• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    Ja dat topic heb ik laten sluiten omdat er alleen maar haat richting mij werd verspreidt. is dat onrespectvol?
    nee niet opnieuw beginnen ze dacht waarschijnlijk dat hij zonder reden gesloten was =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    (...)



    ars moriendi

    Het punt is: het is NOOIT goed bij sommige mensen hier. Maak je een topic over hetro's dan sluit je de 'HOLEBI's' buiten en andersom idemdito. Mensen moeten eens stoppen met die vreselijk pessimistische reacties. Bah.


    Inderdaad

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 19:51 ]


    ©1998

    Het is ook nooit goed in Quizlet. Mensen zijn nooit tevreden.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Het is ook nooit goed in Quizlet. Mensen zijn nooit tevreden.


    Ik wist niet dat je in Quizlet kon zitten :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat je in Quizlet kon zitten :')


    Toepasselijk dat je in dit topic zo'n reactie geeft.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Toepasselijk dat je in dit topic zo'n reactie geeft.


    Is het dan soms ook al verboden om dat soort dingen te zeggen? Want dan kan je net zo goed het hele forum sluiten.

    + het is maar een grapje, het is nou niet dat ik gelijk een hele nare reactie gaf o.i.d.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 20:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    (...)
    Qui Zlet. Oftewel: Die Slet. :Y)
    Tadaaa. De site is voor trashy mensen.


    Wij (onze vriendengroep buitenschool) noemen het altijd Quickslet...


    ©1998

    Ik weet niet wat t m is en waardoor het kwam, maar als en schaap .over de dam is volgen er meerdere. Zo is het ook met die bijna ziekelijke negativiteit hier. En we helpen dat met mekaar in de hand, kolen op het vuur gooien. Ik moet me bijna elke dag wel een keer inhouden om niet zelf te gaan lopen quoten en en tegen mensen zeggen dat ze zelf eens normaal moeten gaan doen en kappen mer die kinderachtige schijnheilige shit. Het enige wat we hieraan kunnen doen is zelf t vuur niet aanwakkeren, zelf wat meer glimachen en vriendelijk zijn en niet die grote tettert open zetten of compleet onnodig sarcastisch te zijn omdat dat zo ontzettend cool is tegenwoordig. Als een ander t niet doet mogen we zelf beginnen. Whoah damn die shit schrijven op mobiel is hels :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ribery schreef:
    Wut? Ik heb iets gemist geloof ik.


    Precies dit ^
    Ik heb t hele topic niet meegekregen Ö Maargoed, dan ga ik er dus ook niet over oordelen, simple as that.


    Inspiration can hit you any time

    Hashirama schreef:
    Ik weet niet wat t m is en waardoor het kwam, maar als en schaap .over de dam is volgen er meerdere. Zo is het ook met die bijna ziekelijke negativiteit hier. En we helpen dat met mekaar in de hand, kolen op het vuur gooien. Ik moet me bijna elke dag wel een keer inhouden om niet zelf te gaan lopen quoten en en tegen mensen zeggen dat ze zelf eens normaal moeten gaan doen en kappen mer die kinderachtige schijnheilige shit. Het enige wat we hieraan kunnen doen is zelf t vuur niet aanwakkeren, zelf wat meer glimachen en vriendelijk zijn en niet die grote tettert open zetten of compleet onnodig sarcastisch te zijn omdat dat zo ontzettend cool is tegenwoordig. Als een ander t niet doet mogen we zelf beginnen. Whoah damn die shit schrijven op mobiel is hels :D.

    I fully agree with you.

    Ribery schreef:
    Wut? Ik heb iets gemist geloof ik.


    Ik was even een weekendje weg en gelijk mis ik van alles.
    Anyway, ik heb even dit topic doorgelezen en ja, het is lullig dat mensen zulk soort reacties plaatsen, maar het is ook tegen de huisregels om mensen te sluiten en in feite sluit je de hetero's buiten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Lahey schreef:
    (...)

    Is het dan soms ook al verboden om dat soort dingen te zeggen? Want dan kan je net zo goed het hele forum sluiten.

    + het is maar een grapje, het is nou niet dat ik gelijk een hele nare reactie gaf o.i.d.


    Sorry, mijn excuses dan. Maar je kunt gewoon niet zien of iets sarcastisch is via de computer en dus komt daar ook verwarring tussen, zoals bij mij.


    Pretty is just a pretty word.

    laten we alsjeblieft op houden met deze nutteloze discussie >.<


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.