• Friends together



    In dit RPG volgen we 8 vrienden die gezamenlijk op vakantie gaan naar Spanje.
    Wanneer ze per vliegtuig aankomen nemen ze de eerstvolgende bus naar de camping waar ze verblijven. De omgeving van de camping is mooi, nog geen driehonderd meter van hun staplek af is de zee met leuke kioskjes waar je van alles kunt kopen. Een kilometer van de camping af is een leuke winkelstraat en een supermarkt zodat ze altijd aan dingen kunnen komen. Iedere dag zijn er wel activiteiten te doen op en rond de camping. Er is een zwembad, volleybalveld, tennistafel en een voetbalveld. Geen verveling dus.
    Liefde, verraad, opkomende haat en ruzies spelen allemaal een rol in deze vier weken durende vakantie. Zal alles goed gaan, of zullen sommige het opgeven en vroegtijdig terugkeren naar huis?



    De vrienden slapen per tweetal in een tent, ze kiezen zelf met wie dat is natuurlijk.

    Op dit moment zijn de rollen vol!
    Rollen;
    Er is een maximaal aantal jongens en meiden, dit om de verdeling fair te houden
    Jongens
    1- Samuel Owen Bradly||Sam||17||quin98||
    2- Arthur Avélion Timesdale||Kleintje||16 1/2||Vlahos||
    3- Aaron Mason Cooper||Cutie||16||MonkeySwag
    4- Cameron Sadler||Cam||17||Crave||

    Meiden
    1- Felicia Yasmina Vazquez||Princess||17||Depay||
    2- Dena Fields||Prima Ballerina||17||Patholoog||
    3- Brookelle Nina Carrick||Brooke/Brooks||17||Abelard||
    4- Daniëlle Stephani Meyer||Dani||16||Roww||


    Niet alle rollen hoeven ingevuld te zijn om de RPG te beginnen

    Invullijst
    Uitgebreide rollen a.u.b
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd[vanaf 15]:
    Uiterlijk[+foto is verplicht!]:
    Innerlijk*:
    Extra’s:

    *
    Ik zou graag willen dat dit uitgebreid word. Voobeelt zoals het NIET hoort; Lief, spontaan, vriendelijk en houd van sporten.
    Ik wil graag dus en goed uitgebreid stukje waarin er uitgelegd word hoe je persoon is.


    Regels:
    -Ik zou graag een stukje van minimaal 7 regels willen hebben, meer mag natuurlijk altijd maar minder niet. Dit is om het inspiratieniveau hoog te houden
    -Eén personage per account
    -Wacht minimaal 2 stukjes na het jouwe voor jij weer reageert, dit is zodat andere hun stukjes[en het tot hen behorende stukje] niet kwijt raken
    -Bestuur ALLEEN je eigen personage
    -Wees zeker dat je mee wilt doen, ik wil géén eendagsvliegen
    -Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn minpunten en kwalen
    -16+ is toegestaan, eveneens schelden[maar houd het netjes]
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Langer dan twee weken niet gereageerd[tenzij melding van afwezigheid] is uit de RPG zodat gemotiveerde mensen mee kunnen doen
    -OOC tussen haakjes
    -Graag wat ervaren RPG'ers
    -Reserveringen blijven maximaal 48 uur[twee dagen] staan


    Vakanties;
    Verwacht dus dat deze mensen minder of zelfs niet reageren

    Crave; Zondag vier weken
    Abelard; Vrijdag 12 Juli drie weken
    quin98; Woensdag 17 Juli drie weken
    Vlahos; Dinsdag 16 twee weken
    MonkeySwag; Maandag 22 Juli tot wanneer terug


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shit al vol.
    Maar als er iemand over zijn reseverings tijd heen gaat is 'ie van mij (6)

    MonkeySwag ik zet je erbij, leuk dat je Alex genomen hebt q:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Samuel Owen Bradly
    Bijnaam: Sam
    Leeftijd[vanaf 15]: 17
    Uiterlijk[+foto is verplicht!]:


    Samuel heeft zwart haar en bruine ogen. Hij is redelijk lang en best gespierd, hij is niet heel sterk maar heeft wel een sixpack en spierballen. Hij is redelijk dun, dit komt omdat hij altijd zijn lichaam in goede vorm wilt houden. Hij let ook goed op hoe hij eruit ziet, hij zorgt dat zijn haar altijd goed in model zit, al is dit een beetje warrig en let altijd goed op zijn kleding en lichaam. Hij vindt het gewoon belangrijk dat hij er goed uit ziet al slaat hij hier ook weer niet indoor.
    Innerlijk*: Samuel is een jongen die best zelfverzekerd is, hij durft veel en is totaal niet bang om contacten met andere te leggen. Toch is hij in het begin altijd wel wat rustiger dan als je hem lang kent. Hij is meestal wel al snel zichzelf en praat gewoon rustig met iedereen. Samuel is een lieve jongen die erg beschermd is over zijn vrienden. Het is wel zo dat als iemand hem kwetst of erg boos maakt diegene echt niet meer een vriend van hem wordt en het waarschijnlijk ook niet eens goed komt. Diegene moet wel heel veel voor hem betekenen wil hij het goed maken. Samuel vindt als hij ruzie heeft of er iets anders gebeurd is het meestal niet zijn fout, hij vindt het altijd de schuld van de ander en zou hierdoor niet snel zijn excuses aan gaan bieden.
    Samuel is wel een hele vriendelijke jongen die ook niet zomaar boos zou worden, er moet daar wel echt wat voor gedaan worden want hij vindt veel goed.
    Extra’s:/

    Wanneer gaan we beginnen?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Wanneer de rollen ingevuld zijn lijkt me


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shit, al vol. Ik twijfelde gister al, jammer dit. Ik had graag mee willen doen!

    Naam: Dena Fields
    Bijnaam: I dunno?! Prima ballerina?
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Omdat Dena op het eerste oog klein is, denken veel mensen dat Dena niet veel uit kan halen. Het tegenovergestelde is waar. Juist omdat Dena zo klein is, moet zij het hebben van haar mond. Je moet niets verkeerd zeggen tegen haar, je moet niets verkeerds doen tegen haar en je moet ook niet haar vrienden iets verkeerds aandoen, want dan krijg je een hele stroom aan commentaar over je heen. Verder heeft Dena een specifieke manier van dingen doen en is ze vrij nauwkeurig en precies. Alles moet op haar manier en als dat niet gebeurd, kan ze vrij vervelend zijn. Dat resulteert in het feit dat ze een groot doorzettingsvermogen heeft en vrij ambitieus is. Daarnaast is ze ontzettend slim.
    Extra’s: Dena is een professionele danser. Vanaf die vakantie begint ze aan The Royal Academy of Dance in London. Ze heeft hier veel zin in, maar ze had bijna niet mee gemogen omdat ze moest blijven trainen van haar docent. Dus heeft ze beloofd om regelmatig te strechen, oefeningen te doen en haar conditie op te houden.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 21:21 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Depay schreef:
    Wanneer gaan we beginnen?


    AMY?! D: WHY DIDN'T YOU WARNED ME? D:

    Have fun with the rp, to the others ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik twijfel of ik hierbij ook mijzelf ga invullen of gewoon een personage :I.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezelf?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jup. Ik vind het leuk om letterlijk uit mezelf te schrijven, en mezelf invullen als personage is een goede manier, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Naam:
    Aphrodite Lotus Smith.
    Bijnaam:
    Aphro of Rodite.
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Uiterlijk:


    Komt
    Innerlijk:
    Komt
    Extra's:
    Komt


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aah zo haha, is soms ook wel leuk om te doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik het wel ga doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Brookelle Nina Carrick
    Bijnaam: Brooke, Brooks
    Leeftijd: Zeventien, jarig op achttien november
    Uiterlijk:



    Brookelle heeft van zichzelf zwarte haren maar heeft ze bruin geverfd. Het staat haar goed, waar ze erg blij mee is. Haar huid is licht getint en ze wordt steeds bruiner als ze in de zon zit. Ook Brookelle's ogen passen goed bij haar huid. Ze heeft grote, donkerbruine ogen wat goed past bij haar -haar. Vaak heeft Brookelle blosjes op haar wangen en ziet er sportief en vrolijk uit. Haar lichaam is slank en sportief doordat ze bijna elke dag gaat sporten. Helaas is Brookelle nogal klein. Daardoor valt ze minder snel op.
    Innerlijk: Brookelle is typisch Brookelle. Ze bedoeld alles goed, maar meestal komt het harder aan dan verwacht. Soms kan ze echt een trut zijn, zo is ze snel opgefokt en wordt snel woedend. Ze moet dan tegen iets slaan, trappen of beuken. Maar toch Brookelle is heel leuk en maakt veel lol, van wat dan ook. Ze is eigenlijk gewoon een klein kind. Natuurlijk heeft ze ook een moederlijke kant. Ze kan heel streng over komen, maar ze heeft het zelf niet door. Door haar moederlijke kant is ze erg slim en weet altijd overal een oplossing op. Maar één van haar kanten is haar stille kant. Ze zegt dan nooit wat en kijkt geen eens op. Toch is Brookelle een vrolijk meisje, hoewel ze soms nogal raar kan zijn.
    Extra’s: Het gene waar Brookelle zich zo aan ergert is dat ze woede problemen heeft en autisme. Ze heeft nogal vaak last van migraine en misselijkheid waarvoor ze medicijnen slikt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 22:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."