• Ik heb het echt gehad met al dat ' woow,kijk hoe leuk de wereld is' gedoe.Wat is er leuk aan? Je kan echt niemand vertrouwen,of het pakt wel verkeerd uit. School is gewoon de hel en dan heb ik het nog niet eens over bepaalde vakken, maar serieus, hoe denken leraren me te kunnen helpen als ze nog te blind zijn om te zien dat ik niet bij de groep hoor? Dat ik altijd degene ben die geen groepje vind, hoe erg ik m'n best ook doe? En dan m'n gezin,fijn hoor, ik zie m'n ouders 1 keer om de (2) we(e)k(en) , roept m'n moeder alleen maar tegen me dat ze me niet moet hebben en ik haar leven kapot heb gemaakt en zegt m'n vader gewoonweg niets tegen me! Ok, ik weet wel dat ik een ongeluk ben, maar komaan zeg; ik kan er toch niets aan doen dat zij het niet veilig hebben gedaan?
    Kan ik er überhaupt iets aan doen dat ik waardeloos ben? Ik heb er niet zelf voor gekozen om zo te zijn,hé! Waarom hoeft iedereen het er nog eens bij me in te wrijven? Ja, ik ben lelijk,stom,dom,irritant,dwaas,naïef,dik,associaal en waardeloos!Ja, iedereen is beter dan ik in wat-dan-ook! Nee, niemand wilt nog maar met me praten, maar ik ben wel een mens,hé!Want dat vergeet iedereen blijkbaar graag.Iedereen verwacht van me dat ik perfect ben en komen ze tot de conclusie dat het niet zo is,laten ze me vallen. Ik haat mezelf gewoon.End of story.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Erg bedankt voor jullie reacties,maar ik voel me wel genoodzaakt 2 puntjes op te helderen :
    1) ik ben al meer dan 3 jaar in behandeling bij een psycholoog en dat is ook al de tweede keer (de eerste keer was nog in het 3de leerjaar ofzo, ) maar het helpt niet.
    2) iedereen die ik al in vertrouwen heb genomen,verbloemt alles of vertelt het even lekker aan iedereen door.Ideaal voor je vertrouwen, kan ik jullie meedelen.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Hee meid, heel veel sterkte. Ik weet niet hoe ik je moet helpen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjewel, heb het gevoel dat de mensen op quizlet me beter kunnen inschatten dan de personen waar ik al meer dan 9 jaar mee optrek...


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Nienya schreef:
    Dankjewel, heb het gevoel dat de mensen op quizlet me beter kunnen inschatten dan de personen waar ik al meer dan 9 jaar mee optrek...


    Dat gevoel ken ik! Je mag me altijd een berichtje sturen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankje, zal ik onthouden. Als ik je begin te irriteren, zeg je me dan maar iets,he. (Ben niet van plan je te gaan stalken,hoor, wees gerust ;) )


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Geloof me je zit nog lang niet aan een depressie, neem het van iemand die met een huisgenoot zit met een depressie op niveau 18 (17 is zware depressie).Ik zou het een mid-teen crisis noemen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Praat desnoods met iemand op Quizlet over je problemen? Die mensen zijn niet veel met jouw vertrouwen en aan wie moeten ze het doorvertellen, niemand die jou namelijk kent. Het feit dat je enkel een luisterend oor hebt voor een bepaald moment kan al veel betekenen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou toch hulp zoeken hoor, want hier op Q. zitten geen psychologen of psychiaters en om jezelf een diagnose te geven is gewoon stom en obnoxious.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja, ik ben lelijk,stom,dom,irritant,dwaas,naïef,dik,associaal en waardeloos!Ja, iedereen is beter dan ik in wat-dan-ook!

    Ja.. Ik weet hoe je je voelt..
    Sterkte!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nogmaals bedankt voor de steun. *Maar die leuke psychologe van mij snapt echt niks*

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 19:22 ]


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.