• Friends together



    In dit RPG volgen we 8 vrienden die gezamenlijk op vakantie gaan naar Spanje.
    Wanneer ze per vliegtuig aankomen nemen ze de eerstvolgende bus naar de camping waar ze verblijven. De omgeving van de camping is mooi, nog geen driehonderd meter van hun staplek af is de zee met leuke kioskjes waar je van alles kunt kopen. Een kilometer van de camping af is een leuke winkelstraat en een supermarkt zodat ze altijd aan dingen kunnen komen. Iedere dag zijn er wel activiteiten te doen op en rond de camping. Er is een zwembad, volleybalveld, tennistafel en een voetbalveld. Geen verveling dus.
    Liefde, verraad, opkomende haat en ruzies spelen allemaal een rol in deze vier weken durende vakantie. Zal alles goed gaan, of zullen sommige het opgeven en vroegtijdig terugkeren naar huis?



    De vrienden slapen per tweetal in een tent, ze kiezen zelf met wie dat is natuurlijk.

    Op dit moment zijn de rollen vol!
    Rollen;
    Er is een maximaal aantal jongens en meiden, dit om de verdeling fair te houden
    Jongens
    1- Samuel Owen Bradly||Sam||17||quin98||
    2- Arthur Avélion Timesdale||Kleintje||16 1/2||Vlahos||
    3- Aaron Mason Cooper||Cutie||16||MonkeySwag
    4- Cameron Sadler||Cam||17||Crave||

    Meiden
    1- Felicia Yasmina Vazquez||Princess||17||Depay||
    2- Dena Fields||Prima Ballerina||17||Patholoog||
    3- Brookelle Nina Carrick||Brooke/Brooks||17||Abelard||
    4- Daniëlle Stephani Meyer||Dani||16||Roww||


    Niet alle rollen hoeven ingevuld te zijn om de RPG te beginnen

    Invullijst
    Uitgebreide rollen a.u.b
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd[vanaf 15]:
    Uiterlijk[+foto is verplicht!]:
    Innerlijk*:
    Extra’s:

    *
    Ik zou graag willen dat dit uitgebreid word. Voobeelt zoals het NIET hoort; Lief, spontaan, vriendelijk en houd van sporten.
    Ik wil graag dus en goed uitgebreid stukje waarin er uitgelegd word hoe je persoon is.


    Regels:
    -Ik zou graag een stukje van minimaal 7 regels willen hebben, meer mag natuurlijk altijd maar minder niet. Dit is om het inspiratieniveau hoog te houden
    -Eén personage per account
    -Wacht minimaal 2 stukjes na het jouwe voor jij weer reageert, dit is zodat andere hun stukjes[en het tot hen behorende stukje] niet kwijt raken
    -Bestuur ALLEEN je eigen personage
    -Wees zeker dat je mee wilt doen, ik wil géén eendagsvliegen
    -Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn minpunten en kwalen
    -16+ is toegestaan, eveneens schelden[maar houd het netjes]
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Langer dan twee weken niet gereageerd[tenzij melding van afwezigheid] is uit de RPG zodat gemotiveerde mensen mee kunnen doen
    -OOC tussen haakjes
    -Graag wat ervaren RPG'ers
    -Reserveringen blijven maximaal 48 uur[twee dagen] staan


    Vakanties;
    Verwacht dus dat deze mensen minder of zelfs niet reageren

    Crave; Zondag vier weken
    Abelard; Vrijdag 12 Juli drie weken
    quin98; Woensdag 17 Juli drie weken
    Vlahos; Dinsdag 16 twee weken
    MonkeySwag; Maandag 22 Juli tot wanneer terug


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, ik schrijf me uit.
    Ik heb gewoon geen tijd, en doe er al aan veel mee.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:24 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hm, dan sla ik af. Sorry c:

    En toen waren er twee plekken over.


    Jammer dat jullie niet (meer) mee willen doen. Veel plezier op q verder


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    En toen waren er twee plekken over.


    Jammer dat jullie niet (meer) mee willen doen. Veel plezier op q verder


    Het spijt me echt, maar ik moet ook nog tot volgende week woensdag naar school, en heb het daar ook druk mee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh eh, maakt het uit dat ik zondag op vakantie ga voor vier weken? :] ik heb daar wel gewoon wifi dus ik zal af en toe online verschijnen voor een reactie ^^ maar dat is toch geen probleem hoop ik?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Neen dat is geen probleem. Ik ga Dinsdag ook op vakantie voor twee weken hehe. Ik kom ook alleen in de avond online.

    Ik wilde vanavond de rpg starten, maar als de meiden en jongens niet (een beetje) gelijk zijn dan komen we niet echt ver :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben vanaf morgen twee weken weinig online doordat ik twee weken in mijn oude huis ben in New York. De halve familie komt vanuit Canada hierheen en de andere helft vanuit Californië en Rusland. Wel heb ik daar gewoon mijn laptop en ook in het vliegtuig heb ik de acht en een half uur wifi.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben 3 weken op Vakantie Vanaf woensdag en kan daar wss niet op computer alleen als ik betaal ds zal niet veel zijn.

    Vakanties staan in de beginpost, zodat iedereen rekening kan houden met elkaar ^~^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga vanaf 22 juli tot.... I don't know op vakantie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kell, ik ga vier weken, niet twee ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha heb me bril niet op :P Ik verander het even


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, en ik ga op 28 juli nog een week naar Milaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nog tien minuten voor de mensen die hun rol half ingevuld hebben!

    Als de rollen ingevuld zijn kunnen we beginnen namelijk

    Jaimes jij telt nog niet mee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    Naam: Dena Fields
    Bijnaam: I dunno?! Prima ballerina?
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Omdat Dena op het eerste oog klein is, denken veel mensen dat Dena niet veel uit kan halen. Het tegenovergestelde is waar. Juist omdat Dena zo klein is, moet zij het hebben van haar mond. Je moet niets verkeerd zeggen tegen haar, je moet niets verkeerds doen tegen haar en je moet ook niet haar vrienden iets verkeerds aandoen, want dan krijg je een hele stroom aan commentaar over je heen. Verder heeft Dena een specifieke manier van dingen doen en is ze vrij nauwkeurig en precies. Alles moet op haar manier en als dat niet gebeurd, kan ze vrij vervelend zijn. Dat resulteert in het feit dat ze een groot doorzettingsvermogen heeft en vrij ambitieus is. Daarnaast is ze ontzettend slim.
    Extra’s: Dena is een professionele danser. Vanaf die vakantie begint ze aan The Royal Academy of Dance in London. Ze heeft hier veel zin in, maar ze had bijna niet mee gemogen omdat ze moest blijven trainen van haar docent. Dus heeft ze beloofd om regelmatig te strechen, oefeningen te doen en haar conditie op te houden.


    Aangepast. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt