• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh. Als ik al iets gekozen heb, hoef ik niet nog eens te horen dat ik het niet zou moeten kopen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Stiekem ben ik wel blij dat de ijskast uit heeft gestaan vannacht. Nu moeten wij de ijsjes snel opeten voordat het niet meer eetbaar is. Jumm! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zucht. Ik moet nodig even met iemand praten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ugh. Ik verveel me dood.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Puzzel schreef:
    Zucht. Ik moet nodig even met iemand praten.


    pb en gb staat open ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Puzzel schreef:
    Zucht. Ik moet nodig even met iemand praten.

    Ik weet niet of je een heel specifiek iemand bedoeld of een algemeen luisterend oor, maar als het het laatste is staat mijn inbox/GB voor je open.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ondanks alles nog steeds niet het idee dat het 100% goed zit. Ik hoop maar niet dat ondertussen heel de vriendengroep heeft mogen genieten van mijn persoonlijke berichtje. Maar goed, Het zal wel tijd nodig hebben. Jammer dat ik altijd alles meteen weer goed wil hebben :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Everyone, take a damn lollipop and chill the fuck out! There, I said it. :Y)

    Ik snap niet dat mensen zich ergens voor inschrijven, als ze nu al nauwelijks op dingen reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol'd. Een film waarin Status Quo speelt :'D. Ouwe rockers!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Mitchel?

    DUBBBEL L! En nee, ik doe nu Informatica. Heb het wel gedaan maar dan op HBO niveau en dat beviel mij niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo blij dat mijn zin om te schrijven weer terug is. Betekent dus ook dat ik met vastlopende stories verder kan, vaker kan reageren op RPG's en mijn verveling kan doden. *O* Hooray.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yesss. Ik heb als een bezetene terug zitten schrijven voor RPG's, dus heb genoeg tijd voor mijn verhaaltje. Nu nog een laatste post en dan ready! Maar eerst effe vreten. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    R.I.P. Miska, chihauhua.
    16 jaar geworden. Ondanks dat je, in tegenstelling tot Dinky, niet echt míjn hondje was zal ik je toch erg missen!

    Nu zijn én Dinky én Miska er niet meer. Is nu een erg rustige boel.. :c
    Gelukkig is de kat er nog wel en is die nog jong en in topvorm.



    Links is Miska, rechts is Dinky.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    R.I.P. Miska, chihauhua.
    16 jaar geworden. Ondanks dat je, in tegenstelling tot Dinky, niet echt míjn hondje was zal ik je toch erg missen!

    Nu zijn én Dinky én Miska er niet meer. Is nu een erg rustige boel.. :c
    Gelukkig is de kat er nog wel en is die nog jong en in topvorm.



    Links is Miska, rechts is Dinky.

    Sterkte!