• Ik heb het echt gehad met al dat ' woow,kijk hoe leuk de wereld is' gedoe.Wat is er leuk aan? Je kan echt niemand vertrouwen,of het pakt wel verkeerd uit. School is gewoon de hel en dan heb ik het nog niet eens over bepaalde vakken, maar serieus, hoe denken leraren me te kunnen helpen als ze nog te blind zijn om te zien dat ik niet bij de groep hoor? Dat ik altijd degene ben die geen groepje vind, hoe erg ik m'n best ook doe? En dan m'n gezin,fijn hoor, ik zie m'n ouders 1 keer om de (2) we(e)k(en) , roept m'n moeder alleen maar tegen me dat ze me niet moet hebben en ik haar leven kapot heb gemaakt en zegt m'n vader gewoonweg niets tegen me! Ok, ik weet wel dat ik een ongeluk ben, maar komaan zeg; ik kan er toch niets aan doen dat zij het niet veilig hebben gedaan?
    Kan ik er überhaupt iets aan doen dat ik waardeloos ben? Ik heb er niet zelf voor gekozen om zo te zijn,hé! Waarom hoeft iedereen het er nog eens bij me in te wrijven? Ja, ik ben lelijk,stom,dom,irritant,dwaas,naïef,dik,associaal en waardeloos!Ja, iedereen is beter dan ik in wat-dan-ook! Nee, niemand wilt nog maar met me praten, maar ik ben wel een mens,hé!Want dat vergeet iedereen blijkbaar graag.Iedereen verwacht van me dat ik perfect ben en komen ze tot de conclusie dat het niet zo is,laten ze me vallen. Ik haat mezelf gewoon.End of story.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Sorry trouwens dat ik zo bitter doe, ik zit niet helemaal lekker in mijn vel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Sorry trouwens dat ik zo bitter doe, ik zit niet helemaal lekker in mijn vel.


    Dan snap ik 't wel. Sorry dat ik je dan bot noemde.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Dan snap ik 't wel. Sorry dat ik je dan bot noemde.


    Hahaha nee hoor, die verdiende ik wel :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alecia schreef:
    Ik denk dat je hulp moet zoeken van een psycholoog of psychiater. Zoals ik het nu zie zit je met een negatief zelfbeeld en depressieve gevoelens. Hier moet je hulp voor zoeken. Heel veel succes en ik hoop dat je toch nog in kan zien hoe mooi het leven soms kan zijn. Daarmee zeg ik niet dat het leven altijd een pretje is, want zo zie ik dat ook niet.


    Whut

    Alecia schreef:
    Ik denk dat je hulp moet zoeken van een psycholoog of psychiater. Zoals ik het nu zie zit je met een negatief zelfbeeld en depressieve gevoelens. Hier moet je hulp voor zoeken. Heel veel succes en ik hoop dat je toch nog in kan zien hoe mooi het leven soms kan zijn. Daarmee zeg ik niet dat het leven altijd een pretje is, want zo zie ik dat ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    TragicYouth schreef:
    (...)

    Zeker niet alleen de pubertijd. Inderdaad heeft het ook veel te maken met de thuissituatie, want het is zeker niet haar schuld en zij kan er ook vrij weinig aan doen.


    -

    Zelfde had ik rond oktober/november. :Y) Behalve jouw thuissituatie, dan.
    Ja, het is deels puberteit, maar niet alleen maar. Zoals iedereen hier als zegt, praat erover, want ik heb tegen niemand wat gezegd en ik ben er niks mee opgeschoten. Ik heb me gewoon normaal voorgedaan en daarom wees mijn moeder het idee van een psycholoog af toen ik het wel vertelde. :\

    Destined schreef:
    Zelfmedelijden helpt je niet egt.
    Probeer met iemand te praten, desnoods op quizlet.
    ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn hier die je willen helpen.

    Die "toekomstig bestseller schrijver" ergert me echt mateloos. Vooral als ik die "egt" zie staan.
    Waarom zou ze trouwens geen zelfmedelijden mogen hebben? Dat mag af en toe heus wel eens, als je er maar niet in rondzwemt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die "toekomstig bestseller schrijver" ergert me echt mateloos. Vooral als ik die "egt" zie staan.
    Waarom zou ze trouwens geen zelfmedelijden mogen hebben? Dat mag af en toe heus wel eens, als je er maar niet in rondzwemt.


    Haha you just read my mind :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Psycholoog vind ik wel erg overdreven, sorry mensen. Je puberteit botst enorm met je ouders, mede door je klote situatie op school. I've been there. Probeer een vertrouwenspersoon, een mentor of anders een persoon die dicht bij je staat in vertrouwen te nemen. Om nou gelijk naar een psycholoog te gaan, vind ik er echt wel over gaan, hoor.


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die "toekomstig bestseller schrijver" ergert me echt mateloos. Vooral als ik die "egt" zie staan.
    Waarom zou ze trouwens geen zelfmedelijden mogen hebben? Dat mag af en toe heus wel eens, als je er maar niet in rondzwemt.

    FINALLY. Iemand die het ook ziet. I'm starting to like you more and more. :'D


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die "toekomstig bestseller schrijver" ergert me echt mateloos. Vooral als ik die "egt" zie staan.
    Waarom zou ze trouwens geen zelfmedelijden mogen hebben? Dat mag af en toe heus wel eens, als je er maar niet in rondzwemt.

    Ik dacht bij de "egt" gewoon doorlezen, Dragneel. Don't you dare comment. :')
    Thank you.

    Ribery schreef:
    Psycholoog vind ik wel erg overdreven, sorry mensen. Je puberteit botst enorm met je ouders, mede door je klote situatie op school. I've been there. Probeer een vertrouwenspersoon, een mentor of anders een persoon die dicht bij je staat in vertrouwen te nemen. Om nou gelijk naar een psycholoog te gaan, vind ik er echt wel over gaan, hoor.


    Ben ik met je eens! Ik vind sowieso dat mensen veel te snel denken dat ze in een depressie zitten als ze zich rot voelen. Je kan je wel altijd depressief vóelen, maar er ook echt in zitten, gebeurd niet zomaar.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Sinistre schreef:
    (...)

    Haha you just read my mind :Y)


    i put the fun in funeral

    Ik zou eens met een vertrouwenspersoon praten. Een dokter, iemand op je school. Gewoon dat je eens alles van je af kan schreeuwen (daarom niet letterlijk) en dan kunnen die mensen je misschien wel helpen. Ik zou niet zeggen dat je depressief bent, maar er ligt nu gewoon veel last op je schouders en het word je even allemaal te veel. Dat gebeurt zo vaak bij de mensen en iemand om tegen te praten is dat zeker het gene wat je nodig hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?