• Friends together



    In dit RPG volgen we 8 vrienden die gezamenlijk op vakantie gaan naar Spanje.
    Wanneer ze per vliegtuig aankomen nemen ze de eerstvolgende bus naar de camping waar ze verblijven. De omgeving van de camping is mooi, nog geen driehonderd meter van hun staplek af is de zee met leuke kioskjes waar je van alles kunt kopen. Een kilometer van de camping af is een leuke winkelstraat en een supermarkt zodat ze altijd aan dingen kunnen komen. Iedere dag zijn er wel activiteiten te doen op en rond de camping. Er is een zwembad, volleybalveld, tennistafel en een voetbalveld. Geen verveling dus.
    Liefde, verraad, opkomende haat en ruzies spelen allemaal een rol in deze vier weken durende vakantie. Zal alles goed gaan, of zullen sommige het opgeven en vroegtijdig terugkeren naar huis?



    De vrienden slapen per tweetal in een tent, ze kiezen zelf met wie dat is natuurlijk.

    Op dit moment zijn de rollen vol!
    Rollen;
    Er is een maximaal aantal jongens en meiden, dit om de verdeling fair te houden
    Jongens
    1- Samuel Owen Bradly||Sam||17||quin98||
    2- Arthur Avélion Timesdale||Kleintje||16 1/2||Vlahos||
    3- Aaron Mason Cooper||Cutie||16||MonkeySwag
    4- Cameron Sadler||Cam||17||Crave||

    Meiden
    1- Felicia Yasmina Vazquez||Princess||17||Depay||
    2- Dena Fields||Prima Ballerina||17||Patholoog||
    3- Brookelle Nina Carrick||Brooke/Brooks||17||Abelard||
    4- Daniëlle Stephani Meyer||Dani||16||Roww||


    Niet alle rollen hoeven ingevuld te zijn om de RPG te beginnen

    Invullijst
    Uitgebreide rollen a.u.b
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd[vanaf 15]:
    Uiterlijk[+foto is verplicht!]:
    Innerlijk*:
    Extra’s:

    *
    Ik zou graag willen dat dit uitgebreid word. Voobeelt zoals het NIET hoort; Lief, spontaan, vriendelijk en houd van sporten.
    Ik wil graag dus en goed uitgebreid stukje waarin er uitgelegd word hoe je persoon is.


    Regels:
    -Ik zou graag een stukje van minimaal 7 regels willen hebben, meer mag natuurlijk altijd maar minder niet. Dit is om het inspiratieniveau hoog te houden
    -Eén personage per account
    -Wacht minimaal 2 stukjes na het jouwe voor jij weer reageert, dit is zodat andere hun stukjes[en het tot hen behorende stukje] niet kwijt raken
    -Bestuur ALLEEN je eigen personage
    -Wees zeker dat je mee wilt doen, ik wil géén eendagsvliegen
    -Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn minpunten en kwalen
    -16+ is toegestaan, eveneens schelden[maar houd het netjes]
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Langer dan twee weken niet gereageerd[tenzij melding van afwezigheid] is uit de RPG zodat gemotiveerde mensen mee kunnen doen
    -OOC tussen haakjes
    -Graag wat ervaren RPG'ers
    -Reserveringen blijven maximaal 48 uur[twee dagen] staan


    Vakanties;
    Verwacht dus dat deze mensen minder of zelfs niet reageren

    Crave; Zondag vier weken
    Abelard; Vrijdag 12 Juli drie weken
    quin98; Woensdag 17 Juli drie weken
    Vlahos; Dinsdag 16 twee weken
    MonkeySwag; Maandag 22 Juli tot wanneer terug


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I like Cameron!

    Roww, van mij mag je de rol invullen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks Kelly c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Okay ;D

    Btw, I like cameron too ^^
    Maar volgens mij ken ik hem al, of niet?? :'D


    Little do you know

    Hahahaha, het is niet dezelfde Cameron als bij HP RPG :3 want daar was Cameron het uiterlijk van Logan Lerman en hij heeft twee broers :Y) En deze Cameron geen broers, anders uiterlijk en woedeaanvallen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam:
    Daniëlle Stephani Meyer
    Bijnaam:
    Dani
    Leeftijd:
    16 jaar. Geboren op de eerste dag van Mei.
    Uiterlijk:



    Daniëlle heeft blond haar en helderblauwe ogen. Ze heeft een slank figuur en hiermee ook niet veel 'vrouwlijke vormen'. Ze gaat nooit de straat op zonder een beetje mascara op haar wimpers, ze vind zichzelf er niet uitzien zonder. Verder heeft ze een hekel aan enorme hoeveelheden aan make-up. Zelf draagt ze nooit meer dan Mascara en soms een beetje eyeliner.
    Dani is ongeveer 1.58 lang en word hierdoor vaak 'Tiny' genoemd door de rest van de groep, zelf vind ze het best een grappige bijnaam. Dani doet zelf eigenlijk niets aan haar figuur, ze sport haast nooit aangezien ze een hekel heeft aan sporten en zweten. Ze eet gewoon gezond, hoe gezonder hoe lekkerder ze het eten vind. Maar niet dat ze ongezond eten niet hoeft, dat eet ze ook maar weinig.
    Innerlijk:
    Dani is een stil en onzeker meisje. Ze is altijd bang dat ze iets verkeerd zal zeggen en zegt daarom vaak alleen iets als mensen iets aan haar vragen. Alleen bij haar beste vrienden praat ze wel veel, dan voelt ze zich op haar gemak. Ook is ze een bang persoon, ze kan niet tegen het donker. Als het donker is durft ze niet alleen te zijn en haar ogen openen wil ze dan liever niet, bang dat er iets engs voor haar zal staan zoals in horrorfilms.
    Ze is enorm bijgelovig, haar kan je alles wijsmaken. Ze houdt van Horrorfilms maar durft bijna nooit te kijken omdat ze bang is dat de film niet zomaar verzonnen is maar waar gebeurd.
    Dani heeft er ook een hekel aan als mensen haar laten schrikken, en de meesten weten ook wel dat ze dat bij haar niet moeten doen omdat ze snel paniekaanvallen krijgt als het donker is. Maar toch kunnen sommigen het niet laten om haar een keer goed te laten schrikken aangezien ze zo 'leuk' reageert.
    Maar als Dani ergens goed van schrikt krijgt ze vaak paniekaanvallen en dan gaat ze hyperfentileren waardoor ze snel flauw valt. Hiervoor heeft ze altijd een plastic zakje bij zich, ze vind zo'n puffer voor mensen met astma maar niks. En zo'n ding kun je niet gemakkelijk in je broekzak stoppen.
    Extra’s:
    Dani heeft haar angsten ontwikkeld toen ze elf jaar was. Ze zat thuis met een beste vriendin van haar toen ze opeens gebeld werden door een onbekend nummer. Er werd verteld dat er iemand in haar kast zat, toen ze ging kijken werd het ineens donker. Ze liep met het licht van haar telefoon naar de kast en op dat moment sprong haar oudere broer er uit met een masker op. Dani is hier zo van geschrokken dat ze sinds dien bang is in het donker.


    Dani is born ^^


    Little do you know

    Crave schreef:
    Hahahaha, het is niet dezelfde Cameron als bij HP RPG :3 want daar was Cameron het uiterlijk van Logan Lerman en hij heeft twee broers :Y) En deze Cameron geen broers, anders uiterlijk en woedeaanvallen ^^


    Haha oke d:
    Maar ik bedoelde de foto x'D
    Die ken ik ergens van..


    Little do you know