie eerst weer proberen de achterban terug te krijgen door een lijst bij te houden van leden of iets, zodat je een soort petitie hebt met mensen wie het oneens zijn met de top. Niet dat mods daar iets tegen doen, maar je hebt iets. Daarna zou die achterban je kunnen helpen om jullie story in de top te krijgen, zodat iedereen daaraan kan zien, we zijn het niet eens met hoe de top en zo nu wordt verdeeld en vinden jullie dat andere stories ook meer aandacht zouden moeten krijgen.

    Wees dus gewoon een beetje creatief hierin met nadenken en probeer de mensen die eerst achter jullie stonden weer achter je te krijgen, want die mensen kunnen ervoor zorgen dat jullie story in de top komt.


    Finally, kijk hier hebben we wat aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Mweh. Ik heb bij elke story de cover moeten weghalen in de beschrijving omdat Q anders gaat zeiken. Ik vind het heel stom.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:38 ]


    26 - 02 - '16

    Rider schreef:
    (...)

    Finally, kijk hier hebben we wat aan.


    ^ dit dus. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alecia schreef:
    Mweh. Ik heb bij elke story de cover moeten weghalen in de beschrijving omdat Q anders gaat zeiken. Ik vind het heel stom.


    Húh? Hoezo dat nou weer dan? ;O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Húh? Hoezo dat nou weer dan? ;O


    Dan gaat 'ie zeiken dat je maar 3 plaatjes in je story mag of zo. Vet stom


    26 - 02 - '16

    mijn late topics, omdat ik nog niet doorhad dat er al een nieuw topic was xD


    Stenenlikker

    Alecia schreef:
    (...)

    Dan gaat 'ie zeiken dat je maar 3 plaatjes in je story mag of zo. Vet stom


    uuh huh? Nu snap ik het niet meer? Je hebt het trouwens over de story zelf van Stories of Everybody, about Everything?
    Want ik keek net eventjes bij de HP die ik beheer en het plaatje zelf staat er nog.

    Of had jij bij elke story die jij dan bij de OP's zette, de cover van dat verhaal erbij gedaan? Bedoel je dat?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    uuh huh? Nu snap ik het niet meer? Je hebt het trouwens over de story zelf van Stories of Everybody, about Everything?
    Want ik keek net eventjes bij de HP die ik beheer en het plaatje zelf staat er nog.

    Of had jij bij elke story die jij dan bij de OP's zette, de cover van dat verhaal erbij gedaan? Bedoel je dat?

    Nee, mijn hoofdstuk. Ik kon in elke beschrijving geen plaatjes meer zetten want dan worden het er meer dan 3 en dan gaat Q dus zeuren :')


    26 - 02 - '16